МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тема 3. Природні загрози, характер їх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економікиТема 2. Ризик, як кількісна оцінка небезпеки Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності Зміст Опорний конспект лекцій БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ для студентів кооперативних технікумів і коледжів всіх спеціальностей
Київ - 2014 Безпека життєдіяльності. Опорний конспект лекцій для студентів кооперативних технікумів і коледжів. / Уклад.: Василевська В.В., Кутна Н.В. - К.: НМЦ «Укоопосвіта», 2014 – с.
Укладачі: Василевська В.В. – завідувач методичного відділу НМЦ «Укоопосвіта» Кутна Н.В. – викладач Львівського кооперативного коледжу економіки і права. (4 і 6 теми)
Відповідальний за випуск Василевська В.В. - завідувач методичного відділу НМЦ «Укоопосвіта»
Опорний конспект лекцій розглянуто і схвалено на засіданні секції торговельного підприємництва при НМЦ «Укоопосвіта» у складі:
Василевської В.В. – завідувача методичного відділу НМЦ «Укоопосвіта» Копитіної Л.П., Спіріної В.В. – викладачів Черкаського кооперативного економіко – правового коледжу
НМЦ «Укоопосвіта», 2014
Пояснювальна записка Тематичний план 1. Роль дисципліни у формуванні знань майбутніх фахівців, компетентностей у забезпеченні безпеки життєдіяльності, життя та здоров’я людини в умовах існуючого рівня безпеки. 2. Аксіоми безпеки життєдіяльності. 3. Методичні основи безпеки життєдіяльності. Системний підхід у безпеці життєдіяльності. 4. Таксономія, ідентифікація та квантифікація небезпек. Види небезпек. 5. Класифікація надзвичайних ситуацій, джерел небезпеки, небезпечних та шкідливих факторів. 6. Сучасні обставини, які формують стан життєдіяльності. 1.Індивідуальний та груповий ризик. Концепція прийнятого ризику. 2.Управління безпекою через порівняння витрат та отримання вигод від зниження ризику. 3. Головні етапи кількісного аналізу та оцінювання ризику. Методичні підходи до визначення ризику. Застосування у розрахунках ризику імовірнісних структурно-логічних моделей 4. Застосування у розрахунках ризику імовірнісних структурно-логічних моделей. 5. Визначення базисних подій. Ідентифікація ризику. 1. Характеристика небезпечних геологічних процесів і явищ. Вражаючі фактори, що ними формуються, характер їх проявів та дії на людей, тварин,рослин, об’єкти економічні та навколишнє природне середовище. Негативний вплив на життєдіяльність людей та функціонування об’єктів економіки в умовах проявів вражаючих факторів небезпечних метеорологічних явищ 2. Небезпечні гідрологічні процеси та явища. Вражаючі фактори, що ними формуються, характер їх проявів та наслідки. 3. Пожежі у природних екосистемах. 4. Біологічні небезпеки. 5. Характеристика небезпечних патогенних мікроорганізмів. 6. Пандемії, епідемії, масові отруєння людей. Читайте також:
|
||||||||
|