Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток теми.

На дошці, чи на видному місці, вчитель поміщає малюнки, де зображено людей, які виконують різну працю.

Розглядаємо малюнки і обговорюємо.

Як ви думаєте, чому люди працюють? ( збір думок).

Справді, людина мусить працювати, щоб жити, працювати, щоб плодами своєї праці ділитися з іншими, дарувати іншим плоди своєї праці. Для того, щоб кожен з нас виконував якусь працю, ми повинні вчитися, ділитися знаннями.

Приклад творчої праці дав нам Господь Бог ,коли творив чудовий досконалий світ. Обовязок працювати , ще першим людям дав Господь це було" порати й доглядати " те що Бог створив, піклуватися про птахів і тварин ( Бт.1.28).

Якщо людина працює для себе, для добра інших людей, тоді праця приносить радість ,задоволення.

Якщо людина за мету ставить лише збагачення, тоді праця є тягарем, прибутки не дають задоволення , їх завжди замало, в душі зароджується заздрість до інших людей.

Яскравий приклад у Біблії Каїн та Авель. Авель мрійник, пастух, його праця приносить йому задоволення, він завжди радісний. Його брат Каїн заздрить йому, заздрість так заволоділа ним, що він воліє не бачити успіхів свого брата, а ще більше позбутися його.( Бт.4,1-16).

Після обговорення, вчитель кладе на видному місці гроно винограду.

Чи бачили ви як росте виноград?

Де росте виноград? Чи у вас росте виноград?

У країнах з теплим кліматом, таких ,як Грузія, Вірменія, Італія, побережжя Чорного моря, Франція ,Ізраїль, Палестина( показує вчитель на карті)також в Південних областях України росте виноград.

У Палестині ,де жив Ісус Христос великі виноградники, які вимагають багато праці, щоб одержати гарний урожай. Особливо багато робітників потрібно в час збирання урожаю. Ісус використав це у своїй притчі про робітників у винограднику. Сьогодні ознайомимось з цією притчею.

Вчитель оголошує тему урокуі записує на дошці.

Працелюбність. Винагорода за працю.

Притча про робітників у винограднику. (МТ.20 1-16)

Зачитуємо притчу.

Для кращого розуміння, читаємо другий. Учні знаходять притчуй читають з поділом на ролі.

Обговорення притчі.

На видному місці висить годинник. Щоб учні зрозуміли притчу , вчитель пояснює ,що різниця в часі між Палестиною та Україною становить 6 годин.

Динарій це грошова одиниця в Палестині, яка відповідає…

З учнями підраховуємо і записуємо на аркуші А3 скільки часу працювали робітники. Можна зробити у вигляді таблички.

………………………………………………………………………..

1-ші робітники. початок роботи оплата

……………………………………………………………………………

І т.д.

Як розрахувався господар виноградника? ( збір думок)

Чи дотримав господар умови укладеної з кожним робітником?

Що можемо сказати про господаря виноградника?

Господар виноградника діє справедливо по відношенню до угоди. " Чи око твоє лукаве,що я добрий"-говорить Господар.

Протест робітників не висловлює бажання справедливості, а лише заздрість. А чому йому так само?

Ісус пояснює, що Царство Боже відкрите для кожного, хто б лишень захотів у нього ввійти. Але ввійде лише той хто стосунки свої будує на любові до інших людей, на розумінні потреб інших людей, а не на заздрості, чи бажанні привласнити всі блага тільки собі, а на доброзичливості.

 

У робочому зошиті записуємо слова у дві колонки :заздрість і доброзичливість.

Придумати слова синоніми до слова заздрість та до слова доброзичливість.

Закріплення уроку.

Із поданих слів скласти речення і записати у робочий зошит. (розсипанка).

Вам, а, та, Боже, перше, інше , його, справедливість, шукайте, все, царство, додасться.

Шукайте перше царство Боже та його справедливість, а все інше вам додасться Мт. 6.33

Підсумок уроку.

" Ідіть і ви у виноградник" МТ. 20,7.

Тими словами Ісус Христос закликає кожного до праці для особистого блага. І обіцяє, що кожна праця буде винагороджена по справедливості.

 

Тема. Плекаймо свої таланти.

Мета.Підвести учнів до усвідомлення, що кожен з них є важливим у світі ,тому, що є неповторним. Формувати в характері дітей відповідальність за розвиток особистих талантів. Розвивати бажання використовувати особисті таланти для свого добра, для добра суспільства.

Допоміжні матеріали.

Міжпредметні зв’язки: музика, образотворче мистецтво.

Ключовий вірш:

 

Розділ 3:"Етика людських взаємин у світлі Христового вчення"

Тема. Послух і непослух.

Мета. Допомогти учням зрозуміти, що послух є найкращим виявом любові. Пояснити, що це значить " слово честі". Формувати в характері учнів бажання до послуху батькам, вчителям та старшим.

Допоміжні матеріали: Святе Письмо, плакати з написом ключового вірша, напис слів з " Кобзаря", кольорова крейда, завдання на карточках для учнів

Міжпредметні зв’язки :українська мова, українська література.

 

Ключовий вірш: " Діти, слухайтеся батьків у всьому, бо це Господові угодне.( Кл.3,20 )

 

( тут поміщаємо біблійний текст;

Притча про двох синівМт.21. 28-32)


Читайте також:

  1. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  2. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  3. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  4. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  5. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  6. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  7. Біоценоз – це сукупність усіх живих організмів в рамках даної екосистеми.
  8. Бурхливий розвиток емпіричної соціології
  9. В основi ефективності iнформацiйних технологій лежить концепцiї системи.
  10. Вiковi особливостi волi. Розвиток i формування волi
  11. Валютна система та її розвиток
  12. Велика депресія 1929–1933 рр. і економічний розвиток країн у 30-х рр. ХХ ст. Виникнення кейнсіанства




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розвиток теми | Розвиток теми

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.