МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розділ I. Підприємство як суб’єкт господарюванняВступ Зміст Розділ I. Підприємство як суб’єкт господарювання Тема 1. Основи ринкової економіки Тема 2. Підприємство як суб’єкт та об’єкт ринкових відносин. Тема 3. Управління підприємством Тема 4. Планування, прогнозування й регулювання діяльності підприємства Тема 5. Планування суспільного відтворення Розділ II. Ресурси підприємства Тема 6. Персонал підприємства Тема 7. Продуктивність праці Тема 8. Основні фонди та виробнича потужність підприємства Тема 9. Нематеріальні ресурси та активи Тема 10. Оборотні кошти підприємства Тема 11. Інвестиційна ресурси Розділ III. Техніко-технологічна база та організація виробництва Тема 12. Інноваційні процеси і техніко-технологічна база виробництва Тема 13. Організаційний прогрес та суспільні форми організації виробництва Тема 14. Організація виробництва Тема 15. Інфраструктура підприємства Розділ IV. Результати та ефективність виробництва Тема 13. Виробництво, якість та конкурентоспроможність продукції. Тема 14. Мотивація та оплата праці Тема 15. Поточні витрати та ціни на продукцію Тема 16. Фінансово-економічні результати та ефективність діяльності Розділ V. Антикризова система господарювання Тема 17. Економічна безпека підприємства. Тема 18. Реструктуризація та санація підприємства Тема 19. Банкрутство та ліквідація підприємства Опорний конспект лекцій з дисципліни «Економіка, планування та організація діяльності підприємства» призначений для спільного опрацювання навчальної дисципліни у тандемі лектор-студент або для самостійного вивчення матеріалу студентами. В опорному конспекті теми і питання кожної теми викладаються у логічній послідовності з максимально стислим текстовим супроводженням. Проте більшість теоретичного матеріалу наводиться у вигляді схем, таблиць, графіків, які дозволяють краще простежити логіку викладання, причинно-наслідкові зв’язки процесів, структуру складних явищ. Це сприяє швидкому й міцному їх засвоєнню. На початку кожної теми наводиться план. Тлумачення термінів при аудиторних заняттях пояснюються викладачем. При самостійному опрацюванні студенти мають засвоїти їх за допомогою словників або користуючись підручниками. Рекомендована література представлена в кінці опорного конспекту лекцій. Слід звернути увагу на законодавчі матеріали. По-перше, слід уважно перечитати статті законодавчих матеріалів, які з юридичного боку трактують ті чи інші поняття, закріплюють права та обов’язки, визначають умови, функції. По-друге, доцільно придбати для вивчення тем кілька рекомендованих підручників або навчальних посібників, що містять усі теми курсу. Іншу літературу, зазначену як основна, слід опрацьовувати для більш поглибленого вивчення відповідних тем. По-третє, використання додаткової літератури дасть можливість студентам розширити розуміння окремих питань, підготувати ґрунтові виступи на семінарських заняттях. При самостійному опрацюванні тем студентам рекомендується вести окремі записи з проробленої навчально-методичної літератури, зазначати питання, що не зрозумілі. Така робота сприятиме кращому і послідовному засвоєнню тем. Таким чином, опорний конспект лекцій, що пропонується, дозволить, скоротивши витрати навчального часу, розглянути значний обсяг матеріалу курсу та використати активні методи навчання.
Тема 1. Підприємство як суб’єкт та об’єкт ринкових відносин. 1. Поняття підприємства, його цілі, задачі та напрями діяльності. 2. Правові основи функціонування підприємства. 3. Класифікація та структура підприємств. 4. Об’єднання підприємств та їх характеристики. 5. Ринкове середовище господарювання підприємства.
Підприємство – організаційно відокремлена та економічно самостійна первинна ланка сфери народного господарства, яки виготовляє продукцію (виконує роботу або надає платні послуги).
Будь-яке підприємство має історично усталену конкретну назву (завод, фабрика, шахта, електростанція). Воно може включати кілька організаційних утворень (комбінат, об’єднання). У більшості країн світу такі організаційні утворення заведено називати фірмами (корпораціями).
Тема 2. Управління підприємством 1. Сутність функцій і методи управління 2. Організаційні структури управління
Сутність, функції і принципи процесу управління господарювання
Об'єктивну необхідність управління будь-яким суб'єктом господарювання зумовлено процесами поділу праці у виробництві чи в іншій діяльності. Управління підприємством або іншим первинним суб'єктом господарювання — це постійний і системний вплив на діяльність його структур для забезпечення узгодженої роботи і досягнення кінцевого позитивного результату. Читайте також:
|
||||||||
|