МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Побудова моделіДля побудови моделі введемо позначення: J -вид продукції; j =1,2,3...n; jÌМ1 заготовки; X= (Xj) -вектор валового продукту jÌІ; L = (Li) --вектор асортиментних коефіцієнтів приросту кінцевої продукції (заготівок); Z -кількість компонентів приросту споживання; Q = (qі) - вектор заданих об’ємів кінцевої продукції; R -об’єм ресурсів; f -вектор затрат невідтворюваних ресурсів на виробництво одиниці продукції; Φ = (φ) =f (E-A)ˉ¹L -вектор повних затрат ресурсів на один комплект приросту кінцевої продукції; R = (rs)=R-f (E-A)ˉ¹Q -вектор ресурсів для отримання змінної частини кінцевої продукції В відповідності з прийнятими позначеннями модель матиме вигляд: Z→max при обмеженнях: 1. По балансу виробництва і розприділення продукції: *(E-A)X-LZ >= Q; Q ≥ 0; Різниця між виробленою і спожитою продукцією повинна бути більша або дорівнювати деякій заданій кількості кінцевої продукції. 2. По затратах невідновних ресурсів: **`f`X <= R; Ресурсів повинно бути використано не більше наявних. 3. Невід’ємність змінних: Х ³ 0; `Z ³ 0. *Із моделі МГБми знаємо, що(E - A) X = Y,деХ –валовий продукт, а Y –кінцевий продукт. ** Згадаємо, що оптимальний план перетворює першу групу умов у рівності (невигідно виробляти надкомплектні надлишки кінцевої продукції). Наприклад, в задачі Канторовича заготовок 1-го виду - 212,5, а 2 – го - 428. Повних комплектів отримують 212, а це min із 212 і 428 поділено на 2, тобто 2 заготовки надкомплектні. Щоб їх не було, треба першу групу умов записати як рівність (E-A)X – LZ = Q, іншими словами, виробництво заготовок повинно бути таким, щоб після споживання їх залишилося ще якийсь запас, котрий може бути рівнийй0. Визначення і розшивка „вузьких місць” З(E-A) X – LZ = QмаємоX = (E-A)ˉ¹LZ + (E-A)ˉ¹Q.Підставимо це значення Хв обмеження по загальних ресурсах, після чого отримаємо вираз f (E-A)ˉ¹LZ+f(E-A)ˉ¹Q≤R. Залишаємо в лівій частині змінну частину продукції (перший додаток), а постійну перенесемо вправо. Отримаємо вираз: f (E-A)ˉ¹LZ ≤ R - f(E-A)ˉ¹ Q,або позначивши f(E-A)ˉ¹ L= φ,отримаємо φZ <= R.Із отриманої нерівності випливає Rrs *Z= maxZ=min= minSÌ М2 Це означає, що максимальне число компонентів досягається, як правило, при повному використанні тільки одного ресурсу (наприклад, у задачі Канторовича, максимум компонентів досягається при мінімумі заготовок розміром 2м), таким чином, повністю використано тільки один ресурс заготовки 1-го виду (2м). Повне використання якогось виду ресурсу є сигналом максимального розширення об’ємів ресурсу. Для визначення програми першочергових заходів по розширенню ресурсів доцільно упорядкувати їх по дефіцитності.Zi= , Для кожного виду ресурсів розраховують показник Zi= , який характеризує максимальне число компонентів кінцевої продукції, яке можна отримати з ресурсу виду І при умові необмеженості інших ресурсів. Упорядкувавши ряд чисел Zi, починаючи з Z* = min Zi,отримуючи послідовність ресурсів, упорядковану за ступенем їх дефіцитності. Різниці (Zi+1- Zi) покажуть приріст числа комплексів після „розшивки к-ого вузького місця” в системі ресурсів. Читайте також:
|
||||||||
|