МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Становлення і розвиток еколого-правових наукових шкіл в Україні.Світоглядні та науково-методологічні проблеми формування ЕП. 1. Науково-правові засади становлення ЕП. 2. Особливість предмету та методу ЕП. 3. Перспективи розвитку наукових підходів до предмета і метода. 4. Поняття ЕП
21.09.2010
1. Загальна характеристика традиційних і сучасних шкіл. 2. Формування гуманістичної школи екологічного права. 3. Інваєр-ментальні тенденції 4. Наукові доробки видатних вчених-юристів щодо екологічного права як науки. 5. Перспективи розвитку наукових підходів щодо еколого-правових досліджень.
1.В 20-30х роках розвивається земельна наука. В 50-х роках пропонується називати природо ресурсним правом (основоположник – Казанцев; в межах цієї галузі формується предмет, тобто система суспільних відносин щодо використання земель, права державної власності; формується право природокористування як провідний інститут, як об’єктивна та суб’єктивна категорія); виділяються відносини управління земельними та іншими фондами. Формування правової охорони природи; доцільність та необхідність формування правових вимог щодо охорони природних об’єктів, розглядалося як правова охорона природи в її широкому розумінні. Ідеологи – Титова, Мунтян. Запозичення міжнародних правових екологічних вимог,а також спеціальних екологічних термінів дозволяє запровадити в науку «поняття охорони нпс». У підручнику Вовк (Советкое екологическое право) розмежовується природоресурсне та природоохоронне право. Ніколос Правовое регулирование природопользования В перекладі Колбасова 2.Цю школу підтримує Сєров, Красов О.І., Духно, Разгєльдєєв 3.Міжнародно-правовий термін, що означає право навколишнього середовища. Вважається, що тут застосовується невдалий переклад з англійського, бо людина розглядається як частина нпс, а отже людина також підлягає охороні; не виділяють антропоохоронних відносин. Представники – Бринчук М.М., Шемшученко, Малишева. Московський державний університет: Петров, Красов, Васильєва, Ігнатьєва. На базі Російського інституту законодавства - школа Боголюбова (підтримує гуманістичну теорію). Донецький державний університет – економіко-правовий факультет, кафедра господарського права, Бобкова А. Г.
4.Мунтян – докторська дисертація по раціональному природокористуванню. Андрейцев – екологічна експертиза; концепція екологічної експертології (наука, спеціальне знання про екологічну експертизу, її об’єкт, форми) Балюк – проблеми формування ядерного права України. Краснова – проблеми компенсації шкоди за екологічним законодавством України; пропонує розглядати компенсаційний підхід.
Традиційний предмет еп в сучасних умовах постійно розширюється. Предмет тісно пов'язаний з об’єктами еп.
28.09.2010.
Читайте також:
|
||||||||
|