Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управління програмами та проектами міського розвитку

Управління реалізацією проектних рішень з розвитку міста незрівнянно складніша задача, ніж зведення однієї будівлі. Закономірно включаючи в свою структуру широкий спектр проблем, зв'язаних, з одного боку, з безперервним плануванням, а з іншою — з необхідністю постійно зіставляти факти і виміряти результати конкретних дій. Це пов'язано з моніторингом реалізації програм, де істотну роль грають такі становлячі процеси, як оперативне управління, із звітністю і участю контролюючих органів, служб, авторів і виконавців.

Основні задачі:

- Контроль за виконанням рішень органів державної влади, доручень керівників Мерії і Уряду України з питань, що входять в компетенцію Управління.

- Організація і контроль за проведенням заходів щодо створення умов, необхідних для ефективної діяльності об'єднань, підприємств і організацій будівельного комплексу міста забезпечуючих виконання міських програм і реалізацію напрямів містобудівного розвитку.

- Формування умов для збалансованого розвитку міського господарства, забезпечення комплексної забудови і виконання державного замовлення по введенню в дію об'єктів і потужностей.

- Участь в розробці перспективного плану соціально-економічного розвитку міста, стратегічних, середньострокових (чотирилітніх) і короткострокових (дворічних) програм розвитку галузей міського господарства і міської інфраструктури. Підготовка пропозицій по розміщенню будівництва на території міста по роках будівництва.

- Реалізація спільно з Комітетом із архітектури містобудуванню міста містобудівних, архітектурно-планувальних рішень при забудові міста і формуванні його архітектурного вигляду.

- Упровадження в містобудівну практику сучасних досягнень в архітектурі і будівництві, прогресивних наукових розробок і проектних рішень.

- Забезпечення контролю за ходом реалізації Генерального плану розвитку міста в ув'язці із стратегією розвитку

- Координація розробки містобудівної документації, схем розвитку галузей міського господарства, інфраструктури міста і адміністративних округів.

- Підготовка пропозицій по розробці програм забезпечення екологічної комфортності міського середовища, принципів функціонально-планувальної організації територій, розвитку інфраструктури міста, раціонального і ефективного використовування землі.

- Організація робіт по зниженню вартості, трудомісткості, матеріаломісткості і енергоємності будівництва, виконуваної силами об'єднань, підприємств і організацій Комплексу.

- Здійснення заходів по широкому упровадженню методу будівництва об'єктів "під ключ", підвищенню рівня механізації виробничих процесів, зведення об'єктів і виготовлення конструкцій в будівельних умовах.

- Узгодження планованого розміщення будівництва міністерствами, відомствами і фірмами на території міста

Актуальне планування, що є складовим стратегії розвитку міста, включає стадію визначення проблем з виявленням їх пріоритету. Вже на стадії підготовки до реалізації за рахунок більш обдуманого і глибокого опрацьовування всіх питань і обставин з'ясовуються: сильні і слабкі сторони, можливості і загрози, що дозволяє виключити з поля реалізації ряд проектів і мети (ліквідаційний план). Далі, мета, що залишилася, повинна бути досяжною і реалістичною, мати тимчасові параметри і проходити перевірку на відповідність цим якостям. На стадії розробки стратегії реалізації визначаються на альтернативній основі її варіанти і намічаються по кожному з них задачі, плани дій, методи і засоби, а також необхідне спілкування учасників реалізації і підтримки проектів.

Світовим досвідом відпрацьовані засоби архітектурно-містобудівної реалізації проектів, які одержують путівку в життя на підставі тих, що проводяться під егідою головного архітектора міста конкурсів на головні міські об'єкти. Відбір проводиться замовником на основі 3-х критеріїв: підрядчик представляє варіант кошторису на роботу — аналог проекту, що дозволяє витрати на будівництво визначити і уточнити ще до початку проектування. Потім відбувається вибір архітектора на підставі огляду діяльності майстерних, побудованих будівель або інтерв'ю з архітекторами.

Інший варіант — тендер або конкурс, обов'язковий для важливих об'єктів, але вартість послуг на проектування в конкурсі оплачується замовником беззастережно. Жюрі або містобудівна порада, (а краще їх співпраця), розробляють умови конкурсу. При формуванні складу жюрі третина учасників формується замовником, а дві третини — конкурсною колегією фахівців. Культура архітектурно-містобудівного менеджменту повинна виробити і правила поведінки на архітектурному ринку не тільки відносно вибору матеріалів і конструкцій, але і у виборі кращих і оптимальних за ціною технологій, підрядних і субпідрядних організацій, архітектурних майстерних або окремих архітекторів. Потрібне створення професійних об'єднань, експертних колегіумів і незалежних інститутів, що здійснюють альтернативні функції контролю.

