Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Бюджетна система України

1. Які бюджети включає в себе бюджетна система в унітарних державах?

а) федеральний бюджет;

б) державний бюджет;

в) бюджети членів федерації;

г) місцеві бюджети;

д) бюджети земель.

 

2. Бюджетна система України - це сукупність:

а) державного бюджету та місцевих бюджетів;

б) державного бюджету, місцевих бюджетів та бюджетів земель;

в) державного бюджету, місцевих бюджетів та бюджетів членів федерації.

 

3. До місцевих бюджетів в Україні належать:

а) бюджет Автономної Республіки Крим;

б) бюджети земель;

в) обласні бюджети;

г) районні бюджети;

д) бюджети районів у містах;

є) бюджети членів федерації;

ж)бюджети місцевого самоврядування.

 

4. Бюджетами місцевого самоврядування в Україні є:

а) бюджети територіальних громад сіл;

б) обласні бюджети;

в) бюджети селищ;

г) бюджети міст;

д) ) бюджет Автономної Республіки Крим.

 

5. Які фактори впливають на розмір державного бюджету?

а) рівень розвитку економіки;

б) національні інтереси країни;

в) рівень соціального захисту населення;

г) методи господарювання;

д) характер і масштаби тих програм, які держава

планує здійснювати через бюджет.

6. Які функції виконує бюджет?

а) контрольну;

б) стимулюючу;

в) розподільчу.

 

7. Що таке бюджетний дефіцит?

а) перевищення доходів над видатками;

б) перевищення видатків над доходами;

в) рівність дохідної та видаткової частини над видатками.

 

8. Які на практиці використовуються методи покриття бюджетного дефіциту?

а) емісійний;

б) беземісійний;

в) банківського короткотермінового кредитування;

г) банківського довготермінового кредитування.

 

9. Розмір дефіциту бюджету встановлюється у відсотках:

а) до загальної величини доходів бюджету;

б) до загальної величини видатків бюджету;

в) до обсягу валового внутрішнього продукту.

 

10. Економічні відносини, які можна назвати державним кредитом, виникають тоді, коли держава в особі державного органу на кожному рівні виступає:

а) Позичальником;

б) посередником;

в) кредитором;

г) стороннім суб`єктом;

д) гарантом угоди.

 

11. Державний кредит є...?

а) однією з ланок фінансової системи України;

б) однією з форм руху позичкового капіталу;

в) безповоротним джерелом надходження додаткових коштів.

 

12. Чим визначається процент державного кредиту?

а) попитом на позичковий капітал;

б) пропозицією позичкового капіталу;

в) особистими стосунками між кредитором та позичальником;

г) терміном позики;

д) забезпеченістю кредиту.

 

13. Кошти, отримані шляхом позики державою, як правило використовуються...?

а) на виробництво, торгівлю з метою одержання доданої вартості або на будь-які інші продуктивні цілі;

б) на фінансування бюджетного дефіциту;

в) на фінансування зовнішнього або внутрішнього

державного боргу;

г) на соціальні витрати.

 

14. Кредит, який отримує держава, на практиці визначає формування:

а) тимчасово вільних державних коштів;

б) державного боргу;

в) резервні кошти.

 

15. Державний кредит у формі державної гарантії сприяє:

а) формуванню додаткових значних коштів, які мають надійти до державної казни;

б) зростанню умовної державної заборгованості, результатом якої є накопичення прихованого державного боргу;

в) підвищенню фінансової безпеки країни.

 

16. Внутрішні державні позики у країнах з перехідною економікою, як правило, використовуються у формі:

а) випуску державних позик для вільного продажу населенню та кредитним установам;

б) обігу частини вкладів населення в ощадбанках і касах у державних позиках;

в) залучених на доброчинних засадах тимчасово вільних коштів населення.

 

17. За прибутковістю державні цінні папери поділяються на:

а) відсоткові, коли відсотки виплачуються за купонами, пред`явленими до оплати в обумовлений час;

б) виграшні, коли утримувачі виграшних облігацій отримують прибуток у момент погашення виграшних позик з одночасним погашенням номінальної вартості облігацій;

в) безпрограшні, коли утримувачі виграшних облігацій у будь-якому разі отримують прибуток.

 

18. В якості безстрокової державної позики виступають:

а) облігації внутрішньої державної позики;

б) вільні грошові кошти та заощадження населення;

в) заборгованість держави по заробітній платі працівникам

бюджетної сфери.

 

19. У чому полягає основна функція інституцій ощадно-кредитної системи ?

а) у залученні заощаджень широких мас населення до вкладів і депозитів;

б) у раціональному використанні залучених заощаджень населення через систему державного кредиту;

в) у забезпеченні держави додатковими коштами.

 

20. Що має значно менші негативні наслідки для фінансового становища держави при покритті дефіциту бюджету ?

а) грошова емісія ;

б) державний кредит;

в) додаткові надходження від податків.

 

21. Капітальний борг – це:

а) заборгованість кредиторам держави в даній крані ;

б) загальна сума заборгованості і відсотків, що мають бути сплачені за позиками;

в) заборгованість кредиторам за межами даної країни.

 

22. Головним показником спроможності держави повертати борги є:

а) обсяги дохідної частини бюджету;

б) обсяги видаткової частини бюджету;

в) відношення “борг-ВВП”;

г) відношення “ВВП-борг”.

 

 


Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. А/. Верховна Рада України.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 597

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Фінансове управління та фінансовий контроль | Місцеві фінанси: їх місце та роль в економічній системі держави

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.