МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Внесення змін до рішення про місцевий бюджетУ разі необхідності внесення змін до рішення про місцевий бюджет радою, яка прийняла це рішення, місцевий фінансовий орган повинен подати офіційний висновок про обсяг вільного залишку бюджетних коштів, про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду відповідного бюджету. Факт перевиконання доходної частини загального фонду місцевого бюджету вважається таким, коли доходи місцевого бюджету, враховані у розписі місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів поточного бюджетного року перевиконані не менше ніж на 5 відсотків і це підтверджується офіційними висновками місцевого фінансового органу. Факт недоотримання доходів загального фонду місцевого бюджету визнається на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за підсумками квартального звіту при недоотриманні доходів загального фонду місцевого бюджету, врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків. Це і дає підставу місцевій раді внести зміни у прийняте нею рішення про місцевий бюджет. Попередня редакція статті 78 Бюджетного кодексу порушувала принцип самостійності органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень щодо додатково отриманих доходів і дозволяла внесення змін до рішення про місцевий бюджет лише за умови перевиконання більш ніж на 15 відсотків доходної частини загального фонду відповідного місцевого бюджету за підсумками виконання трьох кварталів. За такої умови після підрахунків доходів за три квартали часу для ефективного використання додаткових доходів не залишалося. Причому перевиконання доходів мало становити понад 15 відсотків. Практика свідчить, що в процесі виконання бюджетів виникають ситуації, коли необхідно вирішувати питання використання додаткових доходів ще у першому півріччі, при цьому будь-яке перевищення доходів над видатками буде в пригоді місцевим органам самоврядування. З метою врегулювання цього питання і внесено відповідні зміни до Бюджетного кодексу України. Рішення про внесення змін до рішень про місцеві бюджети можуть прийматися також з урахуванням положень статті 52 Кодексу (наприклад, відхилення оцінки прогнозу надходжень від затвердженого прогнозу в рішенні місцевої ради) та у разі настання інших випадків, передбачених Кодексом. Із змісту частини 9 статті 78 Кодексу випливає, що ведення бухгалтерського обліку виконання місцевих бюджетів та порядок закриття рахунків місцевих бюджетів після закінчення бюджетного періоду здійснюється на основі спеціальних актів, але з урахуванням положень статей 56 і 57 Кодексу. Ними, зокрема, є затверджені наказом Державного казначейства України «Про затвердження інструктивної бази» від 28 листопада 2000 р. № 119, Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності виконання державного та місцевих бюджетів в органах Державного казначейства України, Інструкція про відкриття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державного казначейства, План рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, Інструкція по застосуванню Плану рахунків бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, а також Положення про єдиний казначейський рахунок (затверджено наказом Головного управління Державного казначейства України від 21 березня 1997 р. № 28), Порядок виконання державного бюджету за доходами (затверджено наказом Державного казначейства України від 19 грудня 2000 р. № 131), Порядок касового виконання державного бюджету за видатками (затверджено наказом Державного казначейства України від 22 січня 2001 р. № 3), Порядок виконання державного бюджету за видатками в умовах функціонування внутрішньої платіжної системи (затверджено наказом Державного казначейства України від 10 серпня 2001 р. № 140) та ін. Частина 10 статті 78 Кодексу забороняє органам державної влади та їх посадовим особам приймати рішення, що призводять до виникнення нових зобов'язань місцевих бюджетів, не забезпечених бюджетними асигнуваннями, без визначення джерел коштів, виділених державою для виконання цих зобов'язань.
Читайте також:
|
||||||||
|