МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ТЕМА 1.6. Монтаж електроустаткування кранів та ліфтів цивільних споруд.Контрольні питання.
1.Вимоги ПУЕ до електроприміщень. 2.Яке призначення монтажних майданчиків та вимоги до них? 3.З якою метою ізолюють стійки підшипників ? 4.В яких випадках влаштовують фундаментну яму та вимоги до неї . 5.Як монтують електричні машини невеликої потужності ? 6.Монтаж електричних машин великої потужності. 7.Монтаж апаратів управління.
Загальні вимоги до електроустаткування кранів.
Електропостачання крана здійснюється за допомогою головних тролеїв, у тому числі за допомогою малогабаритного тролейного шинопроводу, стаціонарних живильних пунктів, по струмозйомним контактам яких сковзають укріплені на крані відрізки тролеїв («контактні лижі»); кільцевого струмопідвода; гнучкого кабелю; стаціонарного струмопідвода (для кранів, установлених на фундаменті). Виконання електроустаткування (електродвигуни, апарати і т.п.) кранів повинне відповідати умовам навколишнього середовища. Неізольовані струмоведучі частини електроустаткування крана обгороджують, якщо їхнє розташування не виключає випадкового дотику до них осіб, що знаходяться в кабіні керування, на галереях і площадках крана, а також біля нього. Електроустаткування з неізольованими струмоведучими частинами (магнітні контролери, шухляди опорів і ін.), з якого автоматично знімається напруга при вході в місця його розташування, а також електроустаткування, встановлене в апаратних кабінах і інших електроприміщеннях, закритих під час експлуатації крана, не відгороджується. В апаратних, кабінах і інших електроприміщеннях ширина проходів, розташованих як з лицьової, так і з задньої сторони щитів і панелей, що мають суцільні або сітчасті огородження, повинна бути не менш 0,6 м. Відстань від не обгороджених неізольованих струмоведучих частин, розташованих на висоті менш 2,2 м по одну сторону проходу до стіни в устаткування з ізольованими або обгородженими струмоведучими частинами, розташованими по іншу сторону проходу, повинне бути не менш 1,2 мм. Головні тролеї крана виконуються, як правило, зі сталі. Ці тролеї допускається виконувати з алюмінієвих сплавів. Застосування міді і біметалу для головних тролеїв і тролеїв крана повинне бути спеціально обґрунтовано. Тролеї роблять твердими або гнучкими; вони можуть підвішуватися на тросах і розташовуватися в коробах або каналах. При застосуванні твердих тролеїв необхідно передбачати пристрої для компенсації лінійних змін від температури й осідання будинку. При живленні крана електроенергією гнучким кабелем варто керуватися вимогами ПУЭ до пересувних струмоприймачів. Прокладку проводів на кранах виконують на лотках, у коробах і трубах, застосовуючи проводи і кабелі як з мідними, так і з алюмінієвими жилами перетином для вторинних ланцюгів не менш 2,5 мм2 для мідних і 4 мм2 для алюмінієвих жил. Вторинні ланцюги на кранах, що працюють з рідким і гарячим металом (розливочні, заливальні і завалочні крани, крани нагрівальних колодязів і ін.), і на швидкохідних кранах (збиральні крани, перевантажувачі) виконуються проводами і кабелями з мідними жилами і термостійкою ізоляцією. Алюмінієві жили проводів і кабелів у первинних ланцюгах кранів повинні бути багатопроволочними перетином не менш 16 мм2 . Проводи і кабелі з однодротовими алюмінієвими жилами в первинних ланцюгах кранів не застосовуються. На електроталях, що працюють як окремо, так і в складі інших вантажопідйомних машин, застосовують захищені проводи з мідними жилами перетином: у вторинних ланцюгах н ланцюгах електромагніта гальма — не менш 0,75 мм2 у ланцюгах електродвигунів — не менш 1,5 мм2 крім того, у зазначених випадках допускається застосування захищених дротових проводів з алюмінієвими жилами перетином 2,5 мм2. Приєднання сторонніх струмоприймачів до головних тролей магнітних кранів, кранів, що транспортують рідкий метал, не допускається. Заземлення і занулення на кранах виконують відповідно до вимог ПУЭ. Вважається достатнім, якщо частини, що підлягають заземленню або зануленню, приєднані до металевих конструкцій крана; при цьому повинна бути забезпечена безперервність електричного ланцюга металевих конструкцій. Якщо електроустаткування крана встановлене на його заземлених металевих конструкціях і на опорних поверхнях передбачені зачищені і не зафарбовані місця для забезпечення електричного контакту, то додаткового заземлення не потрібно. Рейки кранового шляху повинні бути надійно з’єднані на стиках (зварюванням, приварюванням перемичок достатнього перетину, приварюванням до металевих підкранових балок) для створення безперервного електричного ланцюга. В електроустановках, для яких як захисний захід застосовується заземлення або занулення, рейки кранового шляху повинні бути відповідно заземлені або занулені. При установці крана на відкритому повітрі рейки кранового шляху, крім того, повинні бути з’єднані між собою і заземлені; при цьому для заземлення рейок необхідно передбачати не менш двох заземлювачів, що приєднуються до рейок у різних місцях. Стики рейок, по яких переміщається кран, надійно з’єднують шляхом приварки перемичок,щоб утворити безперервний електричний ланцюг. Крім того, на кранах, установлених на відкритому повітрі, рейки підкранової колії з’єднують між собою. При керуванні з підлоги корпуса кнопкових апаратів керування, якщо вони виконані не з ізоляційного матеріалу, заземлюють не менш чим двома провідниками. Розрізняють мостові крани: однобалкові і двобалочні, з ручним і електричним приводом, з кабіною керування і керовані з підлоги (землі). У залежності від типу вантажозахватного органа мостові крани підрозділяють на крюкові (з одним або двома гаками), магнітні (з піднімальним електромагнітом) і грейферні. Деякі крани забезпечуються спеціальними вантажозахватними органами (кліщами, лапами і т.п.). По способі розташування мосту крана вони бувають опорними і підвісними. Застосовують також крани спеціального призначення: для виштовхування злитків із ізложниць; кліщові для обслуговування шахтних нагрівальних печей, мульдозавалочні крани, призначені для завалки твердої шихти в печі й ін. для вертикального і горизонтального переміщення вантажів по однорейковому шляху у виді двотаврової балки застосовують електроталі (тельфери). На електричних кранах встановлюють електродвигуни, пускові і регулювальні опори, гальмові електромагніти, контролери, захисну, пускорегулюючу, сигнальну, блокувальну й освітлювальну апаратуру, кінцеві вимикачі, струмознімачі, електроталі. Апарати керування краном розміщають у кабіні керування так, щоб можна було працювати сидячи Читайте також:
|
||||||||
|