МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Запитання , підсумки.Історія про верблюдів. Вправа 2.Робота в малих групах. Виявіть конфлікт. Спробуйте добитись позитивного результату методом перенесення. Для успішної роботи з конфліктом корисним є: - інтуїція - постійна робота зі схемами - професійний репертуар (досвід) Користуйтесь схемами, інтуїцією, творчими ідеями. 1) Старшому – половину, середньому 1/3, молодшому 1/9 + 1 верблюд Мули – 18; 18 : 2 = 9, 18 : 3 = 6, 18 : 9 = 2, (9+6+2) = 17 – 1 верблюд Мули 2) Адвокат – мені 5, тоді залишиться 12. 12 : 2 = 6; 12 : 3 = 4 12 : 6 = 2 - В нашому суспільстві ще багато насилля (на різних рівнях та формах), творчий пошук можливостей ненасильницького виходу з проблемних ситуацій буде ще одним кроком на шляху розвитку культури, миру, діалогу. 2)Основне завдання в запропонованому підході - це трансформувати конфлікт, вивести його з зони насилля. Основна проблема – це насилля. Насилля – це дії одного суб’єкта по відношенню до іншого з метою досягнення могутності без згод на це останнього (на силу, недобровільно). Наслідком насилля можуть бути фізичні і психічні травми (каліцтво, смерть, страх, приниження гідності, депресія, психічні розлади і т. ін.). У вузькому розумінні насилля асоціюється з нанесенням людині фізичних і моральних травм. У широкому під насиллям розуміють спричинення будь-якої шкоди (фізичної, моральної, матеріальної) індивіду чи будь-які форми примусу по відношенню до окремої людини чи групи. Примус є одним з аспектів насилля (іншим є завдана шкода). Примус є одним з принципів реалізації влади (протилежним є переконання). Говорять також про легітимний і нелегітимний примус. (Одна з функцій влади, право на застосування сили). Легітимний примус означає те, що в очах об’єкта, суб’єктом виступає легітимний представник влади. Нелегітимний примус – це насилля. Виникає суперечність. З одного боку примус є одним з аспектів насилля, а з іншого лише нелегітимний примус є насиллям. Інше запитання: чи влада і легітимний примус є тотожні? На практиці частіше а все так (хоч це ставить під сумнів законність самої влади), в теорії є два підходи:
Читайте також:
|
||||||||
|