МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Види та форми конст контролю в ЗК.Основні моделі конст контролю,Американська,Швейцарська ,модель контролю. Інститут “Amparo”, Німецька система тотального контролю. Поняття конст контролю в ЗК. Розглядається у широкому і вузькому розумінні 1. в широкому розумінні – будь-яка нормотворча діяльність в державі повинна здійснюватися відповідно до конституції, всі державні органи та інші суб’єкти конституційно-правових відносин повинні дотримуватися норм конституції, та забезпечувати їх реалізацію 2. У вузькому – це діяльність органів (судів загальної юрисдикції або спеціально створених органів, що до встановлення відповідності конституції, актів та дій органів державної влади) Конституційний контроль необхідно відрізняти від конституційного нагляду. Конституційний контроль – передбачає скасування акту, який визнаний не конституційним. А конституційний нагляд полягає в тому що тільки вказують що цей акт є неконституційним, вказується на невідповідність акту того органу, який його видав, він не може скасовувати неконституційний акт. Поняття конституційного контролю виникло вперше в США – знайти справу, що започаткувала конституційний контроль, справа Мербері проти Медіссона. 1. Американська (дефізивна) – конституційний контроль здійснється судами загальної юрисдикції, різновидом американської моделі виступає модель в якій конституційний контроль здійснюється не всіма судами загальної юрисдикції а Верховним судом – Норвегія, Японія. Особливість – він застосовується виключно в ході розгляду конкретної справи загальними судами. Право ініціювання контролю наділені сторони по справі. Фактично в цих країнах створюється мертве законодавство. 2. Швейцарська модель – самостійно, 3. Ампаро (amparo) – фактично цей контроль здійснюється судами загальної юрисдикції, але тут діє право публічно –правового позову, предметом позову є скарга особи на порушення гарантованого конституцією права. 4. австрійська (кельзенівська) - діяльність конституційного контролю пов’язана із спеціально створеним органом, чітке визначення кола суб’єктів яким належить право ініціювати конституційний контроль. 5.Французька – створення квазі-судового органу – у франції конституційна рада. Функція конституційного контролю зводиться лише до попереднього контролю. Створюється окремий політичний орган, а не судовий. Існують два види конституційного контролю: попередній і наступний. Попередній здійснюється або до прийняття закону парламентом, або після його прийняття, але до підписання главою держав. В обох випадках контроль явля ¬ ється ніби однією зі стадій законодавчого процесу. Але якщо в першому - висновок органу, що здійснює контроль, не носить для парламенту обов'язкового характеру, у другому - визнається обов'язковим (як у Франції). За формою конституційний контроль може бути абстрактним або конкретним. Абстрактний контроль здійснюється при перевірці конституційного акта чи його частини поза зв'язком з будь-якою конкретною справою. Попередній контроль завжди є абстрактним. Конкретний контроль, навпаки, здійснюється тільки у зв'язку з якоюсь, найчастіше судовою, справою, при вирішенні якої підлягає застосуванню конкретний акт чи норма, оспорювані з точки зору їх конституцій-ності. Тому конкретний контроль завжди є подальшим. За змістом конституційний контроль може бути формальним або матеріальним. При формальному контролі перевірці підлягає дотримання конституційних умов і вимог, які належать до видання акта. При цьому визначається, чи входить видання акта до компетенції даного органу, чи дотримуються процесуальні норми та форма акта. Матеріальний контроль означає перевірку відповідності змісту акта до приписів конституції. Читайте також:
|
||||||||
|