Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

Розвиток теми

На дошці виразно написано назву теми уроку.

Вчитель зосереджує увагу учнів нв словах: сіяч – зерно – слово – слухач – слухати.

· Що можемо сказати про ці слова? (збір думок)

· Що означають ці слова? Давайте поміркуємо про що хоче сказати у притчі Ісус Христос.

Учні висловлюють власні думки, кращі з яких записують в зошити.

· Які почуття викликають у вас ці слова? (збір думок)

· Хто сіє зерно? Чим є зерно?

· Хто говорить до людей (до нас)?

Ісус говорить правду і вчить людей так само робити

· Якщо всі люди будуть говорити правду, то яке буде наше життя? (хбір думок учнів, кращі з яких фіксуються в робочих зошитах)

У Святому Письмі, в книзі Буття (1:3) читаємо:

„І сказав Бог...”, що означає звернення Бога до людей завжди, нині і повсякчас. Цим словом-зерном був створений (засіяний) світ!

А у Псалмі 116:1-2: „... я люблю Господа, бо Він почув мій голос і мої благання. Бо прихилив до мене своє вухо, тому взиватиму до нього всі дні мої...”

Отже, Бог говорив, говорить і завжди буде говорити до людини, її серця, її розуму, очікуючи відповідь.

Але, на жаль, є люди, які на Слово Боже не відповідають, оскільки „серце затовстіло, а вуха тяжко чують” (Мт.13:15)

А відповідь дають люди, які вміють слухати і чути Боже Слово, хто на 30%, хто на 60%, а хто і на 100%.

 

 

Тема. Гордість та смирення

Мета.Допомогти зрозуміти, що смирення є найкращим виявом послуху.

Формувати в характері учнів бажання до смиренності батькам, старшим та вчителям.

Допоміжні матеріали.Святе Письмо, плакати з написом ключового вірша, напис слів „смирення”, „гордість”, кольорова крейда, завдання на карточках для учнів.

Міжпредметні зв’язки. Українська мова.

Ключовий вірш.„Слово у смиренні тіла й дає його пізнати убогим і первісткам народів” (пор. Лк.2:15-19; Мт.2:11)?????????????????

Біблійний текст. Притча про митаря та фарисея (Лк.18:10-14)

„Два чоловіки зайшли у храм помолитись: один був фарисей, а другий – митар. Фарисей, ставши, молився так у собі: Боже, дякую тобі, що я не такий, як інші люди – грабіжники, неправедні, перлюбці, або як оцей митар. Пощу двічі на тиждень, з усіх моїх прибутків даю десятину. А митар, ставши здалека, не смів і очей звести до неба, тільки бив себе в груди, кажучи: Боже, змилуйся надо мною грішним! Кажу вам: Цей повернувся виправданий до свого дому, а не той; бо кожний, хто виноситься, буде принижений, а хто принижується, - вивищений.”

 

На дошці виразно написано тему уроку. Вчитель зосереджує увагу учнів. Два слова „гордість” і „смирення”.

· Де у Святому Письмі ми зустрічаємо ці слова? (збір думок)

Завдання на карточках або в робочих зошитах. Написати синоніми до слова гордість (непослух, гріх, обман, негарний вчинок). До слова „смирення” (послух, мудрість, свідомий вчинок, чеснота).

Гординя – найтяжче зло. Тому, втративши любов до Бога, нехтуючи Його законами, людина не може мати нормальних людських стосунків. Шлях до визволення від зла є боротьба з власною гордість. У 5 класі ми з вами говорили про перший непослух, гординю, давайте пригадаємо. (збір думок)

· Який наслідок гордині? (збір думок)

Звертаємо увагу на ключовий вірш. У Святому Письмі Матей і Лука навчають: (ключовий вірш). Отже, чому людина повинна бути смиренною? (бо так хоче Бог)

Людина є неповторною особистістю і має можливість чинити, як каже їй власне серце. Хто може бути для вас прикладом смирення і послуху? (збір думок)

Ісус христос дає нам приклад смирення, як ми маєм слухати батьків, любити ближнього. „Немає більшої любові, хто життя своє кладе за своїх ближніх” (Ів.15:13 – цитата не така)

Звернення до учнів.Обговорення притчі.

