Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конкурс «Найкраща казка».

Гра «Кореспондент».

Гра «Респондент».

Мій сніданок, мій обід.

І личинка – біла спинка

І комашка, і черв’як

Так-так-так!

Тук-тук-тук!

V. Усвідомлення нового матеріалу.

ІV. Артикуляційна гімнастика. Мовна розминка.

ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Ми поїдемо до казки,

Щоб в оцю чудову мить

Зрозуміти, як прекрасно

Нам на світі білім жити.

Хай лине дитинство наше

У маєві літ,

Не забудемо ніколи

Казки дивосвіт.

- Ми будемо подорожувати по світу казок та оповідань, які написав відомий вам вже В.О.Сухомлинський. Його казки та оповідання вчать висловлювати власні думки, робити висновки з прочитаного, розвивати читацькі вміння. А також будемо розвивати вміння працювати в групах, допомагати один одному.

 

1. Дихальні та артикуляційні вправи.

2. Робота з таблицями для розширення кута зору.

3. Робота зі скоромовками.

 

- Прочитайте вислів В.О.Сухомлинського

«ЧИТАННЯ – ЦЕ ВІКОНЦЕ, ЧЕРЕЗ ЯКЕ ДІТИ ЗБАГАЧУЮТЬ І ПІЗНАЮТЬ СВІТ І САМИХ СЕБЕ.»

- Як ви його розумієте? За допомогою читання, що ми зробимо на цьому уроці?

 

1. Перша наша зупинка – це знайомство з життям В.О.Сухомлинського. Для кожної групи було завдання - підготувати відомості про письменника.( Від кожної групи по одному доповідачу розповідають про життя і творчість українського письменника, вчителя.)

 

2.Опрацювання казок, оповідань в групах.

- Подивіться, кожна група має свій девіз,що він означає ви скажете в кінці уроку:

* «МІЙ СЛІД НА ЗЕМЛІ- КРАСА ЖИТТЯ.»

* «ЛЮДИНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОБРА.»

* «УСІ БЛАГА І РАДОЩІ ЖИТТЯ СТВОРЮЮТЬСЯ ПРАЦЕЮ.»

 

1) Кожна група повідомляє з яким оповіданням, казкою знайомляться і передбачають про що будуть читати.

2) Робота з текстами: 1група – «Безрідний дятел»

2група – «Майже чарівна розмова»

3група – «Ледача подушка»

- Читання самостійно;

- Відповісти на питання в кінці тексту ( в групі);

- Скласти сенкан на головного героя оповідання (в групі).

3.Фіз.хвилинка.(Проводять діти)

І жучок – короїд –

Переказ оповідань, казок з кожної групи, якщо учень щось пропустив, то йому підказують мімікою, жестами.

 

З кожної групи виходить учень, який є в ролі головного героя, а всі учні задають питання герою, який відповідає від імені головного героя.

 

- Цю незакінчену казку В.О.Сухомлинський давав своїм учням, щоб вони дописали, завершили її. Уявіть собі, що ви на уроці у нашого великого учителя й письменника і спробуйте свої сили.

НАЙРАДІСНІШЕ Й НАЙСУМНІШЕ

Учитель сказав дітям:

- Намалюйте найрадісніше й найсумніше.

Микола розгорнув зошит і задумався. Згадав золоте літо, ранок на березі ставка, квітуче поле конюшини. Намалював квітку конюшини і над нею бджолу.

- Це і є найрадісніше, - сказав він.

- Чому? – питає вчитель.

- Бо…

 

V. Підсумок уроку.

- Так чому навчили нас казки та оповідання? Що ж означають девізи кожної групи? Чим,якими знаннями ми збагатили свій світ?

 

Учні: 1.Сьогодні на уроці нас вчителька навчила

На прикладах відомих, як гарними нам бути,

Щоб ми казки ці знали

І завжди пам’ятали,

Людьми росли старанними і добрими були.

 

2.Коли ти будеш добрим,

Про тебе люди скажуть,

Ніколи не забудуть про ввічливість твою,

У школі і удома усім давно відомо,

Що добрих не народжують, а добрими стають.

 

3.А педагог відомий, добре нам всім знайомий,

Казок про нас багато хороших написав,

Ми їх читати будемо,

Розкажемо про них людям,

Нехай усі навчаються бути добрими завжди.

 

- Ось і закінчилася наша усна подорож у казки та оповідання В.О.Сухомлинського. Вам моє побажання: читайте, слухайте казки великого педагога, бо читання – це віконце, через яке ми збагачуємо та пізнаємо світ та самих себе.

 


Читайте також:

  1. В рамках святкування Всесвітнього Дня Туалету (19 листопада 2013р.) Музей Історії Туалету оголошує конкурс робіт молодих художників та скульпторів
  2. Громадські організації – асоціації кулінарів, офіціантів, барменів, сомельє – завдання, вплив на розвиток галузі, проведення виставок та конкурсів.
  3. Історія розвитку конкурсного процесу.
  4. Історія розвитку конкурсного процесу.
  5. Конкурс проводиться у три етапи.
  6. Конкурс як технологія залучення персоналу, парадигми конкурсу
  7. Конкурси.
  8. Конкурсна програма зі спортивного туризму
  9. Конкурсні проекти на відбудову Хрещатика.
  10. Особливості проведення конкурсу на отримання ліцензій для видів господарської діяльності, провадження яких пов'язане з використанням обмежених ресурсів
  11. Проведення конкурсного відбору виконавців заходів і завдань програми.




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІІ. Актуалізація опорних знань. | СУСПІЛЬНИЙ ПОДІЛ ПРАЦІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.