МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток теми(На дошці виразно написано тему уроку) Вчитель зосереджує увагу учнів на словах „терпіння” і „справедливість”. Діти розглядають ілюстрації. · Що зображено тут? · Яка поведінка дітей відноситься до нашої теми? (Збір думок) · Які почуття ми відчуваємо тоді, коли терпимо? · Які почуття відчуваємо, коли ми є справедливими? · Які почуття відчуваємо, коли ми поводимо себе несправедливо? (збір думок) Запис у зошиті. Терпеливість – моральне багатство кожної людини. Справедливість – моральна чеснота. Праця в групах. Написати синоніми до слів „терпеливість” (доброта, милосердя, любов...) та „справедливість” (поміркованість, мудрість, мужність...) · Які наслідки терпіння (діти виписують на карточках)... кривда, образа, наслідок негативної поведінки. · Які наслідки справедливості... наслідок позитивного вчинку, життєвий вибір, моральна чеснота. На минулому уроці ми говорили, що моральні чесноти є шляхом подолання гордості. Що таке є чеснота? (збір думок) (Добро, схильність робити добро) Звертаємо увагу учнів на ключовий вірш. · Чому ми маємо бути справедливими і терпеливими одні до одних, до батьків, учителів, до старших? (збір думок) (Тому що господь нас любить і дав нам Закон, якому ми маємо бути послушні.) · Хто може бути прикладом справедливості і терпіння? (збір думок) Ісус Христос дає нам приклад, як ми маємо поступати. „Не потуратимеш вбогому, але й незважатимеш на багатого, по правді судитимеш твого ближнього.” (Лев.19:15) Біблійний текст в Євангелії від Луки 16:19-31 читаємо притчу про багача і Лазаря. Інсценізація притчі. Обговорюємо притчу при допомозі запитань: · Яке відношення Бога до бідного? · Хто є сліпим перед богом і перед Писанням? · Як відноситься багач до Лазаря? (чи він його пригнічує?) · Чого навчає нас притча? Звернення до учнів.До кого з персонажів притчі я подібний(а)? Чому ми повинні бути терпеливими і справедливими? (Вчитель, підсумовуючи думки учнів, ще раз наголошує, бо так нас навчає Господь.) Закріплення теми.З розсипаних слів скласти речення і прочитати блаженство, яке перегукується з вивченою темою. (Царство – блаженні – духом – вбогі – бо їхнє - Небесне) Підсумок уроку.Отже, чого навчає нас Ісус Христос притчею про багача і Лазаря? (збір думок). „Пани, віддайте слугам те, що справедливе й належне, знаючи, що й ви маєте Пана на небі.” (Кол.4:1) Запис до робочого зошита. Притчею про багача і Лазаря Ісус Христос навчає терпеливості і справедливості. Додаткові матеріали. Використана література: Святе Письмо Катехизм Католицької Церкви. Жовква, 2002 О. Тарас Барщевський Євангельські притчі. Християнська єтика. Методичний посібник. 1997 Тема. Відповідальність за вчинки. Притча про кукіль (Мт.13:24-30;36-39) Мета.Допомогти зрозуміти, що відповідальність є виявом самостійності. Формувати в учнях відповідальність за свої вчинки перед Богом та перед іншими людьми. Допоміжні матеріали. Святе Письмо, плакати з написом ключового вірша, напис слів кольоровою крейдою, завдання на карточках для учнів. Міжпредметні зв’язки.Українська мова, українська література. Ключовий вірш. „Що посієш, те й пожнеш.” Біблійний текст.Притча про кукіль (Мт.13:24-30; 36-39) „Ще ону притчу подав він їм, промовляючи: „Царство Небесне подібне до чоловіна, що був посіяв добре зерно на своїм полі. Та коли люди спали, прийшов його ворог і посіяв кукіль поміж пшеницю та й пішов. Коли виросло збіжжя і вигнало колосся, тоді й кукіль появився. Прийшли слуги господаря і кажуть до нього: Пане, хіба не добре зерно ти посіяв на твоїм полі? Звідки ж узявся кукіль? Він і відповів їм: Ворог-чоловік зробив це. А слуги йому кажуть: Хочеш, ми підемо, його виполемо? Ні! – каже, щоб, виполюючи кукіль, ви часом не вирвали разом з ним пшениці. Лишіть нехай росте до жнив одне й друге разом. А під час жнив я женцям скажу: Зберіть перше кукіль, та зв’яжіть його в снопи, щоб його спалити; пшеницю ж складіть у мою клуню. [...] Тоді він відіслав народ і прийшов додому. І підійшли до нього учні його та й кажуть: „Виясни нам притчу про кукіль, що на полі.” А він у відповідь сказав їм: „Той, хто сіє добре зерно – це Син Чоловічий; поле – це світ; добре зерно – це сини Царства; а кукіль – це сини лукавого; ворог, що його посіяв – це диявол; жнива – це кінець світу; женці – це ангели.”
Читайте також:
|
||||||||
|