Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Внесення змін до рішення про місцевий бюджет

У разі необхідності внесення змін до рішення про місцевий бюджет радою, яка прийняла це рішення, місце­вий фінансовий орган повинен подати офіційний висновок про об­сяг вільного залишку бюджетних коштів, про перевиконання чи недовиконання доходної частини загального фонду відповідного бюджету.

Факт перевиконання доходної частини загального фонду міс­цевого бюджету вважається таким, коли доходи місцевого бюд­жету, враховані у розписі місцевого бюджету (без урахування міжбюджетних трансфертів), за підсумками першого півріччя та наступних звітних періодів поточного бюджетного року переви­конані не менше ніж на 5 відсотків і це підтверджується офіційни­ми висновками місцевого фінансового органу.

Факт недоотримання доходів загального фонду місцевого бюд­жету визнається на підставі офіційних висновків місцевого фінансового органу за підсумками квартального звіту при недоотриманні доходів загального фонду місцевого бюджету, врахованих у розписі місцевого бюджету на відповідний період, більше ніж на 15 відсотків. Це і дає підставу місцевій раді внести зміни у прий­няте нею рішення про місцевий бюджет.

Попередня редакція статті 78 Бюджетного кодексу порушувала принцип самостійності органів місцевого самоврядування у прийнятті рішень щодо додатково отриманих доходів і дозволяла внесення змін до рішення про місцевий бюджет лише за умови пе­ревиконання більш ніж на 15 відсотків доходної частини загаль­ного фонду відповідного місцевого бюджету за підсумками вико­нання трьох кварталів. За такої умови після підрахунків доходів за три квартали часу для ефективного використання додаткових до­ходів не залишалося. Причому перевиконання доходів мало ста­новити понад 15 відсотків. Практика свідчить, що в процесі вико­нання бюджетів виникають ситуації, коли необхідно вирішувати питання використання додаткових доходів ще у першому півріччі, при цьому будь-яке перевищення доходів над видатками буде в пригоді місцевим органам самоврядування. З метою врегулюван­ня цього питання і внесено відповідні зміни до Бюджетного кодек­су України.

Рішення про внесення змін до рішень про місцеві бюджети можуть прийматися також з урахуванням положень статті 52 Ко­дексу (наприклад, відхилення оцінки прогнозу надходжень від за­твердженого прогнозу в рішенні місцевої ради) та у разі настання інших випадків, передбачених Кодексом.

Із змісту частини 9 статті 78 Кодексу випливає, що ведення бухгалтерського обліку виконання місцевих бюджетів та порядок закриття рахунків місцевих бюджетів після закінчення бюджетно­го періоду здійснюється на основі спеціальних актів, але з ураху­ванням положень статей 56 і 57 Кодексу.

Ними, зокрема, є затверджені наказом Державного казначей­ства України «Про затвердження інструктивної бази» від 28 листо­пада 2000 р. № 119, Положення про організацію бухгалтерського обліку і звітності виконання державного та місцевих бюджетів в органах Державного казначейства України, Інструкція про від­криття аналітичних рахунків для обліку операцій по виконанню бюджетів в системі Державного казначейства, План рахунків бух­галтерського обліку виконання державного та місцевих бюджетів, Інструкція по застосуванню Плану рахунків бухгалтерського облі­ку виконання державного та місцевих бюджетів, а також Положен­ня про єдиний казначейський рахунок (затверджено наказом Го­ловного управління Державного казначейства України від 21 бе­резня 1997 р. № 28), Порядок виконання державного бюджету за доходами (затверджено наказом Державного казначейства Укра­їни від 19 грудня 2000 р. № 131), Порядок касового виконання дер­жавного бюджету за видатками (затверджено наказом Державного казначейства України від 22 січня 2001 р. № 3), Порядок виконан­ня державного бюджету за видатками в умовах функціонування внутрішньої платіжної системи (затверджено наказом Державного казначейства України від 10 серпня 2001 р. № 140) та ін.

Частина 10 статті 78 Кодексу забороняє органам державної влади та їх посадовим особам приймати рішення, що призводять до виникнення нових зобов'язань місцевих бюджетів, не забезпе­чених бюджетними асигнуваннями, без визначення джерел кош­тів, виділених державою для виконання цих зобов'язань.

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  2. II. Класифікація видатків та кредитування бюджету.
  3. III. Виконання бюджету
  4. V. Класифікація і внесення поправок
  5. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  6. Агрегати для приготування, навантаження та внесення добрив.
  7. Активний бюджетний дефіцитхарактеризу­ється спрямуванням коштів на інвестування еко­номіки, що сприяє зростанню ВВП.
  8. Алгоритм перевірки кошторису бюджетної установи
  9. Алгоритм прийняття рішення при прийманні сигналів з випадковою початковою фазою
  10. Алгоритм розробки методичних основ бюджетування
  11. Аналогія права - вирішення справи або окремого юридичного питання на основі принципів права, загальних засад і значення законодавства.
  12. Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду, шляхом звернення органу державної податкової служби до суду.




Переглядів: 2603

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Виконання місцевих бюджетів за видатками | Соціально-економічна сутність податків

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.