· Як молиться фарисей у храмі?

· Чи бачить митар у храмі фарисея?

· Чия молитва, митаря чи фарисея, є зразком молитви?

· Пригадайте і обдумайте, до кого з цих образів митаря чи фарисея найчастіше я подібний(а)?

· Чому ми повинні бути смиренні? (збір думок)

Закріплення теми.Динамічна гра „митарі і фарисеї”.

Вчитель ділить дітей на дві групи. Зачитує фрази сучасних митарів і фарисеїв від першої особи однини. Група учнів, до якої відноситься те, що каже вчитель, встає.

· Я нікого не образив.

· Нічого не вкрав.

· Це моя помилка.

· Прости мені.

· Гарно вчуся в школі.

· Змилуйся наді мною.

Закріплення теми. У зошитах діти записують шляхи подолання гордості та самолюбства:

· Молитва покаяння

· Любов до Бога і до ближнього

· Смирення, доброта і покора

· Бога славити („Хвалать Господа!”)

Підсумок уроку.Отже, чого навчає нас Ісус Христос притчею про митаря і фарисея? (Відповіді дітей) У Святому Письмі Апостол Павло закликає нас: „Все, що б ви не робили, робіть на славу Божу”.

Запис до робочого зошита. Притею про митаря і фарисея Ісус Христос навчає: славити Бога, бути смиренними та покірними, перепрошувати.

Додаткові матеріали. Використана література.

Святе Письмо.

о.Т.Барщевський. Євангельські притчі.

Тема. Терпіння і справедливість.

Мета.Допомогти дітям зрозуміти, що терпеливість є почуттям любові. Виховувати у дітях моральні цінності: терпеливість, доброту і справедливість.

Допоміжні матеріали.Святе Письмо, ілюстрації до теми, ікона Ісуса Христа, свічка.

Міжпредметні зв’язки.Українська мова, українська література.

Ключовий вірш. „Моральна чеснота – справедливість – вимагає не тільки чесності, терпеливості, об’єктивного ставлення, але й милосердя.”

Біблійний ткст.Притча про багача і лазаря (Лк.16:19-31)

„Був один чоловік багатий, що одягався у кармазин та вісон та бенкетував щодня розкішно. Убогий же якийсь, на ім’я Лазар, лежав у нього при воротях струпами вкритий; він бажав насититись тим, що падало в багатого зо столу; ба навіть пси приходили й лизали рани його. Та сталося, що помер убогий, і ангели занесли його на лоно Авраама. Помер також багатий, і його поховали. В аді, терплячи тяжкі муки, зняв він очі і побачив здалека Авраама та Лазаря на його лоні, і він закричав уголос: Отче Аврааме, змилуйся надо мною і пошли Лазаря, нехай умочить у воду кінець пальця свого й прохолодить мій язик, бо я мучуся у полум’ї цім. Авраам же промовив: Згадай, мій сину, що ти одержав твої блага за життя свого, так само як і Лазар свої лиха. Отже, тепер він тішиться тут, а ти мучишся. А крім того всього між нами і вами вирита велика пропасть, отож ті, що хотіли б прейти звідси до вас, не можуть; ані звідти до нас не перходять. Отче, сказав багатий, благаю ж тебе, пошли його в дім батька мого; я маю п’ять братів, нехай він їм скаже, щоб вони також не прийшли в це місце муки. Авраам мовив: Мають Мойсея і пророків; нехай їх слухають. Той відповів: Ні, отче Аврааме, але коли до них прийде хто з мертвих, вони покаються. А той відозвавсь до нього: Як вони не слухають Мойсея і пророків, то навіть коли хто воскресне з мертвих, не повірять.”

 


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 442

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.