МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Місцеві фінанси: їх місце та роль в економічній системі держави1. Коли сформувалося вчення місцеві фінанси як сукупність теоретичних положень про фінансове господарство та фінансову діяльність місцевих органів влади? а) у ХVI столітті; б) у XVII столітті; в) у XIХ столітті.
2. В Україні перші спроби українізації земського та міського самоврядування із збереженням його інститутів i фінансових основ робилися: а) у 1905-1906 роках; б) у 1917-1918 роках; в) у 1921-1923 роках.
3. Які теорії пояснюють суть i природу місцевого самоврядування як форми місцевої влади? а) теорія природних прав общини; б) державна теорія місцевого самоврядування; в) теорія муніципальної самостійності; г) теорія муніципального дуалізму.
4. Європейську хартію про місцеве самоврядування було підписано: а) у 1984 році; б) у 1985 році; в) у 1990 році.
5. Коли приєдналась Україна до Європейської хартії про місцеве самоврядування? а) у 1994 році; б) у 1996 році; в) у 1998 році.
6. Які структурні елементи належать до системи місцевих фінансів? а) суб’єкти системи; б) доходи; в) способи формування доходів; г) трансферти; д) відносини між суб’ектами системи, системою та іншими ланками фінансової системи держави взагалі; є) муніципальні заощадження.
7. Головним суб’єктом системи місцевих фінансів в Україні є: а) територіальна громада; б) провінції; в) департаменти; г) органи місцевого самоврядування; д) регіони.
8. Територіальна громада це: а) це жителі, об'єднані постійним проживанням у межах регіону; б) це жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями; в) добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр.
9. Що виконують територіальні громади відповідно до своїх функцій? а) управляють майном, що є в комунальній власності; б) перерозподіляють фінансові ресурси між різними підрозділами суспільного виробництва; в) встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону; г) формує багаточисельні фонди цільового призначення; д) забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів; є) затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють їх виконання.
10. Що є об'єктами системи місцевих фінансів? а) фінансові ресурси міністерств і відомств; б) фінансові ресурси державних фондів цільового призначення; в) фінансові ресурси, що мобілізуються, розподіляються та використовуються місцевими органами влади для виконання покладених на них функцій і завдань.
11.Головними фінансовими фондами місцевих органів влади є: а) місцеві бюджети; б) банківські кредити; в) фонди грошових ресурсів комунальних підприємств.
12. Відповідно до функціонального поділу видатки місцевих фінансів поділяються на: а) обов'язкові видатки; б) видатки на законодавчу владу; в) видатки, що здійснюються для реалізації завдань у межах власної компетенції; г) видатки для реалізації делегованих (доручених) центральною владою завдань; д) видатки на міжнародну діяльність.
13. Відповідно до економічного призначення видатки місцевих фінансів поділяються на: а) поточні (адміністративні) видатки; б) видатки на державне управління; в) капітальні (інвестиційні) видатки.
14. За економічною природою доходи місцевих органів влади поділяються на: а) власні доходи; б) гранти та дарунки у вартісному обрахунку; в) передані доходи.
15. За джерелами надходження доходи місцевих органів влади поділяються на: а) податкові доходи; б) неподаткові доходи; в) доходи від міжнародної діяльності; г) доходи за рахунок кредитів і позик; д) кошти від урядів зарубіжних країн; є) трансферти від центральної влади та органів влади вищого територіального рівня.
16. До інститутів в системі місцевих фінансів в Україні належать: а) місцевий бюджет; б) позабюджетні, валютні та цільові фонди; в) комунальне страхування ; г) комунальна власність; д) місцеві податки і збори; є) інститут громадських послуг; ж) комунальний кредит; з) комунальні позики; і) фінансові ресурси комунальних підприємств; к) комунальні платежі; л) поточні видатки і видатки розвитку; м) поточний бюджет і бюджет розвитку.
17. Коли було прийнято Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»? а) у 1995 році; б) у 1997 році; в) у 2000році.
18. Який нормативний акт встановлює основні принципи місцевого самоврядування в Україні? а) Конституція України; б) Бюджетний кодекс України; в) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».
19. Які з наведених нижче принципів належать до основних принципів про місцеве самоврядування в Україні? а) народовладдя; б) гласності; в) політичної незалежності; г) поєднання місцевих і державних інтересів; д) виборності; є) організаційної та фінансової залежності від держави. 20. Система місцевого самоврядування в Україні включає: а) територіальну громаду; б) департаменти; в) сільську, селищну, міську раду; г) сільського, селищного, міського голову; д) виконавчі органи сільської, селищної, міської ради; є) провінції; ж) районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст; з) органи самоорганізації населення.
21. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є: а) районні ради; б) міські ради; в) обласні ради.
22. Відповідно до Ст.142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування в Україні є: а) рухоме і нерухоме майно комунальної власності; б) доходи місцевих бюджетів; в) державне майно; г) земля та природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах.
23. Витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади: а) компенсуються державою; б) компенсуються органами місцевого самоврядування; в) переносяться на наступний період.
24. Фінансова автономія – це: а) база самоврядування територіальних колективів, самостійності всіх рівнів місцевої влади; б) самоврядування у сфері фінансів; в) база політичної незалежності у державі; г) фінансова незалежність цих органів при виконанні покладених на них функцій.
25. Основною формою реалізації принципів місцевого самоврядування є: а) законодавча діяльність; б) фінансова автономія; в) міжнародна діяльність.
26. Передумовою ефективного розв'язання місцевими органами влади покладених на них завдань є: а) фінансова та адміністративна незалежність; б) фінансова та організаційна незалежність; в) фінансова незалежність у сукупності з організаційною й адміністративною незалежністю.
27. Якщо право прийняття рішень місцевими органами влади у сфері власних фінансів не передбачено в законодавстві: а) органи місцевої влади мають умовну фінансову автономію; б) органи місцевої влади не мають фінансової автономії; в) органи місцевої влади приймають рішення незалежно від законодавства.
28. Коефіцієнт податкоспроможності адміністративно-територіальної одиниці - це: а) відношення податкоспроможність окремої території до середньої податкоспроможності у межах країни; б) відношення податкоспроможність окремої території до загальної податкоспроможності країни; в) різниця між максимальною та мінімальною податкоспроможністю окремої території.
29. Податкоспроможність території - це показник, який характеризує: а) приріст ВВП, що виробляється в її межах на душу населення і який може бути об'єктом комунального оподаткування; б) абсолютний обсяг ВВП, що виробляється в її межах на душу населення і який може бути об'єктом комунального оподаткування; в) обсяг капітальних вкладень на душу населення на окремій території.
30. Територія є фінансовим донором, коли: а) коефіцієнт податкоспроможності <1; б) коефіцієнт податкоспроможності =1; в) коефіцієнт податкоспроможності >1.
Читайте також:
|
||||||||
|