Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

Тема. Правильна основа життя.

Мета.Пояснити учням євангельські принципи побудови життя людини у світі. Формувати відповідальне ставлення до вибору принципів в особистому житті. Розвивати логічне мислення.

Допоміжні засоби. Посудина з водою, пакетик з піском, кілька камінців, папір кольоровий( червоний, сірий, коричневий, зелений).

Ключовий вірш. "До тебе Господи я прибігаю;

Бо ти- скеля моя ймоя твердиня,і ради імені твого веди мене, та керуй мною."(Пс31 (30)2,4.)

Між предметні зв’язки: Образотворче мистецтво, географія, музика.

(біблійний текст)

Чи ви бачили як будували будинок? (збір думок).

Справді вибирають місце, роблять заміри і підбирають матеріали.

Давайте і ми з вами попробуємо будувати.

З чого починають будову? ( збір думок).

Звичайно з фундаменту. Що кладуть у фундамент? (збір думок)

Практична діяльність.

З сірого паперу склеюємо прямокутник,( з червоного паперу витинаємо прямокутники(цеглинки), складаємо їх і так будуємо стіни, потім з іншого паперу робимо дах .

І так наш будинок готовий. У плоску широку посудину посередині кладемо плоский камінь, на нього ставимо наш дім.. З пляшки з розпилювачем вливаємо воду .. (діти спостерігають, що сталося з фундаментом ,збір думок).

Так само повторюємо експеримент, тільки у посудину насипаємо жменю піску.( збір думок).

В залежності від вибору місця, від фундаменту залежить яким буде цей будинок.

У притчі про дім на скелі Ісус говорить щось подібне.

Зачитуємо біблійний текстЛк.6,47-49)

Ісус Христос , як ви вже знаєте навчаючи притчами вибирає порівняння , які зрозумілі його слухачам.

Ви, напевно, чули ,а може й були свідками повені.

Які наслідки?

Що символізує дім на скелі? ( збір думок)

Ісус Христос до апостола Симона говорить щасливий ти Симоне сину Йони…..я тобі заявляю, що ти – Петро(скеля), і що я на цій скелі збудую мою Церкву.." Мт.16,18)

У Святому Письмі читаємо Господь моя скеля і моє прибіжище,

( Пс. 31.)

Дім це символ нашого життя.

Будувати життя на камені - це не тільки слухати слово Господнє, але жити згідно того, чого Господь навчає.

Щоби будувати життя своє на законах Божих, то спершу потрібно повірити, що Господь є Володарем всього видимого і невидимого світу, Володарем життя кожної людини.

В основі нашого життя повинна лежати віра у Бога, Відповідальність перед Богом, як перед найвищим авторитетом.

На закріплення. ( роздати учням слова пісні й розучити з ними).

Підсумок уроку. Євангельський принцип побудови щасливого життя людини полягає, в тому, щоб в основі життя лежала глибока віра в Бога, відповідальність перед Богом за власні вчинки.

 

Домашнє завдання. Проілюструвати притчу про дім на скелі.

 

Використана література.

Святе Письмо.

 

Розділ 2:"Слово Боже виховує нас"

Тема. Вибір цінностей

Притча про скарб і перлину (Мт.13:44-45)

Мета. Допомогти учням зрозуміти суть понять „духовні цінності” і „матеріальні цінності”.

Пояснити перевагу духовних цінностей над маеріальними.

Допомогти учням усвідомити власну відповідальність у виборі найголовнішого.

Допоміжні матеріали.Образ Ісуса Христа, Святе Письмо, плакати з написом ключового вірша, коьорова крейда.

Міжпредметні зв’язки.Українська мова, географія.

Ключові вірші.

„Небесне Царство подібне до скарбу, якого радіючи ховають.”

„Небесне царство подібне до купця, що шукає добрих перел.”

Ключові слова.„Скарб” і „перлина”.

Біблійний текст.(Мт.13:44-45)

„Царство Небесне подібне до скарбу, захованого в полі, що його чоловік, знайшовши, ховає і, радіючи з того, іде й родає все, що має, а купує те поле. Подібне ще Царство Небесне до купця, що шукає добрих перел.”

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 641

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Обговорення. | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.027 сек.