МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основна теза: чим більше альтернатив, тим менша можливість виникнення насилля.Варіанти розвитку конфлікту: Насилля ® перемагає одна сторона Арбітраж ® як правло перемагає теж одна сторона (хто правий, хто винен – часто в суді, рішення, як правило надто асиметричне) Уникнення ® заморожені ситуації, збереження статусу-кво (стан непевності, тривоги, очікування) Переговори ® компроміс (може не задовольняти жодну зі сторін) Діалог ® реформулювання ситуації, вихід за межі вузьких рамок, продиктованих цілями сторін, перенесення Висновок: результат конфлікту закладено в варіанті розвитку, а варіант розвитку залежить від вибраного результату конфлікту.
Повернемося до відмінностей між первинним (корінним) та мета конфліктом.
В первинному конфлікті – головне знайти вихід, розв’язок, регулювання (як би ми не назвали). В мета конфлікті – мета – перемога. (Переможців не судять)!
Судове слухання теж свого роду вербальний конфлікт. Адвокат змагається з прокурором з тим, щоб переконати суддю – хто правий, хто винен.
Мета конфлікт часто використовують для вирішення первинного конфлікту. Переможець забирає все! Такий результат може бути прийнятним, але в більшості випадків – навпаки.
- Уникнення боротьби, можливе лише на короткий час, рано чи пізно, конфлікт знову виявиться. - Традиційним методом є переговори, проте проблема полягає в тому, що сторони конфлікту часто сприймають стіл переговорів, як словесне поле битви, що призводить до вимушеного компромісу і не діє можливості рухатись вперед. - Тому перевага віддається методу підходу: перенесенню, де методом є діалог.
Діалог – Dia-logos – через слово.Основний метод працівника по вирішенню конфлікту. Діалог тут подібний до психоаналізу в психіатрії. Діалог не лише вимовляння слова, а й поділ змісту, спільно, разом. Спільні мозкові атаки, підхід до проблеми. Вміння слухати, виявляти розуміння логіки іншого є дуже важливим – емпатія. Не симпатія , а розуміння і повага іншого.
Завдання для “працівника по вирішенню конфлікту” полягає не в залученні учасників конфлікту до столу переговорів, а в допомозі їм окремо, підійти до переформулювання конфлікту, пошуку шляхів до виходу. (потреба в залученні групи працівників з тим, щоб вести розмови одночасно з усіма учасниками конфлікту).
Як працює “працівник по вирішенню конфлікту”: 1) Визначення всіх учасників конфлікту. Реальні конфлікти мають багато учасників. 2) Визначення потреби, що була незадоволеною і стала причиною, чи однією з причин конфлікту. 3) Діагноз – прогноз – терапія (терапія минулого, що якби?) – конфлікту. 4) Творчий підхід, перенесення, вихід за межі заблокованої ситуації.
Основні потреби: - Збереження життя/смерть, освіта... - Добробут (іжа, одежа, житло)/злидні - Ідентичність (певні цінності, важливі для людини)/відчуження - Свобода (можливість вибору)/придушення
Теорія насилля: Пряме-фізичне Структурне-звичаєве, діє повільно, але результати значні – мільйони жертв голоду. 2 типи: Вертикальне: · Політичне (репресії) · Економічне (експлуатація) · Культурне (відчуження) Горизонтальне: · Насильне утримання людей разом і недопущення можливості жити разом.
Творчий підхід – Формули немає? Але 1) Виявити явище заблоковане, закрите 2) Виявити в контексті цього явища: - параметр, що є постійною величиною, а значить незмінною - можливості змінити цей параметр в формі розумового експерименту - пропозиції, що розблокує, розкриє цей параметр.
3) Апробація пропозиції на практиці (в реальному світі). Читайте також:
|
||||||||
|