МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.1. Економічний зміст та форми демпінгу. 2. Умови виникнення демпінгу за ГАТТ/СОТ. 3. Правила стягнення антидемпінгових мит згідно ГАТТ/СОТ.
2 Демпінг– це захід фінансово-нетарифної політики, який передбачає просування товару на зовнішній ринок за рахунок зниження експортних цін нижче нормального рівня цін в інших країнах. Визначення нормального рівня цін дають національні законодавчі акти. Існують також визначення різних міжнародних організацій. В загальному значенні, це середній рівень цін, який встановлюється на значній частині відкритого ринку в цій країні. Джерела існування демпінгу: 1) за рахунок фірм – фірма свідомо йде на зменшення ціни задля захоплення іноземного ринку; 2) за рахунок держави – держава надає експортерам пільги, використовуючи які вони можуть продавати свій товар дешевше, ніж виробники в інших країнах.
Економічна основа демпінгу. де P – ціна товару, P1 – ціна на внутрішньому ринку, P2 – ціна, що встановлюється внаслідок демпінгу на зовнішньому ринку, Q – обсяги реалізації товару, MRI, MRII – граничний рівень доходу фірми в результаті продажу додаткової одиниці товару на внутрішньому та зовнішньому ринку відповідно, MRI+II=MRI+MRII MC – приріст сукупних витрат фірми внаслідок виробництва додаткової одиниці товару. Оптимальний обсяг виробництва, необхідний для максимізації прибутку на внутрішньому та зовнішньому ринках досягається за умов рівності граничних доходів граничним витратам і складає QI+II.
За умов демпінгу існує цінова дискримінація покупців на внутрішньому ринку (P1>P2), і цінова дискримінація виробників-конкурентів на зовнішньому ринку.
Основа демпінгу: 1) еластичність попиту за ціною (кут нахилу лінії D1 на лівому графіку) нижче, ніж на зовнішньому (кут нахилу лінії D2 на центральному графіку); 2) недосконала конкуренція, за умов якої виробник може диктувати та встановлювати ціну; 3) сегментованість ринку за умов різного роду бар’єрів (транспортні витрати, субсидії, цільові кредити і т.д.)
Форми демпінгу на зовнішніх ринках (згідно ГАТТ): 1) ціновий демпінг (основна форма демпінгу) – за кордоном реалізація товару відбувається дешевше, ніж на внутрішньому ринку; 2) демпінг у сфері послуг – зниження ціни експортного товару внаслідок отримання на пільгових умовах різного роду послуг (наприклад, транспортних послуг); 3) валютний демпінг – за умов використання множинних валютних курсів з метою отримання переваги над виробниками країни-імпортера товару; 4) соціальний демпінг – наявність низьких цін на імпорт є результатом використання праці в’язнів або нещадної експлуатації робітників; 5) прихований демпінг – реалізація товару імпортерам дешевше, ніж ціна експортера (мова йде про трансфертне ціноутворення); 6) непрямий демпінг – імпорт товару через країну, в якій його ціна не вважається демпінговою; 7) вторинний демпінг – експорт товарів, при виробництві яких використовуються компоненти, імпортовані за демпінговими цінами. Читайте також:
|
||||||||
|