МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Призначення та класифікація вантажних станційТема 8. ВАНТАЖНІ СТАНЦІЇ ЗАГАЛЬНОГО КОРИСТУВАННЯ Вантажні станції призначені для переробки вагонопотоків і виконання вантажних операцій. На цих станціях починається і закінчується перевізний процес. Вантажні станції є стиковими пунктами різних видів транспорту, наприклад залізничного з автодорожнім, водяним, промисловим, трубопровідним, а також залізничного транспорту широкої і вузької колії. У залежності від призначення розрізняють вантажні станції: 1) неспеціалізовані, де переробляються вагони з різними вантажами, а також відбувається подача і прибирання вагонів з під'їзних колій; 2) спеціалізовані, призначені для обслуговування під'їзних колій і перевезень окремих видів вантажів: контейнерів, великовагових, мінерально-будівельних, лісових, наливних і інших вантажів; 3) розташовані на під'їзних коліях, де обробляються вагонопотоки, що ідуть з магістральної мережі на різні промислові підприємства, а також обслуговуючі пункти навантаження-вивантаження. По характеру робіт вантажні станції поділяються на наступні групи: 1) навантажувальні (малі обсяги вивантаження), куди надходять порожні вагони і відкіля відправляються навантажені; 2) розвантажувальні (навантаження невелике), де приймаються навантажені, а відправляються порожні вагони; 3) вантажні з великими обсягами навантаження-вивантаження, що забезпечують можливість проведення здвоєних операцій (такі станції відправляють в основному навантажені вагони); 4) перевантажувальні станції для перевантаження вантажів з вагонів нормальної колії (1520 мм) у вагони західноєвропейської колії (1435 мм) чи вузької колії (750, 1000 мм) і назад. По технічних ознаках виділяють вантажні станції з великим, середнім і малим обсягом роботи. У залежності від відносного розташування парків розрізняють вантажні станції поперечного, напівпоздовжнього і поздовжнього типів. Вантажні станції класифікуються також по обсязі роботи і характеру вантажних операцій: 1) вантажні станції з великими вантажними районами і розвиненим складським господарством, що призначаються, в основному, для вантажних операцій з тарно-пакувальними, навалювальними, контейнерними й іншими видами вантажів і розташовувані звичайно у великих містах і великих промислових центрах. Значна частина таких станцій переробляє від 200 до 400 фізичних вагонів у добу і лише на деяких станціях обсяг роботи перевищує 400 вагонів чи він нижче 200 вагонів; 2) вантажні станції, що споруджуються і призначаються, головним чином, для обслуговування промпідприємств і об'єднаних транспортних господарств через під'їзні колії з різним обсягом, характером вантажної роботи й організацією їхнього обслуговування; 3) вантажні станції, що обслуговують через залізничні під'їзні колії спеціалізовані пункти навантаження і вивантаження (лісовантажні, хлібовантажні, пункти наливу і зливу нафтопродуктів, збереження швидкопсувних вантажів і різного роду бази), що характеризуються рядом специфічних особливостей, зв'язаних з умовами переробки вантажів, і виконуючі роботи з пропуску і переробки поїздів різних категорій; 4) опорні станції, що виникають в умовах концентрації вантажної роботи на залізничних дільницях, що розрізняються в залежності від обсягу роботи, роду вантажів, що переробляються, умов взаємозв'язків з автодорогами і розміщення пунктів, що обслуговуються станцією, й ін. По обсязі роботи вантажні станції поділяються на класи. Неспеціалізовані вантажні станції є найбільш розповсюдженими на мережі залізниць і обслуговують найбільш широку номенклатуру вантажів. На вантажних неспеціалізованих станціях виконуються технічні, комерційні і вантажні операції. До технічних операцій відносяться операції по прийому і відправленню поїздів, технічне обслуговування і комерційний огляд, розформування, добірка і подача вагонів на вантажні фронти, прибирання, формування і відправлення вагонів зі станції. Особливості технології роботи вантажних станцій залежать від типу станції (тупикова, наскрізна).
Читайте також:
|
||||||||
|