Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Взаємодія структур особистості і діяльності

Взаємодія структур особистості і діяльності є динамічною і функціональною. Причому ці структури в окремих випадках можуть набувати характеру тотожності або причинно-наслідкової взаємодії.

Особистість Діяльність
Спрямованість Мета
Досвід Мотив
Особливості психічних процесів Спосіб
Біопсихічні властивості Результат

 

Особистість, свідомість та діяльність взаємодіють в цілому, змінюючи свої причинно-наслідкові зв’язки у відповідності з загальним для всього існуючого законом взаємодії. Особистість, проявляючись у діяльності, є її причиною, але, формуючись у діяльності, вона її наслідок. Діяльність як прояв особистості – її наслідок, а як фактор її формування – наслідок. Діяльність, формуючи не тільки особистість, але й свідомість, є і її причиною. Але свідомість у форму свідомої цілі є причиною діяльності. Ця зміна причинно-наслідкових зв’язків спонукала сформувати принцип єдності особистості, свідомості і діяльності.

Проте варто зауважити, що особистість, свідомість і діяльність – це не тотожні феномени, а різні прояви одного й того самого феномену – людської психіки. Тому її структури - тільки підмножини множин, що перетинаються – людської психіки, в яких є тільки окремі спільні елементи.

 


Короткий опис Підструктури підструктур Співвідношення соціального та біологічного Основні зв’язки з Рівень аналізу Види формування
відображенням свідомістю потребою активністю
Спрямованість особистості Переконання, світогляд, ідеали, прагнення, інтереси, бажання Біологічного майже нема Відношення до відображуваного на ґрунті досвіду В основному від свідомості майбутнього Через відображення соціальної нужди Через переконання Соціально-психологічний Виховання
Досвід Звички, уміння, навички, знання Значно більше соціального Динаміка форм відображення Необхідність усвідомлення майбутнього Через звички Через вольові навички Психолого-педагогічний Навчання
Особливості психічних процесів Воля, почуття, сприймання, мислення, відчуття, емоції, пам'ять Частіше більше соціального Форми психічного відображення Достатнє усвідомлення теперішнього Через особистісну потребу Через волю та емоції Індивідуально-психологічний Вправи
Біопсихічні властивості Темперамент, статеві і вікові властивості Соціального майже нема Механізми психічного відображення Тільки стиль свідомості Через біологічну нужду Через силу і рухливість нервових процесів Психофізіологічний Нейропсихологічний Тренування

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. Географічна структура світового ринку позичкового капіталу
  3. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  8. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  9. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. VІ. Структурно-логічні схеми
  12. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.




Переглядів: 938

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Взаємодія ієрархій підструктур особистості та їх властивостей | Поняття професійної діяльності. Предмет праці, засоби праці, умови праці

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.