Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Громадські організації – асоціації кулінарів, офіціантів, барменів, сомельє – завдання, вплив на розвиток галузі, проведення виставок та конкурсів.

План

Заняття №2.

Лекція № 2. Рейтинги закладів ресторанного господарства.

1. Вітчизняний та міжнародний рейтинг закладів ресторанного господарства, способи визнання якості обслуговування.

2. Громадські організації – асоціації кулінарів, офіціантів, барменів, сомельє – завдання, вплив на розвиток галузі, проведення виставок та конкурсів.

1. Вітчизняний та міжнародний рейтинг закладів ресторанного господарства, способи визнання якості обслуговування.

Ресторанний бізнес є однією із найбільш значних складових індустрії задоволення нематеріальних потреб споживачів. Водночас, ресторанний бізнес, з одного боку, є одним із засобів високоліквідного використання капіталу, а з іншого - середовищем із високим ступенем конкуренції. В цілому майже на всій планеті він є одним із найбільш розповсюджених видів малого бізнесу, тому заклади та підприємства ведуть між собою постійну боротьбу за сегментацію ринку; за пошук нових та утримання постійних споживачів їх продукції та послуг. Саме тому, всі заклади та підприємства цієї сфери повинні мати високий рівень конкурентоспроможності. Найважливішим завданням у ресторанному бізнесі є організація виробничого процесу та надання послуг високої якості з урахуванням інтересів споживачів. Якість обслуговування - це невід'ємна складова ефективної роботи закладу ресторанного господарства, завдяки якій можливо втримати споживача. «Обслуговування на вищому рівні» стало дуже актуальним і важливим елементом ефективного функціонування закладів ресторанного господарства. Принципи управління підприємством, і зокрема процесом обслуговування в ресторанах, визначають вимоги до системи та структури організації процесу управління. Одним з основних напрямів формування стратегічних конкурентних переваг є надання послуг більш високої якості в порівнянні з конкурентами. Ключовим тут є надання таких послуг, які б задовольняли, і навіть перевершували, очікування цільових споживачів. У наш час у Європі і світі в цілому поняття «якість» розглядають з точки зору якості

роботи підприємства і вироблених послуг, продукції, системи управління, інноваційних процесів, досягнення тривалих позитивних фінансових результатів з метою покращення життєвого рівня, екології, підвищення конкурентоспроможності.

Якість ресторанних послуг є нагальною проблемою і розглядається сьогодні здебільшого на рівні окремих господарюючих суб`єктів. Ця проблема потребує уваги як на макрорівні, так і на рівні територіального дослідження. В даних умовах виникає необхідність пошуку і розробки нових форм і методів управління якістю сервісних послуг в ресторанному бізнесі, подолання безсистемності управління, формування систем управління якістю ресторанних послуг. Одним з основних напрямів формування стратегічних конкурентних переваг є надання послуг більш високої якості в порівнянні з конкурентами. Ключовим тут є надання таких послуг, які б задовольняли, і навіть перевершували, очікування цільових споживачів.Очікування споживачів формуються на основі досвіду, що вже є у них, а також інформації, що отримується за прямими (особистими) або за масовими (неособистими) каналами маркетингових комунікацій. Виходячи з цього споживачі вибирають виробника послуг і після їх надання порівнюють своє уявлення про отриману послугу зі своїми очікуваннями. Якщо уявлення про надану послугу не відповідає очікуванням, клієнти втрачають будь-яку цікавість до закладу, що надає послугу, якщо ж відповідає або перевершує їх очікування, вони можуть знов звернутися до такого виробника послуг. Якісне обслуговування в ресторані на сьогоднішній день не лише одна з конкурентних переваг, але і новий стандарт, за яким клієнти визначають якість послуги або товару.

