МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ключові поняттяПлан Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності Тематичний план Пояснювальна записка Опорний конспект лекцій складено відповідно до програми навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності», затвердженої НМЦ «Укоопосвіта» 25.06.11. Мета опорного конспекту лекцій – надання допомоги студентам у засвоєнні теоретичного програмного матеріалу. Опорний конспект лекцій містить тематичні плани для всіх спеціальностей. Лекції у цьому опорному конспекті розміщено за темами програми навчальної дисципліни. Кожна тема містить: ● план, за яким зручніше опрацьовувати навчальний матеріал; ● ключові поняття; ● рекомендовану літературу; ● методичні рекомендації щодо вивчення питань теми; ● контрольні запитання. До кожного питання подається його конспективно-схематичний виклад
1. Роль дисципліни у формуванні знань майбутніх фахівців, компетентностей у забезпеченні безпеки життєдіяльності, життя та здоров’я людини в умовах існуючого рівня безпеки. 2. Аксіоми безпеки життєдіяльності. 3. Методичні основи безпеки життєдіяльності. Системний підхід у безпеці життєдіяльності. 4. Таксономія, ідентифікація та квантифікація небезпек. Види небезпек. 5. Класифікація надзвичайних ситуацій, джерел небезпеки, небезпечних та шкідливих факторів. 6. Сучасні обставини, які формують стан життєдіяльності. Безпека життєдіяльності, рівень безпеки життєдіяльності, аксіома безпеки життєдіяльності, фахівці в галузі безпеки, методологічні основи безпеки життєдіяльності, таксономія, ідентифікація, квантифікація, небезпеки, джерела небезпек, шкідливі фактори
1. Роль дисципліни у формуванні знань майбутніх фахівців, компетентностей у забезпеченні безпеки життєдіяльності, життя та здоров’я людини в умовах існуючого рівня безпеки.
Вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності» у вищих навчальних закладах базується на основі комплексного підходу, який передбачає: ● здобуття знань та компетентностей майбутнього фахівця про безпеку у системі «людина- середовище»; ● формування вмінь майбутнього фахівця аналізувати умови перебування в середовищі у разі виникнення різного роду небезпек та приймати адекватні рішення, щодо особистої безпеки, безпеки колективу(сім’ї, суспільства, підприємства, галузі, регіону, країни та світу в цілому);
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|