МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ключові слова та поняттяАНТИФЕОДАЛЬНИЙ, НАЦІОНАЛЬНО-ВИЗВОЛЬНИЙ РУХ ТЕМА 3. УКРАЇНСЬКІ ЗЕМЛІ В ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XIV СТ. – ПЕРШІЙ ПОЛОВИНІ XVII СТ. УКРАЇНСЬКЕ КОЗАЦТВО. Критерії засвоєння За результатами вивчення даної теми Ви повинні РОЗУМІТИ, що заселення території сучасної України було тривалим процесом, і тільки з сер. І тис. н.е. з’являється стале населення – східнослов’янські племена, чий суспільно-політичний, господарський та культурний розвиток призвів до формування державності. Утворена ними держава – Київська Русь – пройшла етапи розвитку від заснування до періоду феодальної роздрібненості та розпаду. Державою, що успадкувала традиції Київської Русі, стало Галицько-Волинське князівство. За результатами засвоєння теми Ви повинні ЗНАТИ, що таке: Трипільська культура; кіммерійці; скіфи; сармати; Боспорське царство; східні слов’яни; літописні племена східних слов’ян; Київська Русь; ознаки держави Київська Русь; концепції виникнення держави Київська Русь; етапи політичної історії держави Київська Русь; політичний устрій Київської Русі; система влади Київської Русі; основні галузі господарства Київської Русі; характер соціально-економічних відносин Київської Русі; Галицько-Волинська держава; політичний устрій Галицько-Волинської держави; магдебурзьке право. Повне засвоєння навчального матеріалу по даній темі жадає від Вас УМІННЯ: - визначати племена, які заселяли територію України в давні часи; - робити зрівняльний аналіз концепцій виникнення держави Київська Русь; - розрізняти особливості політичного розвитку держави Київська Русь на різних етапах її існування; - визначати вплив соціально-економічного розвитку на формування системи політичної влади; - встановлювати риси, які свідчили, що Галицько-Волинська держава стала спадкоємицею державних традицій Київської Русі.
2.4. Вихід теми в інші дисципліни Дана тема використовується: - в курсіполітологіїз точки зору розуміння сутності понять централізованої держави, федерації, конфедерації, монархії, демократії; - в курсі культурології щодо розуміння особливостей формування культурного життя Київської Русі в темі “Культура Київської Русі”; - у темах 3-4 щодо розуміння спадкоємності традицій державотворення на українських землях.
Унія; козацтво; козак; Запорізька Січ; козацько-селянські повстання.
3.1. Вхідна інформація для самоконтролю Успішне засвоєння змісту цієї теми вимагає відновлення і використання наступних знань: -з курсу історії України у загальноосвітній школі– про національне, політичне та соціально-економічне гноблення українського народу польсько-шляхетською державою; про козацтво як соціально-економічне явище українського народу; сутність фільварочної системи, панщини, статусу магнатів; - з курсу всесвітньої історії у загальноосвітній школі– про діяльність Польської, Литовської, Московської держав та Кримського ханату.
3.2. Зміст теми:
3.2.1.Структурно-логічна схема змісту теми 1. Українські землі у складі Литви та Польщі. 2. Козацтво. 3. Козацько-селянські повстання. 3.2.2. Тематичний зміст Читайте також:
|
||||||||
|