МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Загальна характеристика видатків на освітуОсобливості кошторисного планування у дошкільних установах. Особливості кошторисного планування у середніх загальноосвітніх школах. Загальна характеристика видатків на освіту. Питання лекції Тема 8 Кошторисне планування видатків на освіту 8.3 Особливості кошторисного планування у вищих закладах освіти. Специфіка діяльності окремих бюджетних установ, як уже зазначалося, обумовлює значні відмінності в методиці розрахунків інших статей кошторису. Найважливішим у кошторисних розрахунках є визначення суми витрат за підстаттею 1110 «Оплата праці працівників бюджетних установ». У більшості бюджетних установ ці витрати становлять понад 50 %, а їх розрахунок є найбільш складною і трудомісткою частиною роботи зі складання кошторису, у всіх бюджетних установ при розрахунку зазначених витрат є певні особливості.
Видатки на фінансування освіти включають витрати на заходи щодо середньої освіти, виховання дітей і підлітків, підготовки кадрів у професійно-технічних училищах і вищих навчальних закладах. Видатки на освіту здійснюються за такими групами закладів і заходів: 1 Дошкільна освіта (дошкільні заклади освіти). 2 Загальна середня освіта: - загальноосвітні школи (в т.ч. школа-дитячий садок, інтернат при школі), спеціалізовані школи, ліцеї, гімназії, колегіуми; - вечірні змінні школи. 3 Заклади освіти для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації: - загальноосвітні школи-інтернати, загальноосвітні школи-інтернати санаторного типу; - загальноосвітні школи-інтернати для дітей-сиріт та дітей, які залишилися без піклування батьків; - дитячі будинки (в тому числі сімейного типу, прийомні сім’ї); - спеціальні загальноосвітні школи-інтернати, школи та інші заклади освіти для дітей з вадами у фізичному чи розумовому розвитку; - загальноосвітні школи соціальної реабілітації; - допомога на дітей, які знаходяться під опікою, піклуванням. 4 Позашкільна освіта (позашкільні заклади освіти, заходи зі позашкільної роботи з дітьми). 5 Професійно-технічна освіта: - професійно-технічні заклади освіти; - професійно-технічні училища соціальної реабілітації. 6 Вища освіта: - вищі заклади освіти І-ІІ рівнів акредитації; - вищі заклади освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації. 7 Післядипломна освіта: - заклади післядипломної освіти ІІІ-ІV рівнів акредитації (академії, інститути, центри підвищення кваліфікації, перепідготовки, вдосконалення); - інші заклади в галузі післядипломної освіти. 8 Інші заклади та заходи в галузі освіти: - придбання підручників; - методична робота, інші заходи з народної освіти; - служба технічного нагляду за будівництвом і капітальним ремонтом; - централізовані бухгалтерії; - групи з централізованого господарського обслуговування; - інші заклади освіти. Основними оперативно-виробничими показниками для планування бюджетних видатків у навчальних закладах є: по школах - кількість класів й учнів; по дитячих установах - число місць; по школах-інтернатах - кількість груп і вихованців; по професійно-технічних училищах і вищих навчальних закладах - кількість навчальних груп, учнів, студентів.
Читайте також:
|
||||||||
|