Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зупинення й огляд транспортного засобу

      Зупинка машини. Команди : "Заглушити двигун !", "Вивернути колеса в бік узбіччя !", "Опустити скло з боку переднього пасажира !".    
  Нічний час   Денний час
  Команда : "Ввімкнути освітлення салону !" Додатково освітити зупинений автомобіль фарами службового автотранспорту.     Той, хто перевіряє підходить з боку правого переднього пасажира. "Інспектор ДАІ……. Пред’явіть, будь ласка, ваші документи і документи на машину".  
  водій виймає зброю водій пред’являє документи
  Рвучко відійти назад і униз, одночасно приводячи зброю до готовності для відкривання вогню, голосно попередити тих, що страхують, про наявність зброї в машині наприклад, вигуком : "Зброя !"     Перевіряє документи , у разі необхідності більш ретельно перевірити особисто водія і транспортний засіб, вимагає від водія вийти з машини : "Водій, вийдіть з машини !Підійдіть до багажника !"  
напад водія на того, хто проводить огляд   водій виконує вимоги
  Той, що проводить огляд, попереджає нападника про можливість застосування зброї по ньому на знищення :"Стій ! Стріляти буду !". І у разі непокори застосовує зброю на знищення або на поранення. За наявності явної загрози для життя співробітника міліції або сторонніх людей зброя застосовується без попередження.     "Поверніться спиною до мне ! Руки за голову ! Сплетіть пальці ! Підійдіть до багажника ! не доходячи кроку, стій ! Упріться руками в багажник ! Розставте ноги в сторони ! Ширше ! Відставте ноги назад ! Прогніться !" Провести і особистий огляд водія.  
спроба втечі водія          
  Той, що проводив огляд, переслідує водія. Подає команди : "Стій ! Стій ! Стріляти буду !" Робить попереджувальний постріл вгору. І у разі непокори застосовує зброю по ногах водія з метою його зупинення і затримання. Ті, що страхують залишаються на місцях, тримаючи машину і тих, хто в ній знаходиться, на контролі. Команди : "Всім залишатися на місцях !З машини нікому не виходити ! Покласти руки перед собою!"   Провести огляд багажника : "Водій, відкрийте багажник ! Відійдіть ліворуч на 2 кроки !" Оглядає багажник візуально. При необхідності вимагає від водія витягти все або спеціально вказані речі з багажнику.  
               
      Після огляду багажника подати команду : "Водій, відійдіть назад на …. шага ! Пасажир на передньому сидінні, вийдіть з машини !" Далі провести огляд усіх пасажирів у порядку, вказаному в цій статті, а також провести огляд автотранспорту.  
                                           

 

4.Закріплення вивченого матеріалу – 20 хвилин.

5.Підбиття підсумків – 10 хвилин.

- вказати на моменти, які вимагають підвищеної уваги;

- оголосити оцінки;

- відповісти на запитання.

План-конспект склав:


Читайте також:

  1. II. Відкриття і подолання схоластичного світогляду
  2. Аналітичний огляд
  3. Аналітичний огляд використання вторинної сировини і відходів
  4. Вибір виду транспортного засобу
  5. Види світогляду: міфологічний, релігійний та філософський (натуралістична, об’єктивно-ідеалістична, субєктивно-ідеалістичні і матеріалістичні моделі).
  6. Використання геоінформаційних систем для аналізу природоохоронної діяльності газотранспортного підприємства («ЕКОГІС»).
  7. Вимоги до режимів праці і відпочинку та профілактичних медичних оглядів
  8. Виникнення капіталізму у Франції. Наукові погляди А. Монкрет’єна
  9. Відстрочка, зміна способу і порядку виконання, зупинення та поворот виконання рішення, постанови
  10. Гносеологічні та етичні погляди І. Канта.
  11. Господарський розвиток України та економічні погляди її мислителів у другій половині XVII – першій половині ХІХ ст.
  12. Дезінфекція гною, гноївки, ґрунту, води. Дезінфекція спецодягу, взуття, предметів догляду за тваринами, збруї. Дезінфекція транспортних засобів, інкубаторів, вагонів та вуликів.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ПЛАН – КОНСПЕКТ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.