МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.1. Економічний зміст та форми демпінгу. 2. Умови виникнення демпінгу за ГАТТ/СОТ. 3. Правила стягнення антидемпінгових мит згідно ГАТТ/СОТ.
2 Демпінг– це захід фінансово-нетарифної політики, який передбачає просування товару на зовнішній ринок за рахунок зниження експортних цін нижче нормального рівня цін в інших країнах. Визначення нормального рівня цін дають національні законодавчі акти. Існують також визначення різних міжнародних організацій. В загальному значенні, це середній рівень цін, який встановлюється на значній частині відкритого ринку в цій країні. Джерела існування демпінгу: 1) за рахунок фірм – фірма свідомо йде на зменшення ціни задля захоплення іноземного ринку; 2) за рахунок держави – держава надає експортерам пільги, використовуючи які вони можуть продавати свій товар дешевше, ніж виробники в інших країнах.
Економічна основа демпінгу. де P – ціна товару, P1 – ціна на внутрішньому ринку, P2 – ціна, що встановлюється внаслідок демпінгу на зовнішньому ринку, Q – обсяги реалізації товару, MRI, MRII – граничний рівень доходу фірми в результаті продажу додаткової одиниці товару на внутрішньому та зовнішньому ринку відповідно, MRI+II=MRI+MRII MC – приріст сукупних витрат фірми внаслідок виробництва додаткової одиниці товару. Оптимальний обсяг виробництва, необхідний для максимізації прибутку на внутрішньому та зовнішньому ринках досягається за умов рівності граничних доходів граничним витратам і складає QI+II.
За умов демпінгу існує цінова дискримінація покупців на внутрішньому ринку (P1>P2), і цінова дискримінація виробників-конкурентів на зовнішньому ринку.
Основа демпінгу: 1) еластичність попиту за ціною (кут нахилу лінії D1 на лівому графіку) нижче, ніж на зовнішньому (кут нахилу лінії D2 на центральному графіку); 2) недосконала конкуренція, за умов якої виробник може диктувати та встановлювати ціну; 3) сегментованість ринку за умов різного роду бар’єрів (транспортні витрати, субсидії, цільові кредити і т.д.)
Форми демпінгу на зовнішніх ринках (згідно ГАТТ): 1) ціновий демпінг (основна форма демпінгу) – за кордоном реалізація товару відбувається дешевше, ніж на внутрішньому ринку; 2) демпінг у сфері послуг – зниження ціни експортного товару внаслідок отримання на пільгових умовах різного роду послуг (наприклад, транспортних послуг); 3) валютний демпінг – за умов використання множинних валютних курсів з метою отримання переваги над виробниками країни-імпортера товару; 4) соціальний демпінг – наявність низьких цін на імпорт є результатом використання праці в’язнів або нещадної експлуатації робітників; 5) прихований демпінг – реалізація товару імпортерам дешевше, ніж ціна експортера (мова йде про трансфертне ціноутворення); 6) непрямий демпінг – імпорт товару через країну, в якій його ціна не вважається демпінговою; 7) вторинний демпінг – експорт товарів, при виробництві яких використовуються компоненти, імпортовані за демпінговими цінами. Читайте також:
|
||||||||
|