Тема: «Подорож до світу казок та оповідань Василя Олександровича Сухомлинського.»
Мета: збагатити знання дітей про творчість В.О.Сухомлинського; розширювати інтерес до читання; вчити висловлювати власну думку, робити висновки, працювати над виробленням навичок свідомого читання; розвивати вміння працювати в групах, пізнавальні здібності, бажання вчитися, мовлення; виховувати доброту, дружні стосунки, бажання допомогти старшим,один одному, любов до природи.
Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, ілюстрації, мапа подорожі, тексти казок, оповідань «Безрідний дятел», «Майже чарівна розмова», «Ледача подушка», таблички з девізом.
Тип уроку: урок-подорож.
1. Любі діти! У наш клас завітали гості щирі.
Учні: Ми вам раді,
І вітаємо щиро вас,
І запрошуємо ласкаво
На урок у третій клас.
2. Психологічний настрій.
- А тепер візьміть один одного за руку, усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.
- Я всміхаюсь сонечку!
- Здрастуй, дороге!
- Я всміхаюсь квіточці!
- Хай вона росте!
- Я всміхаюсь дощики!
- Лийся мов з відра!
- Друзям усміхаюсь!
- Зичу всім добра!
- Діти, я знаю, що ви любите казки, захоплюєтесь їх щасливим кінцем і благородними вчинками казкових героїв, засуджуєте тих, хто чинить погані справи. Отже, казки – це ( створення асоціативного куща ).