МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Інвестиційні заходи, пов’язані з торгівлею: можливий вплив на торгівлю та інвестиції.
- Угода з фінансових послуг(остаточний текст погоджений у 1998 році, вступила в силу у 1999 р.). Встановлено національний режим відношення до фінансових послуг. Її поки що підписали 45 країн, отже вона ще не стала глобальною.
Отже, результатом Уругвайського раунду стали наступні зміни у діяльності ГАТТ: 1) перехід від періодичних переговорів до постійної діяльності. 2) розширення діяльності по сферах (перехід від торгівлі товарами до торгівлі послугами, інвестиційних заходів, фінансових послуг) 3) поглиблення глобальності регулювання в межах ГАТТ/СОТ (вперше предметом регулювання ГАТТ/СОТ стали національні засоби регулювання руху товарів та послуг, обмеження щодо їх руху тощо) і поступове перетворення його на певний механізм наднаціонального регулювання.
Процес регулювання МЕВ............................................................................................................................ 1 1. Зміст механізму регулювання МЕВ..................................................................................................... 1 2. Процес становлення конкурентної рівноваги на міжнародних ринках.......................................... 2 3. Держава як регулятор МЕВ................................................................................................................... 3 Види зовнішньоекономічної політики держав................................................................................... 3 Ступінь узгодженості політики з іншими країнами........................................................................... 3 Експортно-імпортні пріоритети зовнішньоекономічної політики держави.................................... 4 4. Фірми у системі регулювання економічних відносин світового господарства.............................. 4
Механізм державної зовнішньоторговельної політики.............................................................................. 5 1. Структура сучасних національних систем регулювання ЗЕД.......................................................... 5
Митні тарифи в системі регулювання зовнішньої торгівлі....................................................................... 6 Основні види мита................................................................................................................................. 7 Економічна роль тарифів........................................................................................................................... 8 Модель 1. Мала економіка..................................................................................................................... 9 Модель 2. Велика економіка............................................................................................................... 10
Основні види нетарифних методів регулювання міжнародної торгівлі................................................ 10 Кількісні обмеження................................................................................................................................ 11
Антидемпінгове регулювання у світовій торгівлі.................................................................................... 12 2. Правила визначення демпінгу за СОТ/ГАТТ.................................................................................... 13 3. Правила стягнення антидемпінгових мит згідно ГАТТ/СОТ......................................................... 13
Неекономічні заходи регулювання світової торгівлі............................................................................... 13
Генеральна угода з по тарифам та торгівлі................................................................................................ 14
[1] Зараз принцип державного суверенітету дещо опускається. Так, в межах Європейського Союзу, більшість рішень приймаються країнами спільно. Однак рішення про передачу державою повноваженнь приймати рішення на вищий рівень, приймається нею самостійно і добровільно. [2] В сучасних умовах на транспортні витрати інколи припадає до 20 % ціни. [3] Практично всі держави сьогодні координують свою економічну політику шляхом двосторонніх та багатосторонніх угод, через міжнародні організації і т.д. [4] В світовій практиці нараховується до 80 різних валютних обмежень. [5] У країнах, що розвиваються, 20-30% бюджету формується за рахунок мита, а в розвинутих країнах – лише 1-2%. [6] Ці договори були досить розповсюджені в минулому, однак зараз держави майже не займаються цим. Україна припинила підписувати такі угоди у 1996 році, зараз подібні угоди підписуються конкретними юридичними особами. [7] 5 ступенів інтеграції: зона вільної торгівлі, митний союз, спільний ринок, економічний союз, повна інтеграція. [8] Взагалі таких вимог існує 12. [9] Ця інформація щодо механізму регулювання ЗЕД відкрито друкується у виданнях ГАТТ/СОТ. [10] Переговори на асиметричній основі – це переговори про зменшення мита різними країнами але на різну величину [11] Авіатехніка – це єдина галузь торгівлі, де відсутнє мито. [12] Сільське господарство та текстиль є сенситивними галузями світового господарства і більшість угод їх намагаються обходити. Відомо, що між США і ЄС існує суттєве протиріччя, пов’язане з тим, що США наполягають на безмитній торгівлі сільськогосподарської продукції, а ЄС – на залишенні системи пільг та субсидій. Дане рішення є певним компромісом – мито не знімається, але зменшується. [13] Певна частина продукції повинна реалізовуватися на ринку даної країні [14] Продукція повинна оброблятися всередині країни – ліквідація схем роботи з давальницькою сировиною. [15] Країна повинна купувати за кордоном стільки, скільки вона продає. [16] Певна частина продукції компанії повинна йти на експорт. [17] Держава зобов'язує підприємство зменшувати обсяги імпорту. [18] Держава визначає ринки збуту для компанії. [19] Якщо країна оголошує тендер на проведення робіт чи поставку товарів, то компанії з іноземними інвестиціями заборонено вступати в змову зі своїми конкурентами. [20] Компанія має виключне право продавати товари на даному ринку. [21] Продаж однієї продукції пов'язується із продажем іншої продукції. [22] Якщо ви закуповуєте продукцію і зобов'язуєтеся продавати її по цінам не меншим за домовлений рівень. [23] Наявність великої кількості цін на один і той же товар. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|