Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІ. Актуалізація опорних знань.

І. Організаційний момент.

ХІД УРОКУ

УРОК З ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ В 3 КЛАСІ

 

Тема: «Подорож до світу казок та оповідань Василя Олександровича Сухомлинського.»

Мета: збагатити знання дітей про творчість В.О.Сухомлинського; розширювати інтерес до читання; вчити висловлювати власну думку, робити висновки, працювати над виробленням навичок свідомого читання; розвивати вміння працювати в групах, пізнавальні здібності, бажання вчитися, мовлення; виховувати доброту, дружні стосунки, бажання допомогти старшим,один одному, любов до природи.

 

Обладнання: портрет В.О.Сухомлинського, ілюстрації, мапа подорожі, тексти казок, оповідань «Безрідний дятел», «Майже чарівна розмова», «Ледача подушка», таблички з девізом.

 

Тип уроку: урок-подорож.

 

 

1. Любі діти! У наш клас завітали гості щирі.

Учні: Ми вам раді,

І вітаємо щиро вас,

І запрошуємо ласкаво

На урок у третій клас.

2. Психологічний настрій.

- А тепер візьміть один одного за руку, усміхніться один одному й подаруйте чудовий настрій.

- Я всміхаюсь сонечку!

- Здрастуй, дороге!

- Я всміхаюсь квіточці!

- Хай вона росте!

- Я всміхаюсь дощики!

- Лийся мов з відра!

- Друзям усміхаюсь!

- Зичу всім добра!

 

- Діти, я знаю, що ви любите казки, захоплюєтесь їх щасливим кінцем і благородними вчинками казкових героїв, засуджуєте тих, хто чинить погані справи. Отже, казки – це ( створення асоціативного куща ).

 

КАЗКИ …

повчають ключик до глибокої мудрості

……………….

 


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  4. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  5. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  6. Вал має 5 опорних шийок, зовнішні діаметри яких послідовно збільшуються для полегшення встановлення вала в головку.
  7. Визначення опорних реакцій трьохшарнірної арки
  8. І. Активізація опорних знань і мотивація навчальної діяльності учнів.
  9. ІI. Актуалізація опорних знань
  10. ІІ. Актуалізація опорних знань.
  11. ІІ. Актуалізація.




Переглядів: 606

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кодирование информации | Конкурс «Найкраща казка».

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.