Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТЕМА 1 ПІДПРИЄМСТВО ЯК СУБ’ЄКТ ГОСПОДАРЮВАННЯ

ВСТУП

Імені Михайла Туган-Барановського

ІІІ. Нормативні матеріали МОН і ДонНУЕТ

 

36. Вища Освіта України і Болонський процес // Навчальна програма. – Київ – Тернопіль: Вид-во ТДПУ ім. В.Гнатюка, 2004. – 18 с.

37. ІСУЯ 7.5.1 – 03.01/УН “Загальні вимоги до організації процесу проведення навчальних занять”.

38. ІСУЯ 7.5.1 – 03.02/УН “Загальні вимоги до організації методичного забезпечення виконання індивідуальних завдань з дисциплін”.

39. ІСУЯ 7.5.1 – 03.03/УН “Загальні вимоги до організації виконання індивідуальних завдань”.

40. ІСУЯ 7.5.1 – 03.04/УН “Загальні вимоги до організації СРС”.

41. ІСУЯ 7.5.1 – 03.05/УН “Загальні вимоги до організації НДРС”.

42. ІСУЯ 7.5.1 – 03.07/УН “Загальні вимоги до організації поточного контролю”.

43. ІСУЯ 7.5.1 – 03.08/УН “Загальні вимоги до організації підсумкового контролю”.

 

 

Мета викладання курсу «Економіка підприємств будіндустрії» полягає в розкритті особливостей економіки підприємств з виробництва будівельних матеріалів та конструкцій, а саме: визначення виробничої програми, якості та конкурентоспроможності будівельних матеріалів та конструкції, розкриття інноваційних процесі у цій галузі, а також процесів банкрутства, реструктуризації, санації та ліквідації підприємств.

Економіка підприємств будіндустрії як галузь науки і навчальний курс базується на пізнанні та свідомому використанні економічних законів і закономірностей функціонування і розвитку суспільного виробництва. Саме виявлення конкретних форм прояву цих законів і закономірностей в господарській діяльності будівельної організації можна вважати загальним предметом курсу.

Цей предмет пізнання за змістом складають: теорія і практика господарювання, формування і використання виробничого потенціалу; взаємодія усіх видів ресурсів, організація і ефективність господарської та інших видів діяльності будівельної організації.

Методологія вивчення курсу включає певну сукупність конкретних методів, а саме: історичний та макроекономічний (народногосподарський) підхід до оцінки процесів і явищ, що відбуваються на підприємстві; альтернативні розв’язання тих або інших господарських завдань; застосування сучасного наукового інструментарію пізнання та прийняття управлінських рішень, аналіз, узагальнення та визначення можливих сфер застосування ефективного вітчизняного і зарубіжного досвіду господарювання.

У результаті вивчення дисципліни «Економіка підприємств будіндустрії» студент повинен знати:

- зміст економічних категорій;

- взаємозв’язок понять та показників;

- господарський механізм;

- механізм визначення ефективності інновацій;

- методи кількісної оцінки якості;

- бізнес-планування.

Вміти:

- кількісно оцінювати явища та визначати тенденції зміни показників;

- економічно обґрунтовувати технічні та організаційні рішення;

- визначати виробничу програму та виробничу потужність;

- вибрати ефективні виробничі, технологічні та проектні рішення, що забезпечували б інтенсивність та підвищення якості будівництва;

- виконувати економічний аналіз виробничо-господарської діяльності будівельних організацій, виявляти резерви підвищення ефективності та використання трудових, матеріально-технічних та фінансових ресурсів.

1.1 Поняття, цілі і напрямки діяльності підприємства

1.2 Класифікація та структура підприємств

1.3 Економічні, соціальні і правові умови функціонування підприємства


Читайте також:

  1. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  2. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  3. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  4. АНТИКРИЗОВЕ ФІНАНСОВЕ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ
  5. Б/. Юридичні особи як суб’єкти цивільного права.
  6. Банки як провідні суб’єкти фінансового посередництва. Функції банків.
  7. Банки як суб’єкти підприємницької діяльності.
  8. Бухгалтерський облік як інформаційне джерело системи управління суб’єктом господарювання
  9. Бюджетні правовідносини: об’єкти, суб’єкти, норми бюджетного права
  10. Бюджетування в управлінні підприємством
  11. Важливим елементом міжнародної правосуб’єктності держави є її імунітет, що витікає з принципу суверенної рівності держав.
  12. Варіанти проведення реструктуризації суб’єктів господарювання




Переглядів: 267

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.