Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПЕРЕДМОВА

СПИСОК РЕКОМЕНДОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ

Українське козацтво. Антифеодальний, національно-визвольний рух

ТЕМА 1. Вступ

ПЕРЕДМОВА

Денної форми навчання

КОНСПЕКТ КУРСУ

для студентів усіх спеціальностей

 

Затверджено на засіданні

кафедри історії і філософії

Протокол № 7 від 1 березня 2012 р.

 

Затверджено на засіданні ради

факультету гуманітарної підготовки

Протокол № 4 від 3 квітня 2012 р.

 

Макіївка 2013

 

УДК 94 (477.6)

 

 

М.П. Парінов, В.О. Волошенко, Бобровський А.С., О.О.Петров. Історія України. Конспект курсу. Навчально-методичний посібник для студентів усіх спеціальностей денної форми навчання. - Макіївка, ДонНАБА, 2013. – с.

 

 

Конспект курсу з історії України містить скорочену версію лекційного курсу та методичні розробки до нього й дає уявлення з дисципліни в обсязі навчальної програми для студентів технічних вузів. Конспект курсу адаптовано до вимог кредитно-модульної системи.

 

 

Рецензенти: В.Г.Богуславська, канд. іст. наук, доцент,

доцент кафедри історії і філософії ДонНАБА

 

В.М.Нікольський, докт. іст. наук, професор,

професор кафедри історії України ДонНУ

 

Відповідальний за випуск: Тимошко Г.В., доцент, кандидат психологічних наук

Завідувач кафедри історії і філософії ДонНАБА

 

 


ЗМІСТ

 

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О., Боровський А.С.)

 

ТЕМА 2. Стародавня та рання історія України. Київська Русь. Русь в період

феодальної роздрібненості. Галицько-Волинська держава

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.).

 

ТЕМА 3. Українські землі в другій половині XIV ст. – першій половині XVII ст.

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 

 

ТЕМА 4. Українська національно-визвольна революція в середині ХVІІ ст.

Україна наприкінці ХVІІ ст. – у ХVІІІ ст.

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)

 

ТЕМА 5. Економічний, соціальний та суспільно-політичний розвиток

України в ХІХ ст.

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)

 

ТЕМА 6. Україна на початку ХХ ст. (1900 р. – лютий 1917 р.)

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)

 

ТЕМА 7. Національно-демократична революція в Україні

(лютий 1917 р. – 1920 р.)

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 

ТЕМА 8. Україна в 20 – 30-х рр. ХХ ст.

(проф. Парінов М.П., доц. Волошенко В.О.)

 

ТЕМА 9. Україна в період Другої світової війни (1939 – 1945 рр.)

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 

ТЕМА 10. Україна в післявоєнне двадцятиліття (1945 – 1964 рр.)

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 

ТЕМА 11. Економічне, соціальне та політичне життя в Україні

в 60-ті - 80-ті рр. ХХ ст.

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 

ТЕМА 12. Україна незалежна (кінець ХХ ст. – початок ХХІ ст.).

(проф. Парінов М.П., доц. каф. Петров О.О.)

 


 

 

Вивчення історії України є важливою складовою патріотичного виховання освіченого та свідомого фахівця й громадянина.

Метою курсу є формування системи знань студента щодо закономірностей історичного розвитку українського народу, його державності, політичного життя, економіки, соціально-економічних відносин, місця в історії світової цивілізації, визначення української національної ідеї.

Завданням курсу є оволодіння історичним понятійним апаратом, сумою конкретних знань з дисципліни на рівні відтворення та використання історичного досвіду у вирішенні проблем сьогодення, визначенні свого місця в суспільному житті держави.

Студенти мають отримати знання з історії виникнення, формування та розвитку українського народу: його державності, особливостей суспільно-політичного та економічного життя, динаміки соціальної структури, формування української національної ідеї. Хронологічні рамки курсу: зі стародавніх часів до сьогодення.

Конспект курсу містить базові поняття та відомості, на які повинен спиратися студент під час вивчення дисципліни. Оскільки матеріал курсу викладений конспективно, це передбачає обов’язкову участь студентів в опрацюванні запропонованих до розгляду тем на аудиторних заняттях, а також самостійне студіювання спеціальної навчальної та наукової літератури (список рекомендованих видань вміщений наприкінці підручника).

Конспект курсу підготований у відповідності до вимог кредитно-модульної системи організації навчального процесу. Він є розділеним на теми згідно навчальної програми. Текст кожного змістового модулю містить: ключові слова та поняття (індексовані за модулями, що спрощує їх пошук та активізує тематичні зв’язки в межах курсу), вхідну інформацію для самоконтролю, структурно-логічну схему теми, тематичний зміст теми, критерії засвоєння знань та вихід теми в інші дисципліни.



Читайте також:

  1. ПЕРЕДМОВА
  2. Передмова
  3. ПЕРЕДМОВА
  4. ПЕРЕДМОВА
  5. ПЕРЕДМОВА
  6. ПЕРЕДМОВА
  7. ПЕРЕДМОВА
  8. Передмова
  9. Передмова
  10. Передмова
  11. ПЕРЕДМОВА
  12. ПЕРЕДМОВА




Переглядів: 424

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІСТОРІЯ УКРАЇНИ | ПРЕДМЕТ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.