МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Взаємодія структур особистості і діяльностіВзаємодія структур особистості і діяльності є динамічною і функціональною. Причому ці структури в окремих випадках можуть набувати характеру тотожності або причинно-наслідкової взаємодії.
Особистість, свідомість та діяльність взаємодіють в цілому, змінюючи свої причинно-наслідкові зв’язки у відповідності з загальним для всього існуючого законом взаємодії. Особистість, проявляючись у діяльності, є її причиною, але, формуючись у діяльності, вона її наслідок. Діяльність як прояв особистості – її наслідок, а як фактор її формування – наслідок. Діяльність, формуючи не тільки особистість, але й свідомість, є і її причиною. Але свідомість у форму свідомої цілі є причиною діяльності. Ця зміна причинно-наслідкових зв’язків спонукала сформувати принцип єдності особистості, свідомості і діяльності. Проте варто зауважити, що особистість, свідомість і діяльність – це не тотожні феномени, а різні прояви одного й того самого феномену – людської психіки. Тому її структури - тільки підмножини множин, що перетинаються – людської психіки, в яких є тільки окремі спільні елементи.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|