Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Вагонне господарство

Розміщення на мережі залiзниць пристроїв вагонного господарства (вагонних депо, пунктів підготовки вагонів до перевезень, пунктів технічного обслуговування тощо) визначається розташуванням пунктів масового навантаження-розвантаження, станцій формування составів і схемою тягового обслуговування поїздів.

При електричній і тепловозній тязі збільшилася довжина безупинних рейсів вагонів, підвищилися швидкості руху поїздів. Число дільничних станцій, на яких здійснюється технічне обслуговування составів, зменшилося. Щоб забезпечити справне утримання вагонного парку, ремонт вагонів з усуненням усіх технічних несправностей зосереджують у пунктах підготовки вагонів до перевезень, що розташовуються на станціях масового навантаження-розвантаження і формування маршрутів.

Пункти технічного обслуговування вагонів (ПТО) розміщаються на певних сортувальних і дільничних станціях; у їхню задачу входить виявлення й усунення технічних несправностей вагонів транзитних і формованих на даній станції поїздів для прослiдування їх без ремонту по гарантійних ділянках. Ці пункти мають, крім основної будівлі, пристрої для виконання безвідчепного ремонту вагонів, повітропровідну мережу, бруковані доріжки для транспортування запасних частин і деталей, установки сигналізації для автоматичного огородження составів, що оглядаються і що ремонтуються, освітлення, двосторонній зв'язок з ремонтними й оглядовими бригадами й інші пристрої.

У приймально-відправних парках деяких станцій є поперечні тонелi для проходу візків із запасними частинами, а в міжколійях шириною 5,5-5,6 м покладені вузькоколійні колії для переміщення візків у поздовжньому напрямку.

На дільничних станціях, де відбувається зміна локомотивів, і станціях, що передують перегонам із затяжним спуском, улаштовуються пункти контрольно-технічного обслуговування вагонів (ПКТО) для виявлення й усунення технічних несправностей, що загрожують безпеці руху. ПКТО забезпечуються двостороннім зв'язком, освітленням, запасними частинами, необхідними механізмами і пристосуваннями для зміни підшипників, ресор і інших робіт.

Для безпечного прослідування поїздів передбачається також організація постів випробування автогальмів на станціях зміни локомотивних бригад.

Вагонні депо розміщаються, як правило, на сортувальних станціях, станціях розвантаження і масового підготовки порожних вагонів під навантаження (500 вагонів у добу і більш). У тих випадках, коли на вузловій дільничній станції по обсягу роботи все ж необхідно мати вагонне депо, його доцільно кооперувати з локомотивним депо, використовуючи загальні майстерні і комунікації.

 


Читайте також:

  1. Вплив на світове господарство
  2. Господарство античної Греції.
  3. Господарство Німеччини у міжвоєнний період
  4. Господарство первісних племен на території України
  5. Господарство первісних племен на території України
  6. Господарство первісних племен на території Українських земель. Трипільська культура
  7. Господарство провідних країн світу в міжвоєнний період
  8. Господарство провідних країн світу в останній третині ХІХ — на початку ХХ ст.
  9. Господарство регулювання
  10. Господарство скіфів, грецьких і римських колоній Північного Причорномор’я
  11. Господарство Стародавньої Греції




Переглядів: 1007

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вантажні пристрої | Призначення та класифікація вантажних станцій

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.