Асортимент, смакові властивості страв, ціни, дизайн, імідж, місце розташування важливі, але вони ніколи не компенсують в очах споживача неуважного і недбалого ставленням з боку персоналу. Ресторан, що зумів надати споживачам найкращий сервіс, отримує найсильнішу конкурентну перевагу. Послуги ресторану мають складну структуру - вони складаються із великої кількості компонентів і параметрів, різних за своєю природою та важливістю для споживача. Це робить складним поліпшення і підтримку якості обслуговування. І складності зростають із розширенням ресторанної мережі.Кожен напрямок сервісного бізнесу повинний мати свою базу критеріїв якісного обслуговування - формалізовані стандарти галузі. Так, у сфері роздрібної торгівлі під сервісом розуміють доброзичливість і компетентність у процесі консультації, для ресторану швидкого харчування - швидкість обслуговування, чистоту і якість страв, для банку важлива глибина консультації, конфіденційність і довіра споживача до експерта. Головна вимога при поліпшенні якості обслуговування - це створення єдиних стандартів, що виключають двояке тлумачення.

Стандарти обслуговування є фундаментом, на якому будується система навчання персоналу. За основу програми навчання приймаються певні стандарти надання якісних послуг, і навіть форми навчання можна підбирати виходячи зі змісту цих стандартів. Та навіть добре вивчений персонал та досконалі стандарти сервісу не гарантують якісного обслуговування споживачів. Для ефективної роботи цієї сфери потрібна програми контролю виконання стандартів та наявність зворотного зв'язку клієнта і персоналу. Контроль, як одна з основних функцій менеджменту, повинний бути системним і об'єктивним

Українська кухня створювалась протягом багатьох років, і певною мірою відбиває історичні традиції української культури. Українські страви користуються великим попитом не лише серед населення України, а й далеко за її межами. Ресторани з українськими стравами щедро пригощають своїх споживачів в усіх куточках земної кулі.

Розвиток ресторанного бізнесу в Україні є одним з перспективних напрямів національної економіки. Світовий досвід свідчить, що готельне та ресторанне господарства розвиваються швидкими темпами. У 2011 році в країні функціонувало 56,6 тис. закладів ресторанного господарства, в яких працюють понад 200 тис. осіб.
В середині 90-х років кулінарне мистецтво України стало переживати нову хвилю підйому. У 1997 році було створено всеукраїнську громадську організацію – Асоціація кулінарів України, яка організовує і активізує зусилля кулінарів та інших масових професій працівників ресторанного господарства України у справі підвищення культури харчування, якості та рівня вітчизняного сервісу.

Асоціацію кулінарів України зареєстровано Міністерством юстиції України 14.08.1997 р., свідоцтво № 897 статут у новій редакції затверджено 15 квітня 2004 р. протокол № 3. Першим президентом асоціації кулінарів України став ректор Київського національного торговельно-економічного університету (КНТЕУ), академік, професор Мазаракі Анатолій Антонович. Штаб-квартира Асоціації кулінарів України знаходиться при Київському національному торговельно-економічному університеті (м. Київ).

Асоціація кулінарів України, за підтримки Європейської ради директорів WAСS, асоціації кулінарів Росії і Азербайджану на 30-му конгресі WAСS, у 2002 році стала дійсним членом Всесвітньої асоціації кулінарних союзів (WAKS).

З 2004 року президент Асоціації кулінарів України – декан факультету ресторанно-готельного та туристичного бізнесу КНТЕУ, професор М.І. Пересічний. Почесний президент асоціації кулінарів України – ректор КНТЕУ, академік, професор А.А Мазаракі. Віце-президент Асоціації – генеральний директор навчально-виробничого об’єднання КНТЕУ Кутепова Раїса Григорівна. Відповідальний секретар Асоціації – аспірант кафедри технології та організації ресторанного господарства КНТЕУ, Магалецька Ірина Анатоліївна.

Асоціація координує діяльність своїх територіальних осередків. До правління Асоціації входять 29 членів з 20 регіонів України.

Мета діяльності асоціації кулінарів України – організація та активізація зусиль кулінарів України у справі підвищення рівня культури харчування, якості та рівня вітчизняного сервісу.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. IV. Закономірності структурно-функціональної організації спинного мозку
  4. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  5. PR-відділ організації: переваги і недоліки
  6. V Практично всі психічні процеси роблять свій внесок в специфіку організації свідомості та самосвідомості.
  7. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  8. VI. Оформлення маршрутної документації на проведення туристичних походів та експедицій
  9. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  10. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  11. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  12. Аденогіпофіз, його гормони, механізм впливу




Переглядів: 1235

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Механізм вироблення системи цілей організації | Структура Асоціації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.