Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

На дошці виразно написано назву теми уроку.

Вчитель зосереджує увагу учнів.

Два слова „скарб” і „перлина”.

· Що можемо сказати про ці слова? (збір думок).

· Що таке скарб? Що таке перлина?

· Чи завжди ці слова означають те, що ми бачимо?

Давайте подумаємо над тим, що хоче сказати нам в притчі Ісус Христос про те, яким є Царство Небесне. Яким є воно на вашу думку?

На дошці вчитель за допомогою кольорової крейди (у порядку кольорів веселки) записує слова, які диктують учні. Утворений веселковий запис, учні з дошки переписують у зошити, у відповідних кольорах.

Чим є Царство Небесне для людини?

Завдання для учнів. (письмове)

Внаслідок чого людина попадає до Царства Небесного? (учні самостійно записують у робочі зошити) Любов... милосердя...

Підсумок уроку. Отже, чого нас навчає Ісус Христос у притчі про „Скарб і перлину”? (Збір думок учнів, найкращі з яких записують учні в робочі зошити.)

У Святому Письмі (Мт.6:21) написано: „Де твій скарб, там буде і твоє серце.” Під словом серце маємо на увазі думки. Притчею про „Скарб і перлину” Ісус Христос навчає нас, людей, найкращих духовних якостей, а саме:

1. Моральнх чеснот;

2. Діл милосердя.

Домашнє завдання. Написати діла милосердя.

 

Тема. Слухати і приймати слова правди.

Притча про сіяча (Лк.8:5-15)

Мета.Пояснити учням вплив слова правди на поведінку людей.

Допомогти зрозуміти учням наскільки важливо не лише почути, а й виконат мудре і правильне слово.

Дати учням характеристику людської душі, згідно з євангельською притчею про сіяча.

Допоміжні матеріали.Образ Ісуса Христа, Святе Письмо, плакати з написами ключового вірша, кольорова крейда, зошити.

Міжпредметні зв’язки. Українська мова, біологія, математика.

Ключові вірші.„Вийшов сіяч сіяти зерно.”

„Хто має вуха слухати, нехай слухає.”

Біблійний текст. (Лк.8:5-15)

„Вийшов січ сіяти своє зерно. І як він сіяв, одне впало край дороги й було потоптане, і птиці небесні його видзьобали. Друге впало на камінь і, зійшовши, висхло, бо вогкости не мало. Інше впало між тернину, і тернина, вигнавшися з ним вкупі, його заглушила. Врешті, інше впало на добру землю і, зійшовши, сторицею вродило.” Кажучи це, Ісус голосно мовив: „Хто має вуха слухати, нехай слухає.”

Учні його спитали, що б вона могла значити, оця притча. Він сказав їм: „Вам дано знати тайни Божого Царства; іншим же в притчах, щоб вони, дивлячись, не бачили, і слухаючи, не розуміли. Ось що значить оця притча: зерно це слово Боже. Тії, що край дороги, це ті, що слухають, та потім приходить диявол і вириває геть з їх серця слово, щоб вони не увірували та й не спаслися. Ті ж, що на камені, це тії, що почувши, з радістю приймаютьслово, але не маючи коріння,вірують до часу й під час спокуси відпадають. А те, що впало міжє тернину, це ті, що вислухавши, ідуть, та клопоти, багатства і життєві розкоші їх душать, і вони не дають плоду. Нарешті, те, що на землі добрій, це ті, що почувши слово серцем щирим, добрим, його держать і дають плід у терпінні.”

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.