Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Становлення і розвиток еколого-правових наукових шкіл в Україні.

Світоглядні та науково-методологічні проблеми формування ЕП.

1. Науково-правові засади становлення ЕП.

2. Особливість предмету та методу ЕП.

3. Перспективи розвитку наукових підходів до предмета і метода.

4. Поняття ЕП

 

21.09.2010

 

1. Загальна характеристика традиційних і сучасних шкіл.

2. Формування гуманістичної школи екологічного права.

3. Інваєр-ментальні тенденції

4. Наукові доробки видатних вчених-юристів щодо екологічного права як науки.

5. Перспективи розвитку наукових підходів щодо еколого-правових досліджень.

 

1.В 20-30х роках розвивається земельна наука. В 50-х роках пропонується називати природо ресурсним правом (основоположник – Казанцев; в межах цієї галузі формується предмет, тобто система суспільних відносин щодо використання земель, права державної власності; формується право природокористування як провідний інститут, як об’єктивна та суб’єктивна категорія); виділяються відносини управління земельними та іншими фондами.

Формування правової охорони природи; доцільність та необхідність формування правових вимог щодо охорони природних об’єктів, розглядалося як правова охорона природи в її широкому розумінні. Ідеологи – Титова, Мунтян. Запозичення міжнародних правових екологічних вимог,а також спеціальних екологічних термінів дозволяє запровадити в науку «поняття охорони нпс». У підручнику Вовк (Советкое екологическое право) розмежовується природоресурсне та природоохоронне право.

Ніколос Правовое регулирование природопользования В перекладі Колбасова

2.Цю школу підтримує Сєров, Красов О.І., Духно, Разгєльдєєв

3.Міжнародно-правовий термін, що означає право навколишнього середовища. Вважається, що тут застосовується невдалий переклад з англійського, бо людина розглядається як частина нпс, а отже людина також підлягає охороні; не виділяють антропоохоронних відносин.

Представники – Бринчук М.М., Шемшученко, Малишева.

Московський державний університет: Петров, Красов, Васильєва, Ігнатьєва.

На базі Російського інституту законодавства - школа Боголюбова (підтримує гуманістичну теорію).

Донецький державний університет – економіко-правовий факультет, кафедра господарського права, Бобкова А. Г.

 

4.Мунтян – докторська дисертація по раціональному природокористуванню.

Андрейцев – екологічна експертиза; концепція екологічної експертології (наука, спеціальне знання про екологічну експертизу, її об’єкт, форми)

Балюк – проблеми формування ядерного права України.

Краснова – проблеми компенсації шкоди за екологічним законодавством України; пропонує розглядати компенсаційний підхід.

 

Традиційний предмет еп в сучасних умовах постійно розширюється. Предмет тісно пов'язаний з об’єктами еп.

 

28.09.2010.

 


Читайте також:

  1. III. Процедура встановлення категорій об’єктам туристичної інфраструктури
  2. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  3. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  6. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  7. Аксіоматизація знань та причинні зв'язки у методології наукових досліджень
  8. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  9. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  10. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  11. Анотування і реферування наукових текстів
  12. АРХІТЕКТУРА НАРОДНОГО ЖИТЛА В УКРАЇНІ.




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблеми формування еколого-правової науки та освіти в сучасних умовах | Проблеми законодавчої регламентації та реалізації в Україні екологічної складової концепції сталого розвитку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.115 сек.