МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конкурс «Найкраща казка».Гра «Кореспондент». Гра «Респондент». Мій сніданок, мій обід. І личинка – біла спинка І комашка, і черв’як Так-так-так! Тук-тук-тук! V. Усвідомлення нового матеріалу. ІV. Артикуляційна гімнастика. Мовна розминка. ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку. Ми поїдемо до казки, Щоб в оцю чудову мить Зрозуміти, як прекрасно Нам на світі білім жити. Хай лине дитинство наше У маєві літ, Не забудемо ніколи Казки дивосвіт. - Ми будемо подорожувати по світу казок та оповідань, які написав відомий вам вже В.О.Сухомлинський. Його казки та оповідання вчать висловлювати власні думки, робити висновки з прочитаного, розвивати читацькі вміння. А також будемо розвивати вміння працювати в групах, допомагати один одному.
1. Дихальні та артикуляційні вправи. 2. Робота з таблицями для розширення кута зору. 3. Робота зі скоромовками.
- Прочитайте вислів В.О.Сухомлинського «ЧИТАННЯ – ЦЕ ВІКОНЦЕ, ЧЕРЕЗ ЯКЕ ДІТИ ЗБАГАЧУЮТЬ І ПІЗНАЮТЬ СВІТ І САМИХ СЕБЕ.» - Як ви його розумієте? За допомогою читання, що ми зробимо на цьому уроці?
1. Перша наша зупинка – це знайомство з життям В.О.Сухомлинського. Для кожної групи було завдання - підготувати відомості про письменника.( Від кожної групи по одному доповідачу розповідають про життя і творчість українського письменника, вчителя.)
2.Опрацювання казок, оповідань в групах. - Подивіться, кожна група має свій девіз,що він означає ви скажете в кінці уроку: * «МІЙ СЛІД НА ЗЕМЛІ- КРАСА ЖИТТЯ.» * «ЛЮДИНА ПОЧИНАЄТЬСЯ З ДОБРА.» * «УСІ БЛАГА І РАДОЩІ ЖИТТЯ СТВОРЮЮТЬСЯ ПРАЦЕЮ.»
1) Кожна група повідомляє з яким оповіданням, казкою знайомляться і передбачають про що будуть читати. 2) Робота з текстами: 1група – «Безрідний дятел» 2група – «Майже чарівна розмова» 3група – «Ледача подушка» - Читання самостійно; - Відповісти на питання в кінці тексту ( в групі); - Скласти сенкан на головного героя оповідання (в групі). 3.Фіз.хвилинка.(Проводять діти) І жучок – короїд – Переказ оповідань, казок з кожної групи, якщо учень щось пропустив, то йому підказують мімікою, жестами.
З кожної групи виходить учень, який є в ролі головного героя, а всі учні задають питання герою, який відповідає від імені головного героя.
- Цю незакінчену казку В.О.Сухомлинський давав своїм учням, щоб вони дописали, завершили її. Уявіть собі, що ви на уроці у нашого великого учителя й письменника і спробуйте свої сили. НАЙРАДІСНІШЕ Й НАЙСУМНІШЕ Учитель сказав дітям: - Намалюйте найрадісніше й найсумніше. Микола розгорнув зошит і задумався. Згадав золоте літо, ранок на березі ставка, квітуче поле конюшини. Намалював квітку конюшини і над нею бджолу. - Це і є найрадісніше, - сказав він. - Чому? – питає вчитель. - Бо…
V. Підсумок уроку. - Так чому навчили нас казки та оповідання? Що ж означають девізи кожної групи? Чим,якими знаннями ми збагатили свій світ?
Учні: 1.Сьогодні на уроці нас вчителька навчила На прикладах відомих, як гарними нам бути, Щоб ми казки ці знали І завжди пам’ятали, Людьми росли старанними і добрими були.
2.Коли ти будеш добрим, Про тебе люди скажуть, Ніколи не забудуть про ввічливість твою, У школі і удома усім давно відомо, Що добрих не народжують, а добрими стають.
3.А педагог відомий, добре нам всім знайомий, Казок про нас багато хороших написав, Ми їх читати будемо, Розкажемо про них людям, Нехай усі навчаються бути добрими завжди.
- Ось і закінчилася наша усна подорож у казки та оповідання В.О.Сухомлинського. Вам моє побажання: читайте, слухайте казки великого педагога, бо читання – це віконце, через яке ми збагачуємо та пізнаємо світ та самих себе.
Читайте також:
|
||||||||
|