МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАСПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ Українське козацтво. Антифеодальний, національно-визвольний рух ТЕМА 1. Вступ ПЕРЕДМОВА Денної форми навчання КОНСПЕКТ КУРСУ для студентів усіх спеціальностей
Затверджено на засіданні кафедри історії і філософії Протокол № 7 від 1 березня 2012 р.
Затверджено на засіданні ради факультету гуманітарної підготовки Протокол № 4 від 3 квітня 2012 р.
Макіївка 2013
УДК 94 (477.6)
М.П. Парінов, В.О. Волошенко, Бобровський А.С., О.О.Петров. Історія України. Конспект курсу. Навчально-методичний посібник для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання. - Макіївка, ДонНАБА, 2013. – с.
Конспект курсу з історії України містить скорочену версію лекційного курсу та методичні розробки до нього й дає уявлення з дисципліни в обсязі навчальної програми для студентів технічних вузів. Конспект курсу адаптовано до вимог кредитно-модульної системи.
Рецензенти: В.Г.Богуславська, канд. іст. наук, доцент, доцент кафедри історії і філософії ДонНАБА
В.М.Нікольський, докт. іст. наук, професор, професор кафедри історії України ДонНУ
Відповідальний за випуск: Тимошко Г.В., доцент, кандидат психологічних наук Завідувач кафедри історії і філософії ДонНАБА
ЗМІСТ
(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О., Боровський А.С.)
ТЕМА 2. Стародавня та рання історія України. Київська Русь. Русь в період феодальної роздрібненості. Галицько-Волинська держава (проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.).
ТЕМА 3. Українські землі в другій половині XIV ст. – першій половині XVII ст. (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
ТЕМА 4. Українська національно-визвольна революція в середині ХVІІ ст. Україна наприкінці ХVІІ ст. – у ХVІІІ ст. (проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)
ТЕМА 5. Економічний, соціальний та суспільно-політичний розвиток України в ХІХ ст. (проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)
ТЕМА 6. Україна на початку ХХ ст. (1900 р. – лютий 1917 р.) (проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)
ТЕМА 7. Національно-демократична революція в Україні (лютий 1917 р. – 1920 р.) (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
ТЕМА 8. Україна в 20 – 30-х рр. ХХ ст. (проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)
ТЕМА 9. Україна в період Другої світової війни (1939 – 1945 рр.) (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
ТЕМА 10. Україна в післявоєнне двадцятиліття (1945 – 1964 рр.) (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
ТЕМА 11. Економічне, соціальне та політичне життя в Україні в 60-ті - 80-ті рр. ХХ ст. (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
ТЕМА 12. Україна незалежна (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.). (проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)
Вивчення історії України є важливою складовою патріотичного виховання освіченого та свідомого фахівця й громадянина. Метою курсу є формування системи знань студента щодо закономірностей історичного розвитку українського народу, його державності, політичного життя, економіки, соціально-економічних відносин, місця в історії світової цивілізації, визначення української національної ідеї. Завданням курсу є оволодіння історичним понятійним апаратом, сумою конкретних знань з дисципліни на рівні відтворення та використання історичного досвіду у вирішенні проблем сьогодення, визначенні свого місця в суспільному житті держави. Студенти мають отримати знання з історії виникнення, формування та розвитку українського народу: його державності, особливостей суспільно-політичного та економічного життя, динаміки соціальної структури, формування української національної ідеї. Хронологічні рамки курсу: зі стародавніх часів до сьогодення. Конспект курсу містить базові поняття та відомості, на які повинен спиратися студент під час вивчення дисципліни. Оскільки матеріал курсу викладений конспективно, це передбачає обов’язкову участь студентів в опрацюванні запропонованих до розгляду тем на аудиторних заняттях, а також самостійне студіювання спеціальної навчальної та наукової літератури (список рекомендованих видань вміщений наприкінці підручника). Конспект курсу підготований у відповідності до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Він є розділеним на теми згідно навчальної програми. Текст кожного змістового модулю містить: ключові слова та поняття (індексовані за модулями, що спрощує їх пошук та активізує тематичні зв’язки в межах курсу), вхідну інформацію для самоконтролю, структурно-логічну схему теми, тематичний зміст теми, критерії засвоєння знань та вихід теми в інші дисципліни. Читайте також:
|
||||||||
|