Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник






Історичне значення

Другий зимовий похід, завершення національно-визвольних змагань

Розгром Червоною армією Врангеля та махновців.

Після того як денікінці були розбиті Барон П. Врангель очолив у Криму війська білогвардійці. Йому вдалося тимчасово захопити північну Таврію, частину Катеринославу і створити Загрозу Донбасу.

УСРР та Махновці у вересні 1920 року уклали угоду, що мал. На меті витіснити з Українських земель війська Врангеля.

7 серпня і 28 жовтня об’єднані сили червоної армії і махновців загнали війська Врангеля в глиб Криму. Поставили собі за мету будь що вигнати білогвардійців звідти до зими.

13 листопада 1920 року ціною вагомих втрат Червона армія взяла під свій контроль Сімферополь.

17 листопада 1920 року було зайнято весь Крим.

Щоб не віддавати обіцяні Махновцям території, а також не допустити пропаганди анархізму, більшовики заарештували їх Командирів.

25 листопада почались операції зі знищенням махновців у Криму. Вони чилинили героїчний опір і навіть змогли вирватися із червоного оточення на півострові. Біля Гуляйполя Махновці зустрілися з Махном і там також прорвали оточення.

Влітку 1921 року для придушення повстання на території України зосередилось біля мільйона червоноармійців. У вересні 1921 Махно та залишки руху перебралися до Франції.

У листопаді 1921 року відбувся другий «зимовий похід» армії УНР.Війська УНР, будучи в засланні після невдачі, яку вони зазнали в результат боротьби проти поляків, дізнавшись про масовий селянський рух, що розгортався а Наддніпрянській Україні вирішили скоординувати його.

В таборах для інтервентів було створено Повстанську Армію: Волинську, Бессарабську і Подільську. Загальне командування здійснював Ю. Тютюнник.

Найвдаліше просувалась Волинська група. 7 грудня 1921 року їй вдалося заволодіти м. Коростень. Але вже 17 грудня повстанці були розбиті. Цей похід став останньою крапкою в національно-визвольних змаганнях України, в яких вона нажаль програла.

Історичне значення Української революції полягало у тому, що ідея незалежності України проявилася у різних соціальних верствах суспільства. Більшість її прихильників становили українці. Під час боротьби за незалежність викрилась еволюція поглядів на державний устрій України. ЇЇ підсумком стало переконання в необхідності національно-державного суверенітету України і співпраця з іншими демократичними державами.

Невизначеність зовнішньої політики українських урядів гальмувала розвиток держави. І, навпаки, боротьба за незалежність змушувала противників відступати.


Історичне значення визвольних змагань 1917-1920 pp. полягає в тому, що було збережено й поглиблено процес українського державотворення, який бере початок з часів Київської Русі. Українській Народній Республіці і Західноукраїнській Народній Республіці не судилося відстояти і зміцнити незалежність і стати в ряди європейських держав. Здобуті досвід і уроки стали надбанням наступних поколінь борців за Українську державу і знадобились наприкінці XX століття.

 


Читайте також:

  1. DIMCLRE (РЗМЦВЛ) - колір виносних ліній (номер кольору). Може приймати значенняBYBLOCK (ПОБЛОКУ) і BYLAYER (ПОСЛОЮ).
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. Iсторичне значення революції.
  6. Ne і ne – поточне значення потужності і частоти обертання колінчастого вала.
  7. Ocнoвнi визначення здоров'я
  8. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  9. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  10. Автоматизація процесу призначення IP-адрес
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Але відмінні від значення функції в точці або значення не існує, то точка називається точкою усувного розриву функції .




Переглядів: 290

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Грудня частини Директорії вступили до Києва, було відновлено УНР. | Культура й духовне життя в Україні у 1917— 1920 pp.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.