Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Місцеві фінанси: їх місце та роль в економічній системі держави

1. Коли сформувалося вчення місцеві фінанси як сукупність теоретичних положень про фінансове господарство та фінансову діяльність місцевих органів влади?

а) у ХVI столітті;

б) у XVII столітті;

в) у XIХ столітті.

 

2. В Україні перші спроби українізації земського та міського самоврядування із збереженням його інститутів i фінансових основ робилися:

а) у 1905-1906 роках;

б) у 1917-1918 роках;

в) у 1921-1923 роках.

 

3. Які теорії пояснюють суть i природу місцевого самоврядування як форми місцевої влади?

а) теорія природних прав общини;

б) державна теорія місцевого самоврядування;

в) теорія муніципальної самостійності;

г) теорія муніципального дуалізму.

 

4. Європейську хартію про місцеве самоврядування було підписано:

а) у 1984 році;

б) у 1985 році;

в) у 1990 році.

 

5. Коли приєдналась Україна до Європейської хартії про місцеве самоврядування?

а) у 1994 році;

б) у 1996 році;

в) у 1998 році.

 

6. Які структурні елементи належать до системи місцевих фінансів?

а) суб’єкти системи;

б) доходи;

в) способи формування доходів;

г) трансферти;

д) відносини між суб’ектами системи, системою та іншими ланками фінансової системи держави взагалі;

є) муніципальні заощадження.

 

7. Головним суб’єктом системи місцевих фінансів в Україні є:

а) територіальна громада;

б) провінції;

в) департаменти;

г) органи місцевого самоврядування;

д) регіони.

 

8. Територіальна громада це:

а) це жителі, об'єднані постійним проживанням у межах регіону;

б) це жителі, об'єднані постійним проживанням у межах села, селища, міста, що є самостійними адміністративно-територіальними одиницями;

в) добровільне об'єднання жителів кількох сіл, що мають єдиний адміністративний центр.

 

9. Що виконують територіальні громади відповідно до своїх функцій?

а) управляють майном, що є в комунальній власності;

б) перерозподіляють фінансові ресурси між різними підрозділами суспільного виробництва;

в) встановлюють місцеві податки і збори відповідно до закону;

г) формує багаточисельні фонди цільового призначення;

д) забезпечують проведення місцевих референдумів та реалізацію їх результатів;

є) затверджують бюджети відповідних адміністративно-територіальних одиниць і контролюють

їх виконання.

 

10. Що є об'єктами системи місцевих фінансів?

а) фінансові ресурси міністерств і відомств;

б) фінансові ресурси державних фондів цільового призначення;

в) фінансові ресурси, що мобілізуються, розподіляються та використову­ються місцевими органами влади для виконання покладених на них функцій і завдань.

 

11.Головними фінансовими фондами місцевих органів влади є:

а) місцеві бюджети;

б) банківські кредити;

в) фонди грошових ресурсів комунальних підприємств.

 

12. Відповідно до функціонального поділу видатки місцевих фінансів поділяються на:

а) обов'язкові видатки;

б) видатки на законодавчу владу;

в) видатки, що здійснюються для реалізації завдань у межах власної компетенції;

г) видатки для реалізації делегованих (доручених) центральною владою завдань;

д) видатки на міжнародну діяльність.

 

13. Відповідно до економічного призначення видатки місцевих фінансів поділяються на:

а) поточні (адміністративні) видатки;

б) видатки на державне управління;

в) капітальні (інвестиційні) видатки.

 

14. За економічною природою доходи місцевих органів влади поділяються на:

а) власні доходи;

б) гранти та дарунки у вартісному обрахунку;

в) передані доходи.

 

15. За джере­лами надходження доходи місцевих органів влади поділяються на:

а) податкові доходи;

б) неподаткові доходи;

в) доходи від міжнародної діяльності;

г) доходи за рахунок кредитів і позик;

д) кошти від урядів зарубіжних країн;

є) трансферти від центральної влади та органів влади вищого територіального рівня.

 

16. До інститутів в системі місцевих фінансів в Україні належать:

а) місцевий бю­джет;

б) позабюджетні, валютні та цільові фонди;

в) ко­мунальне страхування ;

г) комунальна власність;

д) місцеві податки і збори;

є) інститут громадських послуг;

ж) комунальний кредит;

з) ко­мунальні позики;

і) фінансові ресурси комунальних підпри­ємств;

к) комунальні платежі;

л) поточні видатки і видатки розвит­ку;

м) поточний бюджет і бюджет розвитку.

