МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Проблеми законодавчої регламентації та реалізації в Україні екологічної складової концепції сталого розвитку.1. Становлення та принципи концепції сталого розвитку. 2. Міжнародно-правові джерела щодо сталого розвитку та його економічної складової. 3. Законодавче впровадження в Україні екологічної складової сталого розвитку. 4. Міжнародно-правові напрямки співпраці в Україні щодо реалізації складової сталого розвитку.
Екологічна складова сталого розвитку входить до поняття збалансований розвиток економіки, екологічних процесів. Відтак, на конференції ООН в Ріо були схвалені Декларація про навколишнє середовище і розвиток, Порядок денний на 21 століття, Заява про принципи управління, збереження і сталий розвиток лісів, Рамкова Конвенція про проблеми зміни клімату, Конвенція про біологічне різноманіття. В кожному з цих документів були окреслені засади та принципи сталого розвитку, в центрі визначено людину, яка має право на здорове плідне життя у гармонії з природою. Охорона нпс повинна стати невідємною частиною процесу розвитку і не може розглядатися окремо від нього. Задоволення потреби розвитку та збереження нпс повинно поширюватися не лише на існуюче, а і на майбутнє покоління. Зменшення розриву в рівні життя між державами, викорінення бідності належить до числа найважливіших завдань світового співтовариства. Держави повинні виключати або зменшити використання тих моделей виробництва, які йому не сприяють, зокрема в Програмі порядок денний покладено більше 40 принципів і рекомендацій – обов’язковість проведення екологічної експертизи як умови реалізації проекту; надання фінансової допомог на розв’язання екологічних проблем; нанесення екологічної інформації на етикетки та інформування населення про вплив продуктів на здоровя людини та на довкілля; стимулювання виробництва екологічно-безпечних продуктів; розвиток землі і прродних ресурсів; прийняття заходів по збереженню біологічного різноманіття; протидія глобального потепління; експертиза всіх хімічних речовин; заміна пестицидів біологічними засобами; скорочення рівня відходів; стимулювання діяльності чистих виробництв. У сфері правовій – уніфікація законів та права для всіх країн світу; перегляд існуючого міжнародного законодавства; розробка національних планів дій у всіх країнах із широким залученням громадськості. Порядок денний закликає прийняти Національні стратегії сталого розвитку. Головну відповідальність за зміни в нпс покладено на уряди, які повинні співпрацювати з регіональною місцевою владою, об’єднаннями громадян, На міжнародному рівні – через міжнародні організації. На Конференції Ген Асамблеєю було створено Комісію зі сталого розвитку. 2002 р в Йоханенсбурзі відбулась наступна зустріч. Національна комісія зі сталого розвитку, однак цей орган не став центром. Постанова № 1414 Про ліквідацію національної комісії…… Травень – Національна рада зі сталого розвитку України, як консультативно-дорадчий орган. Управління стратегічних розробок (Указ Президента 14.10.2005)
Однак ці органи не наділені реальними повноваженнями. 22.04.2005 Розпорядженням КМУ затверджено заходи щодо виконання плану дій Ураїна-ЄС. Цими планами заходів передбачено розробка проекту закону України Про стратегію сталого розвитку, і було покладено завдання його розробки на Мінприроди, Мінекономіки. Загальнодержавна програма адаптації національного законодавства до законодавства ЄС. Прийняті плани щодо розробки і вдосконалення законодавства . Як свідчать дані, в Україні розроблено проект закону про стратегію національної екологічної політики, в межах якої будуть представлені засади сталого розвитку.
4.1993 р Україна приєдналась до Концепції сталого розвитку Європи. 1999 р уряд України та комітет УНІСЕ – рекомендації, представлені в огляді результативності природоохоронної діяльності в Україні. 2003 – Київ – чергова пан-Європейска Конференція. Україна підписала рамкову програму допомоги, в якій викладені плани співпраці ООН з урядом України на період до 2010 р. Боголюбов: Концепція сталого розвитку повинна набути стратегічного розвитку для усіх сфер, особливо для галузей права. Отже, це філософсько-правовий документ. Узгодженість розвитку є тим чинником, який здатен збалансувати.
Читайте також:
|
||||||||
|