МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Монтаж електроустаткування кранів. Техніка безпеки.Монтаж тролеїв. Тролейні провода виконують із гнучких провідників круглого або профільного перетину, зі сталі твердих профілів (куток, швелер, рейка і т.п.) або у виді закритих тролейних шинопроводів. Тролейні проводи з гнучких провідників підвішують із жорстким або вільним кріпленням. Сталеві тверді профілі на опорних конструкціях закріплюють жорстко. Як опорні конструкції застосовують кронштейни різних типів і тролеєтримачі. Монтаж тролейних провідників складається з робіт, виконуваних на будівельному майданчику, і комплектації в майстернях. Сталеві тролеї вільної підвіски іноді комплектують з декількох сталевих проводів круглого перетину діаметром 6—8 або 10 мм (проводу з’єднують у пучок за допомогою коромисла). При такій конструкції повинне бути досягнуте однакове зусилля тяжіния кожного проводу в пучку для одержання необхідного контакту між кожним проводом і струмознімачем. Кінці сталевих круглих проводів варто з’єднувати електрозварюванням на стиковому зварювальному апараті. Одночасно ведуть комплектацію опорних конструкцій заводського виготовлення. Остання операція в майстернях — зборка блоків тролеїв. Розмір блоків визначається можливістю перевезення їх на монтаж. Звичайно блоки роблять довжиною 6 м. При зборці блоків на опорні конструкції встановлюють тролеєтримачі і на них монтують тролеї. Зібрані в такий спосіб блоки тролеїв доставляють на місце їхньої установки, монтують із застосуванням інвентарного риштовання або колисок подібно монтажеві шинопроводів. Роботу з монтажу головних тролеїв починають з розмітки горизонтальної лінії траси, що відбивається по відмітках підкранової рейки. Потім розмічають місця установки опорних конструкцій, а для тролеїв із гнучких провідників також і місця закріплення натяжних пристроїв. Максимальна відстань між опорними конструкціями для твердих тролейних провідників приймають 2—З м, для гнучких — 6 м. Опорні конструкції до металевих і залізобетонних підкранових балок кріплять приварюванням, пристрілюванням пістолетом або за допомогою забитих у балки кріпильних деталей. Натяжні пристрої до стін кріплять наскрізними болтами. Тролеї натягають до одержання стріли прогину такої величини, при якій струмознімач може вільно просуватися між полками опорних конструкцій, а необхідний контакт між тролеєм і струмоприймачем здійснюється за рахунок маси тролеї. Для гнучких тролеїв вільної підвіски опорні конструкції, прикріплені до підкранових балок, служать лише як підтримуючі опори, на яких монтують деталі з ізоляційних матеріалів. Для гнучких тролеїв жорсткої підвіски застосовують тролейний провід спеціального профілю і кріплять його жорстко на кожній опорі до ізолятора. Такі тролеї підвішують у такій послідовності: тролеї укладають на опорні конструкції; його кінці закріплюють і натягають до припустимої межі; тимчасово їх закріплюють на підтримуючих ізоляторах, а потім, вибравши натяжною муфтою надлишок довжини, що утворився, остаточно закріплюють провід. Ділянку кранових тролеїв у межах ремонтного загону ізолюють від робочої частини тролеїв за допомогою ізолюючих стиків. Ізоляцію стиків виконують у виді віз повітряних зазорів такої ширини, щоб при нормальній роботі струмознімач перекривав цей зазор. Живильні проводи або кабелі приєднують до гнучких тролей з вільною і жорсткою підвісками за допомогою контактного башмака. Причому при вільній підвісці живлення підводять тільки до одного з кінців тролейної лінії. Живильні проводи або кабелі до тролеїв твердої конструкції приєднують через живильні планки. Читайте також:
|
||||||||
|