Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання.

Картка 5. Безпека.

Деякі люди особливо переймаються довгостроковою надійністю й стабільністю роботи. Вони готові робити те, що необхідно, щоб зберегти зайнятість, пристойний дохід і стійке майбутнє у вигляді гарних пенсійних програм і пільг. Для зацікавлених у безпеці підтримка стійкої кар’єри в знайомому середовищі більш важлива, ніж чудова перспективна кар’єра, що означала б виникнення нестабільності в їхньому житті внаслідок відриву від своїх коренів у вигляді переїзду до іншого міста.

Представники груп виступають із повідомленнями. Учитель підводить до висновків.

Висновки. Визначення особистого кар’єрного якоря істотно допомагає в плануванні кар’єри. У людини може виявитися кілька кар’єрних якорів, а також іноді ситуація складається так, що людина змінює свій кар’єрний якір. Але найчастіше це не приносить успіху в кар’єрі.

Які ситуації в навчальній діяльності, житті виступають як перевірні для визначення кар’єрного якоря? Наведіть приклади подій (ситуацій), коли людина опиняється перед важливим вибором, що визначає її життєві цінності й інтереси.

Завдання. Визначте ваш головний кар’єрний якір. Підтвердьте цей вибір ситуаціями зі свого життя.

 

Робота з визначення власного кар’єрного якоря може бути організована за допомогою таких запитань:

1. Якою є сфера ваших інтересів? Чому саме така?

2. Які перспективні цілі ви ставили перед собою рік тому? Чи змінилися вони? Коли? Чому?

3. Чи були у вашому житті кардинальні зміни в навчанні (зміна інтересів і т. ін.)? Чому вони виникали?

4. Згадайте про ті ситуації в навчанні, роботі, спілкуванні з однолітками й старшими, коли ви були особливо задоволені.

5. Згадайте про ті ситуації в навчанні, роботі, спілкуванні з однолітками й старшими, коли ви були особливо не задоволені.

6. Чи доводилося вам колись відмовлятися від якої-небудь роботи або навчального навантаження? Чому?

Висновки. Проаналізуйте відповіді, співвіднесіть їх з інформацією на картках з описом кар’єрних якорів (уміння управляти, функціонування, безпека, творчість, автономія). Виберіть свій головний кар’єрний якір. (Для більш предметного аналізу можна оцінити відповіді за 3-бальною системою.)

— Які переваги з’являються в людини, яка планує свою кар’єру?

Висновок. Людина чітко уявляє траєкторію своєї кар’єри, може цілеспрямовано контролювати етапи кар’єри, порівнювати свої зусилля з поставленими цілями й домогтися кар’єрного успіху економічними зусиллями.

Робота з картками (індивідуально)

1. Визначте тип фактора, що виникає в наведеній ситуації (зовнішній або внутрішній).

2. Проаналізуйте, стимулює чи гальмує він кар’єрне зростання.

3. Визначте оптимальний спосіб виходу із ситуації.

4. Визначте, який кар’єрний якір «спрацював» при прийнятті рішення.


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Виконайте завдання.
  5. Виконайте завдання.
  6. Випереджаюче завдання.
  7. Відповідь на практичне завдання.
  8. Встановлення нормованого завдання.
  9. Грошово-кредитна політика центрального банку: типи, стратегічні цілі, проміжні й тактичні завдання. Інструменти реалізації грошово-кредитної політики.
  10. Домашнє завдання.
  11. Домашнє завдання.
  12. Домашнє завдання.




Переглядів: 504

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. | Практична робота №8

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.