Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблеми формування еколого-правової науки та освіти в сучасних умовах

07.09.2010

Краснова Марія Василівна

1. Наукові концепції взаємодії суспільства і природи в умовах кризи та їх вплив на формування науки екологічного права.

2. Генетичні засади суспільної екологічної саморегуляції правосвідомості українського народу.

3. Трансформація соціальних регуляторів взаємодії суспільства і природи.

4. Стратегія нац. Еколог політики як державно - правовий засіб оптимізації форм взаємодії суспільства і природи

 

1.

ü Екологічна форма взаємодії (людина повністю залежна)

ü Економічна (в її межах започатковується інститут права власності)

ü Охоронна(залежна від економ, пов’язана з охороною об’єктів як привласнених)

ü Захисна, залежна від двох попередніх(захисту вимагає життя і здоров’я людини внаслідок антропогенного впливу та проявів сил природи)

ü Історична (людина відчув пост безпосередній зв'язок з природою як місцем і умовою свого існування; навіть поява тех. Засобів виробництва не дозволяє порушувати морально-етичні погляди на природу)

ü З іншого погляду, існує паритетне взаємоіснування

ü Більш ранні підходи – споживацьке відношення, досить активне використання

ü Ідея обмеження природокористування

ü Вчення про ноосферу

Провадження принципів сталого розвитку (природу і природні ресурси слід використовувати в такий спосіб, щоб забезпечити майбутні покоління), вимагає переходу від антропоцентричного то екоцентричного. Вчені вважають, що науково-технічний прогрес означає процес переходу від простих форм до більш складних.

Екоцентричний характеризується тим, що людина як біологічний вид залежна від біологічних законів; розвиток людства розглядається як частина еволюції природи, космосу де діють закони екологічного обмеження, незворотності та вибору. Еволюція - процес розвертання. Проблема науково-правових засад лежить в теоретичних положеннях, які обумовлюють необхідність виробки нового погляду на процеси що відбувається в планетарному масштабі.

Форма боголюдини

Вважалося, що ліси, поля, луки є священними; вони були місцем для моління. Заборонялося смітити, різати землю ножем; вважалося, що земля і вода живі.

Біблія наводить приклади шанобливого ставлення до природи.

Римське право, яке є язичницьким, є відступом від християнського викладу правових норм.

За законодавством Індії заборонялось заподіювати шкоду природним об’єктам.

Звичаї, традиції, морально-етичні норми трансформуються у правові норми.

Права за яким судиться малоросійський народ; Універсали Гетьманів

З кінця 80х років 1987 на базі московського університету була проведена конференція, на якому було прийнято рішення об’єднати 3 блоки і назвати екологічним правом. В основу було взято термін «екологія» (вчення про взаємодію живих організмів із середовищем їх існування).

На засадах екоцентричного підходу пропонується розглядати відновлювальну форму взаємодії людини і природи (Право України № 8, Бобкова, Вінник).

ЗУ Про основні засади зовнішньої та внутрішньої політики

Розділ Декларації про держ суверенітет, ЗУ Про охорону нпс, закріплення конституційних засад екологічного прав

Концепція національної екологічної політики України (розроблення і затвердження стратегії екологічної політики).

Дубовик «Наукові засади еколог конфліктології»

 


Читайте також:

  1. V. ЗЕМЕЛЬНІ РЕСУРСИ. ОХОРОНА НАДР ТА ПРОБЛЕМИ ЕНЕРГЕТИКИ
  2. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  3. АГД як галузь економічної науки
  4. Аграрні проблеми в працях письменників аграрників.
  5. Агроекологічні проблеми розвитку і шляхи їх розв'язання
  6. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  7. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  8. Актуальні проблеми біоетики
  9. Актуальні проблеми економічної безпеки України.
  10. Актуальні тенденції організації іншомовної освіти в контексті євроінтеграції.
  11. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  12. Актуальність проблеми професійної етики соціальної роботи




Переглядів: 563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегічний аналіз як завершення попереднього та початок наступного циклу. | Становлення і розвиток еколого-правових наукових шкіл в Україні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.