 

17. Коли було прийнято Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні»?

а) у 1995 році;

б) у 1997 році;

в) у 2000році.

 

18. Який нормативний акт встановлює основні принципи місцевого самоврядування в Україні?

а) Конституція України;

б) Бюджетний кодекс України;

в) Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні».

 

19. Які з наведених нижче принципів належать до основних принципів про місцеве самоврядування в Україні?

а) народовладдя;

б) гласності;

в) політичної незалежності;

г) поєднання місцевих і державних інтересів;

д) виборності;

є) організаційної та фінансової залежності від держави.

20. Система місцевого самоврядування в Україні включає:

а) територіальну громаду;

б) департаменти;

в) сільську, селищну, міську раду;

г) сільського, селищного, міського голову;

д) виконавчі органи сільської, селищної, міської ради;

є) провінції;

ж) районні та обласні ради, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ, міст;

з) органи самоорганізації населення.

 

21. Органами місцевого самоврядування, що представляють спільні інтереси територіальних громад сіл, селищ та міст, є:

а) районні ради;

б) міські ради;

в) обласні ради.

 

22. Відповідно до Ст.142 Конституції України матеріальною і фінансовою основою місцевого самоврядування в Україні є:

а) рухоме і нерухоме майно комунальної власності;

б) доходи місцевих бюджетів;

в) державне майно;

г) земля та природні ресурси, що є у власності територіальних громад сіл, селищ, міст, районів у містах.

 

23. Витрати органів місцевого самоврядування, що виникли внаслідок рішень органів державної влади:

а) компенсуються державою;

б) компенсуються органами місцевого самоврядування;

в) переносяться на наступний період.

 

24. Фінансова автономія – це:

а) база самоврядування те­риторіальних колективів, самостійності всіх рівнів місцевої влади;

б) самоврядування у сфері фінансів;

в) база політичної незалежності у державі;

г) фінансова незалежність цих органів при виконанні покла­дених на них функцій.

 

25. Основною формою реалізації принципів місцевого самоврядування є:

а) законодавча діяльність;

б) фінансова автономія;

в) міжнародна діяльність.

 

26. Передумовою ефективного розв'язання місцевими орга­нами влади покладених на них завдань є:

а) фінансова та адміністративна незалежність;

б) фінансова та організаційна незалежність;

в) фінансова незалежність у сукуп­ності з організаційною й адміністративною незалежністю.

 

27. Якщо право прийняття рішень місцевими органами влади у сфері власних фінансів не передбачено в законодавстві:

а) органи місцевої влади мають умовну фінансову автономію;

б) органи місцевої влади не мають фінансової автономії;

в) органи місцевої влади приймають рішення незалежно від законодавства.

 

28. Ко­ефіцієнт податкоспроможності адміністративно-територі­альної одиниці - це:

а) відношення податкоспроможність окремої території до середньої податкоспроможності у межах країни;

б) відношення податкоспроможність окремої території до загальної податкоспроможності країни;

в) різниця між максимальною та мінімальною податкоспроможністю окремої території.

 

29. Податкоспроможність території - це показник, який характеризує:

а) приріст ВВП, що виробляється в її межах на душу населення і який може бути об'єктом кому­нального оподаткування;

б) абсолютний обсяг ВВП, що виробляється в її межах на душу населення і який може бути об'єктом кому­нального оподаткування;

в) обсяг капітальних вкладень на душу населення на окремій території.

 

30. Територія є фінансовим донором, коли:

а) ко­ефіцієнт податкоспроможності <1;

б) ко­ефіцієнт податкоспроможності =1;

в) ко­ефіцієнт податкоспроможності >1.

 

 


Читайте також:

  1. IV-й період Римської держави ( ІІІ – V ст. н. е. ) – пізня Римська імперія
  2. Автоматизоване робоче місце метролога
  3. Автомобільний пасажирський транспорт – важлива складова єдиної транспортної системи держави
  4. Автономна Республіка Крим, регіональні та місцеві органи державної влади.
  5. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  6. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  7. Адміністративно-політичний устрій Української козацької держави середини XVII ст. Зміни в соціально-економічних відносинах
  8. Адресація в системі ЕП НБУ.
  9. Акти Конституційного Суду України в системі національного законодавства.
  10. Акти Конституційного суду України в системі національного законодавства.
  11. Акціонерна власність в економічній системі
  12. Алгоритми арифметичних операцій над цілими невід’ємними числами у десятковій системі числення.




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 6. Бюджетна система України | Податкова система України

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.