МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
Діагностика конкурентної позиції.Метод самооцінки діяльності Метод передбачає експертну оцінку показників діяльності фірми за заздалегідь визначеними критеріями. Суму отриманих оцінок по кожному критерію множать на значущість критерію та підсумовують, виводячи загальну оцінку діяльності. Далі отримане значення порівнюється з попередньою оцінкою самого підприємства або з оцінкою діяльності конкурентів. Результати проведення самооцінки допомагають сформувати стратегічні й тактичні плани розвитку підприємства.
Мета діагностики конкурентної позиції підприємства – оцінити стратегічну ситуацію для конкретного підприємства в ринковому середовищі. Вона повинна відповісти на слідуючі питання: · як добре працює стратегія, що її використовує підприємство? · що є для підприємства сильними, слабкими сторонами, сприятливими можливостями і загрозами? · чи може підприємство конкурувати по вартості? · наскільки сильні конкурентні позиції підприємства? · які стратегічні дії створюють обличчя підприємства? Діагностика повинна відповісти на наступні питання: · Наскільки сильна сьогоднішня конкурентна позиція підприємства? · Які зміни конкурентної позиції можна очікувати при використані існуючої стратегії? · Який ранг підприємств відносно ключових конкурентів в кожному важливому компоненті конкурентної сили і галузевому ключовому факторі успіху? · Який перелік конкурентних переваг підприємства? · Яка можливість підприємства захищати свою позицію серед галузевих рушійних сил, конкурентного тиску і передбачуваних дій конкурентів? Фактори, які часто використовують для оцінки тенденцій підсилення або ослаблення конкурентної позиції підприємства, приведені в табл. Таблиця. Ознаки сили і слабкості в конкурентній позиції підприємства
Загальне правило: підприємство повинно накопичувати конкурентні сильні сторони і захищати конкурентні слабкості. Воно повинно будувати стратегію на своїх сильних сторонах і здійснювати дії щодо зменшення кількості слабких сторін. Основними методами оцінки конкурентної позиції підприємства є: 1. Побудова матриці конкурентного профілю. 2. Матриця БКГ. 3. Матриця МакКінсі. 4. Матриця SPASE (Strategic Position and Action Evaluation) Побудова матриці SPASE передбачає попередню ідентифікацію положення кожного напрямку діяльності підприємства або підприємства в цілому в межах матриці за допомогою, наприклад, експертного методу або методу бальних оцінок (з градацією оцінок від 0 - дуже погано, до 6 - відмінне становище). 5. Матриця (модель) ADL/LC (Life -Cycle) Оригінальною методикою проведення стратегічного аналізу є модель ADL/LC (Life -Cycle), розроблена фахівцями всесвітньо відомої консалтингової компанії Артур Д. Литтл. В основі її розробки покладена концепція життєвого циклу галузі, що попередньо не враховувалося у процесі діагностики стратегічної позиції підприємства. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|