МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Сутність, цілі та призначення дипломатичних прийомівДо офіційних заходів відносяться різні прийоми і церемонії, що влаштовуються з нагоди національних свят, історичних ювілейних дат, прибуття іноземних делегацій, глав держав і урядів тощо. Прийоми проводяться главами держав, урядів, міністрами, а також посольствами, консульствами, торгівельними представництвами країни за кордоном. Дипломатичний прийом – це офіційний захід, який влаштовується з нагоди національного свята, прибуття делегації, успішного завершення переговорів, річниць подій на двосторонній або багатобічній основі, а також в порядку повсякденної роботи. Прийоми проводять військові аташе, командири кораблів, що знаходяться з візитом дружби в іноземних базах, а також представники місцевого Дипломатичні прийоми проводяться в ознаменування яких-небудь подій, в порядку надання почесті або гостинності окремим особам - Дипломатичні прийоми проводяться також незалежно від яких-небудь подій, в порядку повсякденної дипломатичної роботи. У практиці дипломатичних представництв ці прийоми є найбільш поширеними. Нечисленні по кількості запрошених осіб такі прийоми є зручною можливістю для зав'язування контактів, зміцнення і розширення зв'язків, здобуття потрібної інформації, впливу на місцеві круги в потрібному напрямі, роз'яснення зовнішньої політики своєї країни. Незалежно від призначення, об'єму і вигляду, дипломатичний прийом носить політичний характер, оскільки на нім відбувається зустріч представників іноземних держав. Знаходячись за кордоном, треба поважати правила і звичаї даної країни. Запрошуючи іноземця на офіційний захід, слід поклопотатися про Перш за все, необхідно особливо строго і чітко дотримувати дипломатичний етикет. Дипломати при виконанні своїх функцій, організації офіційних заходів, участі в церемоніях і процедурах діють відповідно до дипломатичного протоколу, під яким розуміють сукупність загальноприйнятих правил, традицій, умовностей, дотримуваних урядами, державними представництвами за кордоном (посольствами, консульствами і ін.) і їх співробітниками при спілкуванні один з одним. Не слід при цьому забувати, що дипломатичний протокол і всегромадський етикет - різні речі. У бесідах на прийомах відбувається взаємний обмін думками і інформацією, і корисність цього обміну залежить від досвіду і дипломатичного уміння кожного із співбесідників. На прийомі доводиться зустрічатися і розмовляти з багатьма людьми, що представляють різні круги суспільства країни перебування. Це продовження службової діяльності. До прийому потрібно ретельно готуватися: подумати, з ким і про що поговорити, з ким познайомитися, кого представити і так далі. Більш того, потрібно бути готовим до відповідей на можливі питання співбесідників, які зацікавлені в здобутті інформації. Багатолітня міжнародна практика встановила види дипломатичних прийомів, методи їх підготовки, етикет, якого дотримуються учасники прийомів. Влаштовуючи прийом за кордоном, треба враховувати правила і звичаї, прийняті в даній країні. Необхідно особливо строго і чітко дотримувати правил етикету, діючи відповідно до дипломатичного протоколу. Традиції прийомів мають глибоке коріння. І не дивлячись на природну для окремих країн своєрідність в їх проведенні, загальним завжди було і залишається гостинність як знак честі і гідності держави, прояву миролюбності і добросердості. Сказане повною мірою застосовано і до розвитку ділових контактів. Основним змістом як дипломатичних, так і ділових прийомів є не їда і дегустація напоїв, а поглиблення і розширення контактів, здобуття потрібної інформації в неофіційній обстановці. Корисність обміну думками і інформацією, природно, залежить від досвіду і уміння кожного із співбесідників. Доводиться розмовляти з багатьма людьми, що передбачає ретельну підготовку. Потрібно бути в змозі спрогнозувати можливу реакцію співбесідників, представляти хоч би у загальних рисах відповіді на їх можливі питання.
1.3 . Основні етапи підготовки та проведення дипломатичних прийомів
У міжнародному етикеті регламентований порядок організації і проведення прийомів. Будь-який прийом необхідно добре підготувати. А для цього вибирається вид прийому. Визначається дата його проведення. Враховується, що прийоми не призначаються і не проводяться в неробочі, святкові дні, у тому числі в дні релігійних свят (Різдво, Пасха, Рамадан і ін.). Не проводяться прийоми і в дні національного трауру (призначені раніше прийоми в таких випадках відміняються). Визначається загальна кількість гостей, яких планується запросити на прийом. Список учасників прийому уточнюється і підписується керівником установи, організуючої прийом. Не рекомендується запрошувати людей з різко протилежними поглядами і позиціями. Відповідно до списку розсилаються запрошення на прийом. Високопоставленій особі заздалегідь робиться усне запрошення. Якщо воно прийняте, лише після цього посилається запрошення на спеціально оформленому бланку. Запрошення мають бути відправлені за 1 – 2 тижні до початку прийому. Заздалегідь складається план розсадження, складається меню. При цьому враховуються смаки гостей, їх національні, релігійні традиції тощо. Особлива увага звертається на сервіровку столу. Сервірувати банкетний стіл повинна досвідчена людина, обізнана у мистецтві сервіровки. Підбирається кваліфікований обслуговуючий персонал. На прийомах, що влаштовуються по офіційному приводу, виголошують і обмінюються тостами. Це робиться після десерту і коли всім гостям налито шампанське. Перший тост належить господарю. На прийомах без розсадження тости виголошуються через 10 – 15 хвилин після початку прийому. Тости, як і відповіді, на можливі питання співбесідників, партнерів готують заздалегідь. Схема проведення прийому готується завчасно, аби все пройшло чітко і організовано. Таким чином, година i засоби для організації прийомів залежать від обставин, але завжди потребують завчасної підготовки, що включає: - визначення виду прийому; - складання списку запрошених осіб; - підготовка i завчасна розсилка запрошень; - підготовка залу чи приміщення; - складання, якщо необхідно, плану розміщення гостей; - складання меню, продумання сервіровки столу i порядку обслуговування гостей; - підготовка тостів i промов (на прийомах iз розміщенням); - складання схеми i порядку прийому, розподілу обов’язків серед тих, хто готує прийом. Особа, що організовує прийом, повинна: - обрати вид прийому; - скласти список запрошених; - надіслати запрошення; - продумати, у якому приміщенні буде проходити прийом; - продумати, де кого посадити; - вибрати меню, порядок обслуговування гостей; - підготувати тости i промови (на прийомах з розсадженням); - скласти план проведення прийому; - розподілити обов'язки серед тих, хто організовує прийом. Читайте також:
|
||||||||
|