МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Кінетичний режим камери, Динамічні прийоми її поведінки.Різноманітні типи руху самої камери надають різної динаміки плину екранного часу – пливе, тягнеться, летить стрімголов… Тобто – час з його вимірами – плинності, рухомості, часової тривалості – підвладний авторам. Класичний приклад – «Земля» Нічна вулиця,Василь після побачення… Танець… Ледь помітне прискорення перед зупинкою посеред вулиці… не лише рух і дія актора Семена Свашенка, а і темп «Крутіння ручки» оператора Данііла Демуцького. Довженко монтажно продовжує саме час, не змінює довжину вулиці, якою іде Василь. Перебивається лише кадрами коня, який заради спостереження за Василем відволікається від смаковитої свіжої трави, і саме він «Почує» постріл… Так Данііл Демуцький виступів співавтором не лише пластично-зображувального вирішення, а і акторського… Те саме про Ейзенштейнівську колиску… Екранний час – об’єктивно-астрономічний (протягом якого відбувається дія) і, разом із тим – наше суб’єктивне сприйняття побаченої події. Ейзенштейн. Відчуття часу виникаї в процесі взаємодії часових рухів – «фізичний рух(виразний рух) – духовний рух (переживання) – рух свідомості(образ і характер) – рух дії(драма). Сукупність цих видів руху-розвитку в їх часовій тривалості втілює рух протиріч, соціальних конфліктів. На рівні склейки монтаж здатний як стиснути, так і розтягнути час. Так секунди перебивки (звичайно – тематичної, діючої) дають можливість не лише відкинути зайве, уникнути подробиць, а і промайнути години, роки, навіть століття, причому в обидва боки. Тут не лише часові, ще і сюжетні зміни. Отже – екранне мистецтво оперує технічно зафіксованим часом і простором, рухом просторових форм, які монтажно і під час зйомки організовані авторами. 1932. Пудовкін. «Час крупним планом» Фіксування уваги глядача на виділеній деталі можнам забезпечити не лише в сфері просторових побудов, а й у сфері побудов часових. Людина, що вдивляється, хоче уточнити, розібратися наближає далеке та уповільнює швидке… Звідси і укрупнення і уповільнення. (а це ніщо інше як зміна кінетичного режиму байдуже знімальної камери чи монтажного апарату) «Тіні забути предків» Корчма. Мольфар б’є топірцем Івана. Кров заливає обличчя. Уповільнено «пливе» він по корчмі. Пливуть червоні коні… Приклад смерті Мацека (актор – Хелмицький) у А.Вайди «Попіл і алмаз» Операції із постором. Найпростіше – виклик до керівного кабінету. Немає потреби показувати весь шлях. А можна і шлях на «Голгофу». На рівні сюжету місце дії або конкретне, або у межах всесвіту…. Опізнавальний план (Ейзенштейн) місця події. Взаємозвязок із ефектом присутності. Умовності долання відстаней на телебаченні. Вертов – «Далекобачення». Суть долання відстаней як з технічного так і з коммунікативного боку… Включення чого завгодно куди завгодно…
Читайте також:
|
||||||||
|