МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Запитання , підсумки.Історія про верблюдів. Вправа 2.Робота в малих групах. Виявіть конфлікт. Спробуйте добитись позитивного результату методом перенесення. Для успішної роботи з конфліктом корисним є: - інтуїція - постійна робота зі схемами - професійний репертуар (досвід) Користуйтесь схемами, інтуїцією, творчими ідеями. 1) Старшому – половину, середньому 1/3, молодшому 1/9 + 1 верблюд Мули – 18; 18 : 2 = 9, 18 : 3 = 6, 18 : 9 = 2, (9+6+2) = 17 – 1 верблюд Мули 2) Адвокат – мені 5, тоді залишиться 12. 12 : 2 = 6; 12 : 3 = 4 12 : 6 = 2 - В нашому суспільстві ще багато насилля (на різних рівнях та формах), творчий пошук можливостей ненасильницького виходу з проблемних ситуацій буде ще одним кроком на шляху розвитку культури, миру, діалогу. 2)Основне завдання в запропонованому підході - це трансформувати конфлікт, вивести його з зони насилля. Основна проблема – це насилля. Насилля – це дії одного суб’єкта по відношенню до іншого з метою досягнення могутності без згод на це останнього (на силу, недобровільно). Наслідком насилля можуть бути фізичні і психічні травми (каліцтво, смерть, страх, приниження гідності, депресія, психічні розлади і т. ін.). У вузькому розумінні насилля асоціюється з нанесенням людині фізичних і моральних травм. У широкому під насиллям розуміють спричинення будь-якої шкоди (фізичної, моральної, матеріальної) індивіду чи будь-які форми примусу по відношенню до окремої людини чи групи. Примус є одним з аспектів насилля (іншим є завдана шкода). Примус є одним з принципів реалізації влади (протилежним є переконання). Говорять також про легітимний і нелегітимний примус. (Одна з функцій влади, право на застосування сили). Легітимний примус означає те, що в очах об’єкта, суб’єктом виступає легітимний представник влади. Нелегітимний примус – це насилля. Виникає суперечність. З одного боку примус є одним з аспектів насилля, а з іншого лише нелегітимний примус є насиллям. Інше запитання: чи влада і легітимний примус є тотожні? На практиці частіше а все так (хоч це ставить під сумнів законність самої влади), в теорії є два підходи:
Читайте також:
|
||||||||
|