МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Функції та права ДКСУДержавна казначейська служба України, діяльність якої спрямовується і координується через Міністра фінансів України, забезпечує казначейське обслуговування бюджетних коштів на основі ведення єдиного казначейського рахунку, відкритого у Національному банку України. Діяльність ДКСУ щодо забезпечення казначейського обслуговування бюджетних коштів регламентована статтею 43 Бюджетного кодексу України. Основними завданнями Казначейства є: 1) внесення пропозицій щодо формування державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів; 2) реалізація державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів. На ДКСУ покладено такі функції: 1) здійснення через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів, спільних із міжнародними фінансовими організаціями проектів; 2) управління ліквідністю субрахунків єдиного казначейського рахунка; 3) за погодженням із Мінфіном України залучення на поворотній основі коштів єдиного казначейського рахунка для покриття тимчасових касових розривів місцевих бюджетів, Пенсійного фонду України та для надання середньострокових позик місцевим бюджетам; 4) відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду; 5) здійснення безспірного списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду; 6) здійснення безспірного вилучення коштів із місцевих бюджетів відповідно до Бюджетного кодексу України; 7) повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету; 8) нарахування штрафів за неповне або несвоєчасне повернення коштів надміру сплачених податків відповідно до законодавства; 9) здійснення розподілу коштів між державним бюджетом, бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, а також між місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і перерахування розподілених коштів за належністю; 10) проведення взаємних розрахунків між державним бюджетом та бюджетами Автономної Республіки Крим, областей, міст Києва та Севастополя, а також між місцевими бюджетами у порядку, встановленому законодавством; 11) ведення бази даних про мережу розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, складання та ведення єдиного реєстру розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; 12) ведення обліку бюджетних асигнувань, доведення до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витягів із розпису державного бюджету та змін до нього; 13) здійснення реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і відображення їх у звітності про виконання бюджету; 14) забезпечення організації та координації діяльності головних бухгалтерів бюджетних установ та здійснення контролю за виконанням ними своїх повноважень шляхом оцінки їх діяльності; 15) погодження призначення на посади та звільнення з посад головних бухгалтерів бюджетних установ; 16) ведення бухгалтерського обліку усіх операцій з виконання державного та місцевих бюджетів; 17) зведення та складання звітності про виконання державного, місцевих і зведеного бюджетів та подання звітності органам законодавчої і виконавчої влади в обсязі та строки, визначені бюджетним законодавством. 18) здійснення за дорученням Мінфіну України погашення та обслуговування державного боргу в національній та іноземній валютах; 19) попередження учасників бюджетного процесу про неналежне виконання бюджетного законодавства; 20) зупинення операцій з бюджетними коштами та ініціація зупинення бюджетних асигнувань у разі вчинення учасником бюджетного процесу порушення бюджетного законодавства; 21) здійснення інших повноважень, визначених законами України та покладених на Казначейство Президентом України. ДКСУ у межах своїх повноважень здійснює контроль за: - веденням бухгалтерського обліку всіх надходжень і витрат державного бюджету та місцевих бюджетів, складанням та поданням фінансової і бюджетної звітності; - бюджетними повноваженнями при зарахуванні надходжень бюджету; - відповідністю кошторисів розпорядників бюджетних коштів показникам розпису бюджету; - відповідністю взятих розпорядниками бюджетних коштів бюджетних зобов’язань відповідним бюджетним асигнуванням, паспорту бюджетної програми (у разі застосування програмно-цільового методу у бюджетному процесі); - відповідністю платежів узятим бюджетним зобов’язанням та відповідним бюджетним асигнуванням; - дотриманням правил валютного контролю за операціями з бюджетними коштами в іноземній валюті; - дотриманням порядку проведення лотерей з використанням електронних систем прийняття сплати за участь у лотереї в режимі реального часу; - закупівлею товарів, робіт і послуг за державні кошти при здійсненні розрахунково-касового обслуговування розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, а також інших клієнтів відповідно до законодавства; Виходячи із наведених функцій сутність діяльності ДКСУ полягає у: 1) забезпеченні ведення бухгалтерського обліку надходжень податків, зборів та інших обов’язкових платежів; 2) проведенні видатків за рахунок коштів державного бюджету; 3) казначейському обслуговуванні місцевих бюджетів. Казначейство для виконання покладених на нього завдань має право: 1) відкривати поточні рахунки в іноземній валюті та рахунки для видачі готівки в НБУ та інших уповноважених банках; 2) розміщувати за рішенням Міністра фінансів, погодженим із Національним банком