МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Ключові слова та поняттяАНТИФЕОДАЛЬНИЙ, НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИЙ РУХ ТЕМА 3. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIV СТ. – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XVII СТ. УКРАЇНСЬКЕ КОЗАЦТВО. Критерії засвоєння За результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИ, що заселення території сучасної України було тривалим процесом, і тільки з сер. І тис. н.е. з’являється стале населення – східнослов’янські племена, чий суспільно-політичний, господарський та культурний розвиток призвів до формування державності. Утворена ними держава – Київська Русь – пройшла етапи розвитку від заснування до періоду феодальної роздрібненості та розпаду. Державою, що успадкувала традиції Київської Русі, стало Галицько-Волинське князівство. За результатами засвоєння теми Ви повинні ЗНАТИ, що таке: Трипільська культура; кіммерійці; скіфи; сармати; Боспорське царство; східні слов’яни; літописні племена східних слов’ян; Київська Русь; ознаки держави Київська Русь; концепції виникнення держави Київська Русь; етапи політичної історії держави Київська Русь; політичний устрій Київської Русі; система влади Київської Русі; основні галузі господарства Київської Русі; характер соціально-економічних відносин Київської Русі; Галицько-Волинська держава; політичний устрій Галицько-Волинської держави; магдебурзьке право. Повне засвоєння навчального матеріалу по даній темі жадає від Вас УМІННЯ: - визначати племена, які заселяли територію України в давні часи; - робити зрівняльний аналіз концепцій виникнення держави Київська Русь; - розрізняти особливості політичного розвитку держави Київська Русь на різних етапах її існування; - визначати вплив соціально-економічного розвитку на формування системи політичної влади; - встановлювати риси, які свідчили, що Галицько-Волинська держава стала спадкоємицею державних традицій Київської Русі.
2.4. Вихід теми в інші дисципліни Дана тема використовується: - в курсіполітологіїз точки зору розуміння сутності понять централізованої держави, федерації, конфедерації, монархії, демократії; - в курсі культурології щодо розуміння особливостей формування культурного життя Київської Русі в темі “Культура Київської Русі”; - у темах 3-4 щодо розуміння спадкоємності традицій державотворення на українських землях.
Унія; козацтво; козак; Запорізька Січ; козацько-селянські повстання.
3.1. Вхідна інформація для самоконтролю Успішне засвоєння змісту цієї теми вимагає відновлення і використання наступних знань: -з курсу історії України у загальноосвітній школі– про національне, політичне та соціально-економічне гноблення українського народу польсько-шляхетською державою; про козацтво як соціально-економічне явище українського народу; сутність фільварочної системи, панщини, статусу магнатів; - з курсу всесвітньої історії у загальноосвітній школі– про діяльність Польської, Литовської, Московської держав та Кримського ханату.
3.2. Зміст теми:
3.2.1.Структурно-логічна схема змісту теми 1. Українські землі у складі Литви та Польщі. 2. Козацтво. 3. Козацько-селянські повстання. 3.2.2. Тематичний зміст Читайте також:
|
||||||||
|