Їх задачі можуть бути достатньо широкими: від адміністративно-управлінських і законодавчих — до наглядово-рекомендаційних, і цілком дієвими і функціональними, а не тільки, як раніше, декоративними — для додання благородності указам і рішенням міських властей.

В загальній формі принципи системи моніторингу реалізації програми розвитку міста або міського проекту повинні переслідувати цілком ясну мету — здійснення будівництва. Проте, відмітною якістю виконання цієї задачі є зміна умов: законодавчо-правових, економічних при загальному підході до іншого складу учасників: замовників і підрядчиків, виконавців (проектувальників), а також контролюючих служб. Уявляючи собі особливі, і часом, екстремально-нестабільні умови реалізації проектів і планів, відсутність надійних гарантій із сторони дійових осіб, і, перш за все, коливання у фінансовій сфері, можливо передбачати ті ускладнення і «перегравання», які можуть виникати на цьому шляху. Тут моніторинг, як інструмент оперативного стеження і контролю, повинен зіграти свою визначальну роль, допомогти в знанні ситуації, визначенні запасних варіантів і подоланні кризових явищ, аж до зміни мети, якщо це необхідне і способів, методів реалізації і з відповідними коректуваннями.

Структура бізнес-плану відображає, в основному, три блоки досліджень:

• інвестиційно-економічний;

• функціональний;

• організаційно-управлінський.

В кожному з них даються характеристики середовища по позиціях як зовнішньої, так і внутрішньої, функції об'єкту, галузі, що стосується, продукту випуску.

Інвестор відразу може визначити, чи влаштовує його проект з погляду грошових коштів, термінів реалізації, стратегії і спрямованості діяльності об'єкту. Цей розділ складає 2— 3 сторінки. З його допомогою обгрунтовуються ідеї і висновки про перспективні форми діяльності, інвестиційному інструментарії і, в ув'язненні, аргументовано пропонується потрібна сума капіталовкладень. Наступний розділ — докладна характеристика галузі, в якій реалізується об'єкт і вплив на неї зовнішнього середовища (соціально-економічної, технічної, проектної, екологічної і т.д). Тут же приводяться тенденції розвитку попиту на продукцію галузі, наприклад, в містобудуванні на житло, торгові послуги і т.п., рівень розвитку ринкових відносин галузі, середній рівень прибутковості капіталу за звітний період.

Розміщення об'єкту — роздягнув, що відноситься прямо до містобудівної ситуації і її переваг з погляду регіону і області, міста або району. Описується ділянка конкретного місцеположення об'єкту (сировина, енергоресурси, кадровий потенціал, ринки збуту і інші аспекти). Детально характеризується земельна ділянка, його достоїнства, оточення з урахуванням законодавчо-правової бази на придбання землі і показників інвестування.

Аналіз ринку (маркетингу) — один з найскладніших розділів при розробці бізнес-плану. Він охоплює поточний і прогнозований стан даного ринку у межах міста, регіону, району. Обґрунтовування висновків розділу спирається на існуючий або планований об'єм виробництва, рівень цін, суму прибутку, які зумовлять правильність розрахунків ефективності інвестицій.

Наступний розділ — фінансовий план — включає три етапи:

1-й — кошторисна вартість робіт по об'єкту (поетапно) з додатком графіка потоку інвестицій по будівництву і введенню об'єкту в експлуатацію. Підраховується необхідний об'єм інвестицій в оборотних активах і створення резервних фундацій, враховуються прямі витрати по кошторису (плюс невигідні витрати підрядчика і інвестора) по тимчасових етапах: поквартально, щомісячний.

2-й етап — план доходів і витрат, пов'язаних з реалізацією і експлуатацією об'єкту, а також показники госпдіяльності об'єкту:

• валовий дохід;

• загальний об'єм і склад витрат;

• податки;

• валовий і чистий прибуток;

• грошовий потік ( сума чистого прибутку і амортизаційних

відрахувань)

3-й етап — визначення точки беззбитковості за проектом. Бізнес-план завершується стратегією фінансування. Тут указуються джерела фінансування по видах і принципах їх оптимізації.

 


Читайте також:

  1. ERP і управління можливостями бізнесу
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. Iсторiя розвитку геодезичного приладознавства
  8. Oracle Управління преміальними
  9. V Потреби та мотиви стимулюють пізнання себе та прагнення до саморозвитку.
  10. VІІІ. Проблеми та перспективи розвитку машинобудування.
  11. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  12. А. Видання прав актів управління




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Стратегія забезпечення сталого розвитку міст | Місцеве самоврядування та його роль в управлінні містом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.