Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перетин геометричних тіл проектуючими площинами

 

Деякі деталі мають форму не повного циліндра, призми, піраміди, конуса тощо.

Побудова зрізаної чотиригранної піраміди :

 

 

Січна площина Пс Перпендикулярна площині проекцій П2 . Вона перети-нає піраміду. Верхню частину ( зрізану ) піраміди Відкидаємо. Будуємо про- екції плоскої фігури , яка утворилася при перетині піраміди січною площи-ною. Це – переріз. В зв’язку з тим, що піраміда чотирикутна, в перерізі отримуємо чотирикутник.

1). Будуємо проекції перерізу.

Фронтальна проекція пряма (т.я. Пс П2 ). Відмічаємо на всіх бокових ребрах піраміди точки 1, 2, 3, 4 і будуємо їх інші проекції.

 

 

2). Знаходимо істинну величину площі перерізу методом переміни проектуючи площин. З усіз точок фронтальної проекції проводимо перпендикуляри.

Точки 1 і 3 лежать на осьовій.

Для побудови точок 4 і 2 вимірюємо відстань між ними на горизонтальній проекції.

 

3). Будуємо розгортку зрізаної піраміди :

 

а). Спочатку будуємо розгортку повної піраміди.

 

б). Будуємо точки 1, 2, 3, 4 на бокових ребрах , дотримуючись істинної відстані від основи. Можна всі точки спроектувати на те ребро, яке зобра-жено в істинну величину.

 

В). Будуємо переріз (верхня частина розгортки )методом засічок.

 

Г). Будуємо основу ( нижню частину розгортки).

 

 

3). Будуємо аксонометричну проекцію зрізаної піраміди :

 

а). Будуємо основу.

 

Б). Будуємо повну піраміду.

 

В). Будуємо точки на ребрах за координатами ; т.1 і 3 – х ; т2 і 4 – у .

 

 


Читайте також:

  1. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  2. Взаємний перетин геометричних тіл
  3. Виведення формул для знаходження площі паралелограма, трикутника, трапеції. Формули для знаходження площ поверхонь просторових геометричних фігур.
  4. Відношення еквівалентності та порядку, їх властивості. Впорядковані множини. Зв'язок відношення еквівалентності з розбиттям множини на класи, що попарно не перетинаються.
  5. Галузі, на перетині яких розвивається інформаційний менеджмент
  6. Закон розподілу швидкостей по перетину круглої труби при ламінарному режиму течії рідини.
  7. Застосування геометричних перетворень для побудови ліній другого порядку.
  8. Збірно-монолітні поперечні перетини
  9. Зв'язок між кон'юнкцією та перетином
  10. Кут між двома площинами.
  11. Кут між площинами, кут між прямими, кут між прямою і площиною
  12. Малюнок № 1.5. Відношення перетину.




Переглядів: 1817

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проектування геометричних тіл. | Взаємний перетин геометричних тіл

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.