МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Зрілість конкурентної перевагиУповільнення росту конкурентної переваги Прискорення росту конкурентної переваги Зародження конкурентної переваги У результаті інвестицій у найбільш значущі елементи стратегічного потенціалу фірми створюється базис для формування конкурентної переваги. За рахунок інтенсифікації інвестиційної діяльності окремі елементи стратегічного потенціалу складаються в систему, що дозволяє одержати ефект цілісності і синергії, що істотно посилює перевагу. У зв'язку з посиленням конкуренції і діями (реакцією) конкурентів на політику і стратегію даної фірми деякі елементи стратегічного потенціалу перестають відповідати ситуації, що змінилася. Фірма змушена вкладати додаткові кошти у відновлення технічної і технологічної бази, рівня організації і кадрового потенціалу, в удосконалювання збуту, що знижує рентабельність виробництва. Напруга всіх основних сил фірми дозволяє, потіснивши слабких, залишатися якийсь час на рівні і підтримувати найважливіші елементи стратегічного потенціалу на необхідному рівні. Однак до кінця цього періоду починають проявлятися негативні тенденції і недоліки у використанні своїх ресурсів, а на ринку з'являються більш могутні суперники, що починають займати домінуюче положення. Спад (утрата) конкурентної переваги Старіння ресурсів і агресивна політика суперників викликають утрату конкурентних позицій, а заходи для виправлення ситуації були або неадекватними, або недостатніми, або занадто спізнілими. Конкурентна перевага тієї або іншої фірми може бути забезпечена тільки в результаті удосконалювання всіх компонентів "національного ромба". У цьому зв'язку кожна фірма повинна постійно підтримувати на високому рівні свій стратегічний потенціал, щоб у результаті систематичного аналізу і моніторингу макро- і мікроекономічного оточення досягати і підтримувати необхідний конкурентний статус. Тут слід зазначити і важливу роль державного впливу па процес забезпечення високого рівня конкурентоспроможності, тому що в умовах змішаної економіки держава с активним і могутнім економічним агентом на ринку. Як уже зазначалося дії уряду не випадково внесені до складу компонентів "національного ромба". Зрозуміло, про свій стратегічний потенціал і конкурентоспроможність фірми повинні піклуватися самі. Виняток складають фірми, які мають загальнодержавний статус, діяльність яких прямо пов'язана із загальнодержавними інтересами. Найголовніша задача держави, її законодавчої і виконавчої влади - створення сприятливих умов для виникнення і підтримки конкурентних переваг національної економіки, розробка і реалізація державної програми забезпечення конкурентоспроможності національної економіки. Зусилля повинні бути спрямовані на пошук і підтримку потенційно конкурентоспроможних галузей, що за допомогою державної підтримки можуть у найкоротший термін досягти конкурентних переваг па внутрішньому і зовнішньому ринках. Вибір інноваційного шляху розвитку України повинен бути підкріплений економічно обгрунтованими планом і програмою реалізації поставленої мети. На жаль, проблем па цьому шляху України не стає менше, а деякі ще більше ускладнюються [14 але для досягнення конкурентних переваг потрібний прорив і тому альтернативи інноваційному шляху розвитку України просто немає. Системна криза і розв'язуватися повинна системно, з урахуванням усіх факторів і складових, у чотири етапи. На першому етапі повинні бути ретельно проаналізовані конкурентні переваги країни і виявлені потенційно конкурентоспроможні галузі. На другому етапі варто проаналізувати складові стратегічного потенціалу перспективних галузей і виявити найбільш конкурентоспроможні фірми. Па третьому етані потрібно проаналізувати ключові фактори конкурентноздатності фірм, умови зовнішнього макро- і мікросередовища, внутрішнього мікросередовища цих фірм. На четвертому етапі па основі даних аналізу, проведеного в ході трьох попередніх етапів, формується програма, яка складається з трьох рівнів і план підвищення конкурентного потенціалу країни, галузей, конкурентних підприємств. Читайте також:
|
||||||||
|