Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Примикання під’їзних колій до вантажних станцій

Ряд вантажних станцій обслуговує підприємства, бази і склади.

Під'їзні колії, по яких прибувають чи відправляються маршрути, необхідно примикати до горловини станції так, щоб забезпечувалися: безпосередній вихід з під'їзної колії на колії приймально-відправного парку, одночасний прийом поїздів чи передач з під'їзної колії і відправлення чи прийом поїздів з головної лінії і проведення маневрової роботи.

Під'їзні колії, вагонопотоки яких переробляються на станції примикання, можна примикати безпосередньо до однієї з горловин сортувального парку чи в інших місцях горловин станції, але так, щоб у найменшому ступені утруднялася робота станції по пропуску поїздів і маневровій роботі, при забезпеченні безпеки руху.

Якщо по головних коліях пропускається велике число транзитних вантажних і пасажирських поїздів, то для під'їзних колій, що примикають з іншої сторони головних колій, влаштовуються в необхідних випадках при відповідному техніко-економічному обґрунтуванні шляхопроводні розв'язки. Така розв'язка необхідна, наприклад, у схемі, показаній на рис. 8.3, при спорудженні другої головної колії, якщо на під'їзну колію 3 ідуть значні вагонопотоки з боку А.

 

Рис. 8.3. Схема вантажної станції, що обслуговує під'їзні колії.

Можливе утворення групи під'їзних колій, що примикають один до іншого удалині від станції (під'їзні колії 4-6 на рис. 8.3). Для скорочення пробігів маневрових локомотивів при подачі на під'їзні колії і розвантаження станції примикання в районі розгалуження під'їзних колій укладають «районний» парк із кількох коротких колій для добірки і розміщення вагонів по пунктах навантаження-вивантаження. Устрій районних парків обґрунтовують необхідними техніко-економічними розрахунками.


Читайте також:

  1. А. Розрахунки з використанням дистанційного банкінгу.
  2. Автоматизація гідроелектростанцій
  3. Автоматизація помпових станцій підкачування і перекачування. Охорона праці під час експлуатації систем автоматизації.
  4. Автоматичне регулювання витрати помпових станцій
  5. Автопідприємства вантажних автомобілів
  6. Безпека під час робіт з пересувними електростанціями і колійним електричним інструментом.
  7. Види сполучень і класифікація вантажних перевезень
  8. Вплив радіостанцій на лінії зв'язку
  9. Гребельно-дериваційні (змішані) схеми гідроелектростанцій
  10. Дериваційні схеми гідроелектростанцій
  11. Дистанційна трубка Т-7
  12. Дистанційне навчання.




Переглядів: 696

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Принципові схеми і технологія роботи вантажних станцій | Техніко-експлуатаційна характеристика та норми проектування пристроїв вантажних районів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.