Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Побудова моделі

Для побудови моделі введемо позначення:

J -вид продукції; j =1,2,3...n; jÌМ1 заготовки;

X= (Xj) -вектор валового продукту jÌІ;

L = (Li) --вектор асортиментних коефіцієнтів приросту кінцевої продукції (заготівок);

Z -кількість компонентів приросту споживання;

Q = (qі) - вектор заданих об’ємів кінцевої продукції;

R -об’єм ресурсів;

f -вектор затрат невідтворюваних ресурсів на виробництво одиниці продукції;

Φ = (φ) =f (E-A)ˉ¹L -вектор повних затрат ресурсів на один комплект приросту кінцевої продукції;

R = (rs)=R-f (E-A)ˉ¹Q -вектор ресурсів для отримання змінної частини кінцевої продукції

В відповідності з прийнятими позначеннями модель матиме вигляд:

Z→max

при обмеженнях:

1. По балансу виробництва і розприділення продукції:

*(E-A)X-LZ >= Q; Q ≥ 0;

Різниця між виробленою і спожитою продукцією повинна бути більша або дорівнювати деякій заданій кількості кінцевої продукції.

2. По затратах невідновних ресурсів:

**`f`X <= R;

Ресурсів повинно бути використано не більше наявних.

3. Невід’ємність змінних:

Х ³ 0; `Z ³ 0.

*Із моделі МГБми знаємо, що(E - A) X = Y,деХ –валовий продукт, а Y –кінцевий продукт.

** Згадаємо, що оптимальний план перетворює першу групу умов у рівності (невигідно виробляти надкомплектні надлишки кінцевої продукції). Наприклад, в задачі Канторовича заготовок 1-го виду - 212,5, а 2 – го - 428. Повних комплектів отримують 212, а це min із 212 і 428 поділено на 2, тобто 2 заготовки надкомплектні. Щоб їх не було, треба першу групу умов записати як рівність (E-A)X – LZ = Q, іншими словами, виробництво заготовок повинно бути таким, щоб після споживання їх залишилося ще якийсь запас, котрий може бути рівнийй0.

Визначення і розшивка „вузьких місць”

З(E-A) X – LZ = QмаємоX = (E-A)ˉ¹LZ + (E-A)ˉ¹Q.Підставимо це значення Хв обмеження по загальних ресурсах, після чого отримаємо вираз

f (E-A)ˉ¹LZ+f(E-A)ˉ¹Q≤R.

Залишаємо в лівій частині змінну частину продукції (перший додаток), а постійну перенесемо вправо. Отримаємо вираз:

f (E-A)ˉ¹LZ ≤ R - f(E-A)ˉ¹ Q,або позначивши f(E-A)ˉ¹ L= φ,отримаємо

φZ <= R.Із отриманої нерівності випливає Rrs

*Z= maxZ=min= minSÌ М2

Це означає, що максимальне число компонентів досягається, як правило, при повному використанні тільки одного ресурсу (наприклад, у задачі Канторовича, максимум компонентів досягається при мінімумі заготовок розміром 2м), таким чином, повністю використано тільки один ресурс заготовки 1-го виду (2м).

Повне використання якогось виду ресурсу є сигналом максимального розширення об’ємів ресурсу.

Для визначення програми першочергових заходів по розширенню ресурсів доцільно упорядкувати їх по дефіцитності.Zi= ,

Для кожного виду ресурсів розраховують показник Zi= , який характеризує максимальне число компонентів кінцевої продукції, яке можна отримати з ресурсу виду І при умові необмеженості інших ресурсів.

Упорядкувавши ряд чисел Zi, починаючи з Z* = min Zi,отримуючи послідовність ресурсів, упорядковану за ступенем їх дефіцитності.

Різниці (Zi+1- Zi) покажуть приріст числа комплексів після „розшивки к-ого вузького місця” в системі ресурсів.


Читайте також:

  1. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  2. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  3. Аналітичний підбір математичної моделі.
  4. АСОЦІАЦІЯ. ПОБУДОВА АСОЦІАТИВНОГО КУЩА
  5. Бізнес-моделювання в системі управління розвитком підприємства. Поняття та етапи формування бізнес-моделі
  6. Бюджетний устрійпоказує, в який спосіб побудована бюджетна система. Іншими словами,він відображає організацію вертикальної структури бюджету держави за рівнями влади.
  7. Вибір підходу до процесу соціальної роботи зале­жить від теоретичної моделі, якої дотримуються соці­альні працівники, обраної стратегії втручання і методу соціальної роботи.
  8. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  9. Використання моделі Хікса – Хансена для оцінки відносної ефективності бюджетно-податкової і кредитно-грошової політики
  10. Виникнення суб'єктивних прав і юридичних обов'язків — перехід від загальних приписів правових норм до конкретної моделі поведінки конкретних господарюючих суб'єктів.
  11. Відповідність рівнів стека TCP/IP семирівневої моделі ISO/OSI
  12. Графічні і графоаналітичні моделі




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постановка завдання | Відкрита модель Леонтьева

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.