МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||
Паралельне проектуванняПри паралельному проектуванні, як і у випадку центрального проектування, беруть площину проекцій П1, а замість центра проекцій S задають напрямок проектування. Задаємо напрямок проектування S не паралельно площини П1 вважаючи, що точка S – центр проектування, віддалена в нескінченність. Оригінал проектування та ж фігура АВС, розташована в просторі (рис. 2)..
проектуючою площиною.Площина Р, що проходить через проектуючи прямі ВВ1 і СС1 перетинає площину проекції П1 по прямій. Цю пряму можна розглядати як проекцію прямої, заданої точками В і С. Залежно від напрямку проектування S до площини проекцій паралельне проектування розділяють на прямокутне(ортогональне) і косокутнепроектування. Прямокутне проектування,коли напрямок проектування S ізплощиною проекцій становить прямий кут. Косокутне проектування,коли напрямок проектування становить із площиною проекцій кут менше 90° .
1.3 Ортогональні проекції та система прямокутних координат, октанти. Прямокутні проекції.Прямокутне проектування – це окремий випадок паралельного проектування. Метод ортогональних проекцій називають методом Монжа, тому що вперше він був викладений Гаспаром Монжем. Цей метод є найпоширенішим при складанні технічних креслень. Він не дає наочності зображення, але є простим і зручним при виконанні креслення, дає високу точність і легкий для вимірювання. Метод Монжа – це прямокутна паралельна проекція на дві взаємно перпендикулярні площини проекцій. Такий комплекс двох зв'язаних між собою ортогональних проекцій виявляє положення предмета, що проектується в просторі. Таке креслення називають комплексним кресленням. При виконанні, ортогонального креслення для однозначного визначення оригінала у просторі необхідно мати три взаємно перпендикулярні площини проектування П1 П2 П3. Просторова модель координатних площин проекцій (рис. 3).
початку координат, для осі у вбік глядача від площини П2, ось z нагору від площини П1. Протилежні напрямки осей вважаються негативними. Координатні площини розділяють простір на вісім частин – октантів. Октанти умовно прийнято нумерувати римськими цифрами. Кожний з октантів є прямокутним тригранником, у якого гранями служать частини площин проекцій (називаються полами), а ребрами координатні осі. Для технічних креслень використовують перший октант.
1.4 Перехід від простору до плоскої системи – метод Монжа. Площинна модель координатних площин проекцій (епюр) Користуватися просторовим макетом для відображення ортогональних проекцій геометричних фігур незручно через його громіздкість, а також через те, що на площинах П1 і П3 буде перекручування форми й розмірів фігури, що проектується. Тому замість зображення на кресленні просторового макета користуються епюром, тобто кресленням, складеним із двох або більше пов'язаних між собою ортогональних проекцій геометричної фігури. Перетворення просторового макета в епюр здійснюється шляхом сполучення площин П1 і П3 із фронтальною площиною проекцій П2. Для сполучення площини П1 повертаємо її на 90° навколо осі х за годинниковою стрілкою. А профільну площину П3 повертаємо навколо осі z також на кут 90° проти годинникової стрілки. Разом з полами проекцій буде переміщатися й ось у, при цьому ось у, що належить горизонтальній площини проекцій, після оберту сполучиться з віссю z, а ось у профільної площини з віссю х.
Читайте також:
|
||||||||||||||
|