Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Слово вчителя.

Вступне слово вчителя.

Урок 16

Тестове завдання 4

Які твердження доводять «відлуння епох у музичному мистецтві»?

Музика минулих часів є художньою моделлю для написання оригінальних творів сучасних композиторів i аранжувальників.

Hoві принципи «мислення у звуках» дозволяють цікаво поєднати минуле й сучасне, традиційне й новаторське.

Нетлінні шедеври, народжені художнім генієм людства, є завжди сучасними.

Мистецтво - скарбниця Духовності, споконвічного прагнення до ідеалу, Гармонії та Краси .

 

Висновки уроку

 

Друзі ми провели урок-узагальнення з теми «Відлуння епох у музичному мистецтві .

 

ТЕМА :Відлуння епох у музичному мистецтві.

 

Мета уроку :

 

Навчальні :інтерпретація образного змісту музичних творів ;

- засвоєння закріплення поняття легка (розважальна), популярна музика.

Виховні:Виховувати інтерес та любов до музики

Розвиваючі:Розвиток вокально – хорових навичок.

Наочні посібники:Г. М. Макаренка «Музичне мис –

тецтво» 8 клас.

Музичний матеріал :твори , які прослуховувалися на протязі першого семестру.

Т. Н. З :магнітофон.

 

ХІД УРОКУ :

 

І. організація учнів до уроку .

Музичне вітання.

 

Сьогодні ми повторимо те, шо вивчали протягом півріччя.

Пропоную влаштувати невеличкий концерт i заспівати вивчені пісні.

Караоке. «Здрастуй, світ!»

Караоке. «Моя стежина»

Караоке. «Києве мій»

Караоке. «Вчора»

Караоке. «Пісня про друга»

Караоке. «Червона рута»

А тепер уявімо себе колядниками. I заколядуємо...

Добрий вечip цьому дому!

Тут немає місця злому.

Слава Богу, добрі люди.

Хай добро між Вами буде!

Гарні маємо новини

Для старого i дитини:

Нині весь світ звеселився,

Бо син Божий иародився!

Караоке. Колядка «Ой у саду»

Караоке. Колядка «Добрий вечір тобі, пане господарю»

А тепер будемо щедрувати.

I не забудемо про веселі переодягання, Козу,...

Щедрий вечір!

Добрий вечір!

Ми прийшли Вам щастя побажати!

Чи дозволите защедрувати?

Караоке.Щедрівка «Ой чи є, чи нема»

Віншуєм Вам нині

Усі добрі люди;

Хай в кожній родині

Завжди радість буде.

Хай ласкою щедро

Bcix Бог огорта

Й дарує вам многі

Та благі літа.

 

 

 

Молодці, ви правильно розгадали кросворд. На цьому уроці ми з вами поговоримо про населення Південної Америки, а саме: з’ясуємо расовий склад і особливості формування сучасного складу населення, спробуємо виявити закономірності в розміщенні населення по материку. Крім цього на сьогоднішньому уроці ми з вами ознайомимось з політично картою Південної Америки та найбільшими її країнами.

Для нас ця тема має дуже важливе значення, адже її вивчення дасть нам змогу познайомитися із представниками тих рас і націй, які проживають на цьому континенті, ознайомися із особливостями їхнього побуту, культури та мови. Також за допомогою вивчення цієї теми ми зможемо дізнатися про найбільші країни цього материка та їхній розвиток. Такі знання дадуть нам змогу розширити свій культурний та географічний кругозір, вони сприяють нашому розвитку.

Отже, тема нашого сьогоднішнього уроку : населення і політична карта Південної Америки.

План уроку:

1. Расовий склад населення Південної Америки.

2. Формування сучасного складу населення.

3. Особливості розміщення населення на материку.

4. Політична карта Південної Америки.

5. Найбільші країни на материку та особливості їхнього розвитку.

(Тема і план уроку записані на дошці).

IV. Формування і засвоєння нових знань, умінь і навичок.

1. Репродуктивна бесіда.

- Пригадайте, чому корінне населення Америки називають індіанцями.

- До якої раси населення належать індіанці?

- Які зовнішні ознаки притаманні представникам монголоїдної раси?

2. Розповідь-пояснення з елементами бесіди, перегляд ілюстрацій на слайдах.

- У Південній Америці проживає 400 млн. осіб, тому за кількістю населення цей материк поступається іншим населеним материкам, окрім Австралії.

Як ми вже з вами сказали, з давніх-давен тут оселялися індійські племена (інки, кечуа, аймара), тому індіанці вважаються корінними жителями цього материка. Вони прийшли сюди близько ХVІІ ст. з Північної Америки і поступово заселили весь материк. Індіанці - представники монголоїдної раси американської гілки.

- Для того, що ви краще могли собі уявити хто такі індіанці і як вони виглядали, розгляньте ці ілюстрації.

(Учні розглядають ілюстрації, які зображенені на слайді № 2)

У ті часи, коли європейці відкрили Америку, одні племена перебували на первісному рівні розвитку і займалися збиральництвом та полюванням, інші – мали розвинуте землеробство і ремесла. Стародавні індіанські держави існували в Андах. Останньою і наймогутнішою була імперія інків, яка досягла високого рівня розвитку. Безцінним дарунком індіанців людству стали кукурудза, картопля, помідори, гарбузи, квасоля, арахіс, які нині поширені повсюдно.

- А чи знаєте ви, які народи потрапили на цей материк з відкриттям Південної Америки?

- Правильно, з відкриттям Південної Америки на ній почали оселятися переважно іспанці та португальці.

- А чи знаєте ви, до якої раси відносяться представники цих народів?

- Дійсно іспанці та португальці – це представники європеоїдної раси. Прийшовши на територію Південної Америки, європейці зруйнували і розграбували пам’ятки стародавньої індіанської культури. Вони почали витісняти індіанців на непридатні для життя землі та перетворювати їх на своїх рабів, що в свою чергу призвело до різкого скорочення чисельності місцевих жителів.

У XVI-XIX ст. європейці для роботи на сільськогосподарських плантаціях почали завозити на цей континент чорношкірих рабів, тобто представників негроїдної раси.

На початку XX ст. у Південну Америку масово переселялися представники інших народів: італійці, німці, росіяни, китайці. Серед переселен- ців було багато й українців, які оселялися здебільшого в Аргентині і Бразилії.

Таким чином Південну Америку заселили представники всіх трьох основних рас людства.

3. Складання схеми «Населення Південної Америки».

- Оскільки ми з вам вже з’ясували, що в ході історичного розвитку Південну Америку заселили представники всіх трьох основних рас людства, а саме монголоїдної, європеоїдної та негроїдної, тож давайте відобразимо расовий склад населення у вигляді такої схеми:

- Намалюйте цю схему собі у зошит.


Читайте також:

  1. Адгезиви на основі латексів у взуттєвій промисловості
  2. Аналіз словосполучення
  3. Аналізоване слово.
  4. Англійський сад - нове слово в європейській парковій культурі.
  5. Безруслового стоку
  6. Будова системи синхронічного словотворення
  7. Варіанти проведення промислової політики для України
  8. Вибір тривалості бюджетного періоду. Типи бюджетів по ступеню тривалості. Поточне і стратегічне бюджетування в промисловості
  9. Види виробничої структури промислового підприємства
  10. Види молочнокислих бактерій, які мають важливе значення для промисловості
  11. Визначення права промислової власності та його основні поняття
  12. Визначте пріоритетні напрями освітньої, наукової і промослової політики України після проголошення її незалежності.




Переглядів: 653

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вступне слово вчителя. | Слово вчителя.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.