Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання для перевірки знань

Контрольні питання

1. Що означає поняття «казна»?

2. Що було прообразом казначейства?

3. Де були засновані перші головні казначейства?

4. Які функції виконувало казначейство на початкових етапах свого зародження?

5. Які передумови створення ДКСУ?

6. Охарактеризуйте етапи розвитку ДКСУ?

7. Якими законодавчими та нормативними актами керується ДКСУ у своїй діяльності?

8. Назвіть основні завдання Казначейства.

9. Які функції покладено на ДКСУ.

10. Які права має ДКСУ?

11. Яку роботу здійснює Казначейство у процесі виконання покладених на нього завдань?

12. Охарактеризуйте структуру ДКСУ?

13. Дайте характеристику функціональних обов’язків Голови ДКСУ.

14. Які основні функції виконують органи ДКСУ?

15. Назвіть напрями контролю органів ДКСУ.

 

1. Прообразом казначейства можна вважати:

а) княжу казну;

б) казенну палату;

в) державний архів.

2. Термін «казначейство» означає:

а) фінансові ресурси держави;

б) скарб, цінність;

в) архів.

3. Казначейство утворено:

а) в 1993 р.;

б) в 1995 р.;

в) в 1999 р.

4. Казначейство як центральний орган виконавчої влади здійснює:

а) обслуговування коштів державного та місцевих бюджетів;

б) емісію національної валюти України та організовує її обіг;

в) складання проекту Закону України про державний бюджет України на відповідний рік;

5. Казначейство очолює:

а) радник Президента України з питань економічної політики;

б) перший заступник Міністра фінансів України;

в) голова Державної казначейської служби України.

6. Казначейство є органом влади:

а) законодавчої;

б) виконавчої;

в) судової.

7. Казначейство діє у складі:

а) Міністерства фінансів України;

б) Кабінету Міністрів України ;

в) жодної правильної відповіді.

8. До повноважень Державної казначейської служби України з контролю за дотриманням бюджетного законодавства належить здійснення контролю за:

а) веденням бухгалтерського обліку всіх надходжень і витрат державного бюджету та місцевих бюджетів, складанням та поданням фінансової і бюджетної звітності;

б) достовірністю визначення потреби в бюджетних коштах при складанні планових бюджетних показників;

в) станом внутрішнього контролю та внутрішнього аудита у розпорядників бюджетних коштів.

9. Однією з основних функцій Казначейства є:

а) розрахунково-касове обслуговування розпорядників та одержувачів бюджетних коштів;

б) проведення грошово-кредитної політики;

в) розгляд та затвердження проекту закону України про Державний бюджет України на відповідний рік.

10. Казначейство має структуру:

а) однорівневу;

б) дворівневу;

в) трирівневу.

 

Література:

[1;2;3;4;6;7;8;10;11;12;13;14;15;17;18;19;20;21;24;25;27;28;29;32;37;38;42;43;44;

45;47;48;49;50;51;53;56;57]


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V. Завдання.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  12. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.




Переглядів: 2272

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції та права ДКСУ | Бюджетний процес та його учасники

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.