Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Творче завдання

Вступ

Урок 7. МУЗИКА ЯК ВИД МИСТЕЦТВА (УЗАГАЛЬНЕННЯ)

Дата:

Мета:узагальнити та перевірити знання дітей з даної теми.

 

Музична вікторина

  1. Пер Нергард, «Образ шуму»
  2. Л.Дакен, «Зозуля»
  3. П.Чайковський, «Італійська пісенька»
  4. П.Чайковський, «Старовинна французька пісенька»
  5. С.Рахманінов, «Вокаліз» (ф-но)
  6. Єгипетська музика
  7. С.Рахманінов, «Вокаліз» (голос з оркестром)
  8. К.Дебюссі, «Місячне сяйво»
  9. С.Рахманінов, «Вокаліз» (віолончель та фортепіано)
  10. К.Глюк, «Мелодія Орфея»

 

Виконання вивчених пісень

  1. «Музика»
  2. «Веселкова»
  3. «Золота зіронька»

 

Урок 8. ПІСНЯ – ДУША НАРОДУ. У ВІНОЧКУ НАРОДНИХ ПІСЕНЬ

Дата:

Мета: розглянути народну музику різних країн. Розвивати естетичні смаки дітей, прививати їм любов до слухання музики, вміння аналізувати прослухані твори.

 

Пісню називають душею народу. Вона – унікальний феномен, який супроводжує людину від її народження протягом усього життя. З давніх-давен людина розповідала в піснях про все те, що її оточувало, хвилювало. З народної пісні ми дізнаємося про побут, родинне життя, традиції та обряди народу. Величезна кількість пісень, різних за жанрами, й нині зберігається в пам’яті людей і передається від покоління до покоління.

 

У віночку народних пісень

Кожен народ у світі має свою особливу – народну – музику, в якій відображається його історія, природа і доля. Мабуть, неможливо зрозуміти той чи інший народ, якщо не почуєш народних пісень.

Своєрідність африканської народної пісні відображено у музичному діалозі: один виконавець співає або грає фразу, а інші – імпровізують музичну відповідь на неї.

Україна здавна славиться своїми піснями. Талановитий народ створив унікальне розмаїття історичних і побутових, ліричних і жартівливих, танцювальних і дитячих пісень. Музика і спів супроводжували роботу і відпочинок, свято і церковну службу.

Родинні пісні відтворюють все розмаїття людського життя. Ніжні мелодії колискових дитина вперше чує від матусі. На весіллі співають весільні пісні. У ліричних піснях оспівується кохання, а негативні риси – лінь, байдужість, недбалість – висміюються у жартівливих або сатиричних піснях.

 

Слухання. Французька народна пісня «Братик Яків»

Слухання. Українська народна пісня «Дівка Явдошка»

Аналіз прослуханих творів

Порівняйте пісні. Які їх особливості? Про що вони розповідають? Що висміюється в цих піснях? Який характер пісень? До якого жанру їх можна віднести? Які риси характерні для народної пісні?

Пригадайте інші жартівливі народні пісні, які ви знаєте. Про що в них співається?

Яку з українських народних пісень, що співалися в родині або у школі, можна інсценувати? Виконайте її з однокласниками «в ролях».

 

Демонстрація української народної пісні «Чи не той то Омелько»

Розучування української народної пісні «Чи не той то Омелько»

1.Чи не той то Омелько, (3р)

Що жне жито помаленьку.

 

2.Цілу жменю до смерку (3р)

Жне Омелько в холодку.

 

3.Він нажав пів снопа, (3р)

Та й хвалиться, що копа.

 

4.Він нажав цілий сніп, (3р)

Та й говорить – десять кіп.

 

5.А він жита не жав, (3р)

В борозенці лежав.

 

6.А як сяде за обід – (3р)

Із Омелька ллється піт.

 

7.Пообідавши, Омеля (3р)

Завалився спать в постелю…

 

8.Ти ледачий, наче пень, (3р)

Жменю жнеш за цілий день.

 

Виконання пісні «Золота зіронька», Н.Май

Підсумки уроку

Без народної пісні не може існувати народ. Пісня – це важлива сторінка в житті кожної людини. Тож давайте йти дорогами життя разом з піснею.

 

Домашнє завдання

Заспівати українську народну пісню, яку люблять у вас в родині.

 

 

 

 

Урок 9. ПІСНЯ-ДУША НАРОДУ. КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВІ ПІСНІ

Дата:

Мета:познайомити дітей з календарно-обрядовими піснями. Прививати любов до української культури та звичаїв. Розвивати естетичні смаки та вміння аналізувати прослухані твори.

 


Читайте також:

  1. V. Завдання.
  2. VІ. Підсумки уроку і повідомлення домашнього завдання.
  3. Адаптація персоналу: цілі та завдання. Введення у посаду
  4. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  5. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  6. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Архітектура і образотворче мистецтво Русі.
  9. Архітектура та образотворче мистецтво
  10. Архітектура та образотворче мистецтво
  11. Архітектура та образотворче мистецтво Київської Русі
  12. Архітектура та образотворче мистецтво.




Переглядів: 1061

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Творче завдання | Творче завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.024 сек.