Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота №8

УРОК 12

Картка 5

Картка 4

Картка 3

Картка 2

Картка 1

Уявіть себе працюючою людиною.

Ви маєте їхати у відрядження, але занедужала ваша дитина.

Ваші дії…

Ваші батьки переконані в необхідності вашого вступу до інституту, а ви вибрали коледж, що допоможе вам одночасно одержати освіту й спеціальність. Ваші дії…

Учитель із предмета, необхідного для вступу до вищого навчального закладу, заявив вам, що з предмета більше шістки-сімки вам одержати не вдасться. А ви планували мати оцінку 10–12.

Ваші дії…

Ви обрали професію, але до одинадцятого класу розчарувалися у своєму виборі. До вступу в навчальний заклад залишилися лічені тижні. Ваші дії…

Уявіть себе працюючою людиною.

Ваш начальник пропонує вам більш високооплачувану, але менш цікаву для вас роботу. Ваші дії…

Розвиток кар’єри відбувається ефективно тільки тоді, коли людина максимально використовує внутрішні ресурси й ураховує можливий вплив зовнішніх факторів (умов) професійного просування до наміченої мети. Внутрішні ресурси людини визначають потенціал її способу діяльності, реалізація якого відбувається в певному середовищі. А будь-яке середовище є сукупністю безлічі різноманітних факторів, що безупинно змінюються. Проте без відповіді на запитання, як ураховувати вплив зовнішніх стосовно людини умов кар’єрного зростання, кар’єрний рух не може бути успішним. Планування кар’єри — це розробка найбільш імовірної системи заміщення посад для конкретного керівника або фахівця на період його роботи. Просування кар’єри — сукупність двох головних вирішальних й узагальнюючих принципів у працівників:

1) планування кар’єри, тобто витрати, труднощі, цілі; 2) наявність трудового досвіду для задоволення цього планування, тобто просування по роботі.

При професійному виборі важливо зрозуміти тенденцію своєї особистості, визначити кар’єрні якорі, свої інтереси й схильності, а також здібності на цей момент. Рівень здібностей визначають не для того, щоб поставити «діагноз», а для того, щоб зрозуміти, в який бік удосконалюватися. Слід визначити, на якій стадії профпридатності ви перебуваєте стосовно різних професій, намагатися відкрити своє покликання.

 

 

Проект «Моя професійна кар’єра»

Хід роботи

 

1. Складіть план дій для реалізації проекту.

2. Зберіть інформацію про види професій, скористайтеся результатами практичної роботи з попередньої теми.

3. Виберіть тему проекту.

4. Визначте шляхи здобуття професії.

5. Виберіть місця навчання.

5.1. Навчання за кожним із шляхів може бути платним або безкоштовним. Виберіть для себе вид навчання (позначте відповідний варіант).

5.2. Оберіть навчальний заклад (один або кілька), де ви хотіли б одержати свою майбутню спеціальність, і запишіть їхні назви.

6. Складіть прогноз подальшої професійної кар’єри.

Розробіть індивідуальну програму професійного розвитку, відповідно до якої відбуватиметься ваше професійне зростання.

Тут не існує єдиного шляху, тому вам потрібно розглянути різні варіанти вашої подальшої кар’єри.

7. Проаналізуйте можливі непередбачені варіанти розвитку вашої кар’єри й визначте їх передумови.

Варіант 1

Передумови: …

Варіант 2

Передумови: …

8. Розробіть альтернативні шляхи розвитку вашої кар’єри.

9. Оформте портфоліо вашого проекту (доповніть його малюнками й ілюстраціями), запишіть усі міркування, які виникали у вас під час його виконання.

10. Для захисту проекту складіть тези (попередній план) свого виступу перед аудиторією (або підготуйте презентацію результатів проекту в електронному вигляді).

 

 

Тема. Оцінювання навчальних досягнень учнів за розділом 6 «Проектування професійного успіху»

Мета:узагальнити й систематизувати знання учнів за розділом 6 «Проектування професійного успіху», оцінити рівень їхніх навчальних досягнень.

Тестові завдання для перевірки знань за розділом 6

«Проектування професійного успіху»

Варіант 1

I рівень

Укажіть правильну відповідь.

1. Опис вимог професії до психічних властивостей людини відображено:

а) у професійній пробі;

б) психограмі;

в) вимогах професії до людини.

2. На малюнку зображено професію типу:

а) «людина — техніка»;

б) «людина — людина»;

в) «людина — природа».

3. Професійна проба — це:

а) випробування, що моделює професійну діяльність;

б) частина професійного плану;

в) частина професіограми.

II рівень


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 1429

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання. | Дайте визначення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.