України, тимчасово вільні кошти єдиного казначейського рахунка та кошти валютних рахунків державного бюджету на депозитах або шляхом придбання державних цінних паперів; 3) складати протоколи про порушення бюджетного законодавства учасниками бюджетного процесу та на підставі цих протоколів у межах наданих законодавством повноважень зупиняти операції з бюджетними коштами, а також ініціювати зупинення бюджетних асигнувань; 4) списувати позички, надані місцевим бюджетам, відповідно до законодавства; 5) вимагати від посадових осіб міністерств, інших центральних та місцевих органів виконавчої влади, підприємств, установ і організацій дотримання установленого порядку казначейського обслуговування державного та місцевих бюджетів, ведення бухгалтерського обліку, складення звітності; 6) порушувати питання про притягнення до відповідальності за допущення порушення бюджетного законодавства згідно з законами України; 7) звертатись до суду, в тому числі у разі виявлення порушень бюджетного законодавства; 8) залучати до виконання окремих робіт, участі у вивченні окремих питань учених і фахівців, у тому числі на договірній основі, працівників центральних та місцевих органів виконавчої влади; 9) одержувати інформацію, документи і матеріали від державних органів та органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій усіх форм власності та їх посадових осіб; 10) скликати наради, створювати комісії та робочі групи; 11) проводити конференції та семінари з питань, що належать до компетенції Казначейства України; 12) здійснювати у межах повноважень Казначейства України співробітництво з міжнародними фінансовими організаціями, з казначейськими службами інших держав щодо вивчення досвіду роботи з організації їх діяльності та готувати пропозиції щодо впровадження такого досвіду в Україні; 13) брати участь у діяльності міжнародних організацій; 14) користуватися відповідними інформаційними базами даних державних органів, державними, в тому числі урядовими, системами зв’язку і комунікацій, мережами спеціального зв’язку та іншими технічними засобами. 3. Організаційна структура ДКСУ ДКСУ є центральним органом виконавчої влади, діяльність якого спрямовується і координується КМУ через Міністра фінансів України. Організаційна структура ДКСУ відтворює структуру адміністративно-територіального устрою країни. Структура ДКСУ поділена на три рівні: · центральний рівень представлений ДКСУ, яка знаходиться у м. Києві; · обласний рівень представлений одним адміністративним Головним управлінням ДКСУ - в АР Крим, 24 адміністративними Головними управліннями ДКСУ - в кожній області України, двома адміністративними Головними управліннями ДКСУ - у м. Києві та Севастополі; · районний рівень представлений 660 Управліннями (відділеннями) ДКСУ у найбільш важливих місцевих адміністративних центрах. ГУ ДКСУ підпорядковані ДКСУ, Управління ДКСУ підпорядковані ДКСУ та ГУ ДКСУ. Казначейство України очолює Голова, якого призначає на посаду за поданням Прем’єр-міністра України, внесеним на підставі пропозицій Міністра, та звільняє з посади Президент України. Голова Казначейства: 1) здійснює керівництво його діяльністю, представляє Казначейство у відносинах з іншими органами, підприємствами, установами, організаціями; 2) вносить на розгляд Міністру фінансів пропозиції щодо формування державної політики у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів та розроблені Казначейством проекти законів, актів Президента України, Кабінету Міністрів України; 3) виконує інші завдання, визначенні у Положенні про Державну казначейську службу України. Голова Казначейства України має двох заступників, у тому числі одного першого. Основні функції, які виконують територіальні органи ДКСУ: - здійснюють розрахунково-касове обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій з коштами бюджетів; - здійснюють відкриття та закриття рахунків поточного бюджетного періоду, а також відкриття рахунків наступного бюджетного періоду; - здійснюють безспірне списання коштів державного бюджету та місцевих бюджетів на підставі рішення суду; - здійснюють безспірне вилучення коштів із місцевих бюджетів відповідно до Бюджетного кодексу України; - здійснюють повернення коштів, помилково або надміру зарахованих до бюджету, за поданням органів, що контролюють справляння надходжень бюджету; - здійснюють розподіл коштів між місцевими бюджетами відповідно до нормативів відрахувань, визначених бюджетним законодавством, і перерахування розподілених коштів за належністю; - проводять взаємні розрахунки між державним бюджетом та місцевими бюджетами; - ведуть базу даних про мережу розпорядників і одержувачів бюджетних коштів, складає та єдиний реєстр розпорядників та одержувачів бюджетних коштів; - ведуть облік бюджетних асигнувань, доводять до розпорядників та одержувачів бюджетних коштів витяги із розпису бюджету та зміни до нього; - здійснюють реєстрацію та облік бюджетних зобов’язань розпорядників та одержувачів бюджетних коштів і відображають їх у звітності про виконання бюджету; - ведуть бухгалтерський облік усіх операцій з виконання державного та місцевих бюджетів; - зводять та складають звітність про виконання державного та місцевих бюджетів. Складають та подають відповідним місцевим фінансовим органам звітність про виконання місцевих бюджетів; Читайте також:
|
||||||||
|