Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми

(На дошці виразно написано назву теми уроку)

Вчитель зосереджує увагу учнів на ілюстрації „Сіяч сіє зерно”.

Вірш „Сівачам” (Надія Чекальська)

Сіймо людям добро,

Поки ми ще живі.

Поки ходимо ми по Божій землі,

Поки ще час і надія ще є,

Поки здоров’я Господь нам дає.

Станьмо втіхою смутним серцем,

Несімо на рани болючі бальзам,

Спішімо добру вість між людей понести,

Прогнати тривогу, біду відвести.

Людина несе відповідальність за свій життєвий вибір, за кожне слово, за кожний негідний вчинок перд Богом і перед людьми.

Запис у зошитах два слова: „відповідальність” і „заздрість”.

· Чи однакові за значенням ці слова? (протилежні)

Завдання для учнів. (на карточках) Можуть бути індивідуальні або праця в групах. Підібрати синоніми до слів „відповідальність” (відважність, чеснота, самостійність), „заздрість” (поганий вчинок, зло, обман, невдоволення).

Шляхи подолання зла (написати на карточках червоним олівцем): уникай зла, твори добро, Божий закон, любов, радість, не роби іншому того, чого не бажаєш собі.

· На минулому уроці ми говорили про гордість. Пригадійте, у якій притчі говориться про гордість? (збір думок)

· Який наслідок цієї гордості?

Звертаємо увагу дітей на ключовий вірш. Народна мудрість навчає: (ключовий вірш)

· Чому, діти, ми повинні бути самостійними? Відповідати за свої вчинки? (Бо Бог сотворив людину вльною і від правильного вибору залежить спасіння людини.)

· Хто може бути для вас прикладом наслідування? (збір думок)

Ісус Христос дає нам приклад вільного вибору та відповідальності за свої вчинки. „Ніхто не має більшої любові, ніж життя своє покласти за друзів своїх.” (Ісус Христос)

Ознайомлення з притчею.В Євангелії від Матвія 13:24-30; 36-39 читаємо притчу про кукіль, в якій Ісус показує нам „Царство Боже подібне до чоловіка, що був посіяв добре зерно на своїм полі.” (Мт.13:24)

Вчитель доручає прочитати текст самостійно, а потім – в ролях.

Обговорюємо притчу при допомозі запитань:

· Що посіяв сіяч?

· Чому господар заборонив виполоти кукіль?

· Що станеться при кінці світу з грішниками і праведниками?

Звернення до учнів.

· Пригадайте і обдумайте: До якого насіння я подібний(а)?

· Чому ми повині робити добрі вчинки? (збір думок)

Вчитель підсумовує думки учнів, ще раз наголошує „бо це вгодне Господеві”.

Закріплення теми.Образотворча діяльність на уроці. Вчитель пропонує дітям виготовити „зерно” з біблійною цитатою. Діти відносять свої „зернятка” додому, перечитують написане на них, піклуються про „насіння своєї душі”, - слухати, чути.

Підсумок уроку. Чого навчає нас Ісус Христос притчею про кукіль? (збір думок) Бог, як справедливий суддя, нагороджує за добрі вчинки, а за злі вчинки людина сама себе карає.

Запис до зошита.Притчею про кукіль Ісус Христос навчає, що заздрість негативно впливає на стосунки людей. Тому відповідальність до праці є найкращим доказом вільного вибору людини за добрий вчинок перед Богом.

Додаткові матеріали.

Журнал „Зернятко”№5

Н. Чекальська „Сівач”

Використана література:

Святе Письмо

О. Тарас Барщевський Євангельські притчі.

Тема. Працелюбність. Винагорода за працю.

Мета. Пояснити учням значення праці в житті людини . Формувати відповідальне ставлення до праці. Розвивати в характері дітей працелюбність та доброзичливість.

Допоміжні засоби: годинник, аркуш паперу А3, грона винограду

( можуть бути штучні, живі, або намальовані),малюнки ,де зображено різні види праці.

Міжпредметні зв’язки. географія, історія, математика.

 

Ключовий вірш:

( біблійний текст)


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  8. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  9. Валютна система та її розвиток
  10. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства
  11. Великі географічні відкриття та їхній вплив на економічний розвиток Європи
  12. Види мислення. Розвиток мислення. Поняття про інтелект.




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.