МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Взаємодія структур особистості і діяльностіВзаємодія структур особистості і діяльності є динамічною і функціональною. Причому ці структури в окремих випадках можуть набувати характеру тотожності або причинно-наслідкової взаємодії.
Особистість, свідомість та діяльність взаємодіють в цілому, змінюючи свої причинно-наслідкові зв’язки у відповідності з загальним для всього існуючого законом взаємодії. Особистість, проявляючись у діяльності, є її причиною, але, формуючись у діяльності, вона її наслідок. Діяльність як прояв особистості – її наслідок, а як фактор її формування – наслідок. Діяльність, формуючи не тільки особистість, але й свідомість, є і її причиною. Але свідомість у форму свідомої цілі є причиною діяльності. Ця зміна причинно-наслідкових зв’язків спонукала сформувати принцип єдності особистості, свідомості і діяльності. Проте варто зауважити, що особистість, свідомість і діяльність – це не тотожні феномени, а різні прояви одного й того самого феномену – людської психіки. Тому її структури - тільки підмножини множин, що перетинаються – людської психіки, в яких є тільки окремі спільні елементи.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|