Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ключові поняття

План

Тема 1. Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності

Тематичний план

Пояснювальна записка

Опорний конспект лекцій складено відповідно до програми навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності», затвердженої НМЦ «Укоопосвіта» 25.06.11.

Мета опорного конспекту лекцій – надання допомоги студентам у засвоєнні теоретичного програмного матеріалу.

Опорний конспект лекцій містить тематичні плани для всіх спеціальностей.

Лекції у цьому опорному конспекті розміщено за темами програми навчальної дисципліни.

Кожна тема містить:

● план, за яким зручніше опрацьовувати навчальний матеріал;

● ключові поняття;

● рекомендовану літературу;

● методичні рекомендації щодо вивчення питань теми;

● контрольні запитання.

До кожного питання подається його конспективно-схематичний виклад

№ теми Назва теми Кількість годин
Усього в т.ч. лекцій
Категорійно-понятійний апарат з безпеки життєдіяльності
Ризик як кількісна оцінка небезпеки
Природні загрози, характер їх проявів та дії на людей, тварин, рослин, об’єкти економіки
Техногенні небезпеки та їх наслідки
Соціальні, соціально-політичні та психологічні небезпеки
Менеджмент безпеки, правове забезпечення й організаційно-функціональна структура захисту населення та адміністративно-територіальних одиниць у надзвичайних ситуаціях
Управління силами та засобами об’єктів господарювання під час надзвичайних ситуацій
Разом

1. Роль дисципліни у формуванні знань майбутніх фахівців, компетентностей у забезпеченні безпеки життєдіяльності, життя та здоров’я людини в умовах існуючого рівня безпеки.

2. Аксіоми безпеки життєдіяльності.

3. Методичні основи безпеки життєдіяльності. Системний підхід у безпеці життєдіяльності.

4. Таксономія, ідентифікація та квантифікація небезпек. Види небезпек.

5. Класифікація надзвичайних ситуацій, джерел небезпеки, небезпечних та шкідливих факторів.

6. Сучасні обставини, які формують стан життєдіяльності.

Безпека життєдіяльності, рівень безпеки життєдіяльності, аксіома безпеки життєдіяльності, фахівці в галузі безпеки, методологічні основи безпеки життєдіяльності, таксономія, ідентифікація, квантифікація, небезпеки, джерела небезпек, шкідливі фактори

 

1. Роль дисципліни у формуванні знань майбутніх фахівців, компетентностей у забезпеченні безпеки життєдіяльності, життя та здоров’я людини в умовах існуючого рівня безпеки.

 

 

 

             
 
   
формування правильної соціальної позиції особи щодо власної безпеки, мотивація її безпечної поведінки в побуті на виробництві, в інших сферах існування, засвоєння певних знань та умінь з акцентом на запобігання можливої шкоди
 
 
   
     
підготовка населення до дій у разі виникнення надзвичайних ситуацій природно-техногенного характеру, вміти приймати адекватні рішення на основі отриманих знань і навичок для ліквідації їх наслідків
 

 


Вивчення дисципліни «Безпека життєдіяльності» у вищих навчальних закладах базується на основі комплексного підходу, який передбачає:

● здобуття знань та компетентностей майбутнього фахівця про безпеку у системі «людина- середовище»;

● формування вмінь майбутнього фахівця аналізувати умови перебування в середовищі у разі виникнення різного роду небезпек та приймати адекватні рішення, щодо особистої безпеки, безпеки колективу(сім’ї, суспільства, підприємства, галузі, регіону, країни та світу в цілому);

Безпека життєдіяльності зараз формується як наука, яка забезпечує єдиний, загальний підхід до розробки і реалізації відповідних засобів та заходів щодо створення і підтримки здорових та безпечних умов життя і діяльності людини як у повсякденних умовах побуту та виробництва і в умовах надзвичайних ситуацій.
● передбачає засвоєння певних алгоритмів дій, технологій розумової роботи щодо аналізу ситуацій, прийняття оптимальних рішень свідомо діяти в умовах конкретної небезпеки.

 


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  6. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  7. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  8. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  9. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання
  10. Базове поняття земле оціночної діяльності.
  11. Базові (ключові) цінності.
  12. Базові поняття




Переглядів: 1082

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управління силами та засобами об’єктів господарювання під час надзвичайних ситуацій. | Аксіоми безпеки життєдіяльності.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.