МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розвиток теми(На дошці виразно написано назву теми уроку) Вчитель зосереджує увагу учнів. Два слова "послух " і " непослух". Що можемо сказати про ці слова? ( збір думок) Давайте подивимося який корінь у цих словах? ( так спільний корінь слух, … ) Чи однакові вони за значенням? ( протилежні) Завдання на карточках, або в робочих зошитах.( можуть бутиіндивідуальні, або праця по групах) Послух( написати синоніми до цього слова)…покора, смирення, слухняність, повага, виконання волі батьків, любов) Непослух(написати синоніми до цього слова)…поганий вчинок, образа, зло…) Давайте поглянемо, яка невелика зміна у слові послух всього-навсього ми додали дві букви, ( вчитель це пише великими буквами на дошці, можна іншим кольором ) а яка разюча протилежність. Які наслідки приносить послух? ( учні самостійно виписують на карточці назву --- радість , задоволення, винагороду). Які ж наслідки приносить непослух?( учні самостійно виписують на карточці назву --- сварку, образу, сльози, покарання…) У 5-ому класі ми з вами говорили про перший непослух, давайте пригадаємо, хто і кого не послухав? ( збір думок) Який наслідок цього непослуху?( збір думок) Звертаємо увагу дітей на ключовий вірш. Один з учнів Ісуса Христа ,а саме апостол Павло навчає: (ключовий вірш). Чому діти повинні слухатись своїх батьків? ( бо так хоче Бог) Не ми з вами вибираємо батьків, а Господь нам їх дає, тому ми повинні їх шанувати, слухати, не встидатися батьками, любити їх. Хто може бути для вас прикладом послуху? ( збір думок) Ісус Христос дає нам приклад послуху, як ми маємо слухати наших батьків, бути послушні законам, які дає Людині Господь." Зійшов я з неба не для того, щоб волю власну чинити, а волю того хто мене послав( Йо.6,38). В літературі, чи в побуті ви не раз чули вислів " слово честі". Поясніть як ви це розумієте ? ( збір думок). Людина яка дотримує слова, засвідчує не тільки послух іншим людям, але й викликає тим довіря , та пошану до себе. Така людина має честь і вміє її шанувати. Як не пошануєш честь змолоду, то на старість її не здобудеш. Біблійний текст В євангелії від Матвія 21,28-31 читаємо притчу про двох синів, в якій Ісус показує нам відносини між батьком та синами. ( вчитель може сам прочитати , може доручити це комусь з учнів, можна прочитати весь текст, а потім цей текст прочитати в ролях). Обговорюємо притчу при допомозі запитань. Як відгукнулись сини на прохання батька? Як можемо охарактеризувати відношення першого сина до батька? Котрий з двох синів учинив волю батька? Звернення до учнів. Пригадайте і обдумайте. До котрого з синів найчастіше я подібна (ий) ? Чому ми повинні виконувати волю наших батьків?( збір думок) ( вчитель підсумовуючи думки учнів, ще раз наголошує," бо це вгодне Господові"). Закріплення теми.( розсипанка з слів на карточках для індивідуальної праці учнів) З розсипаних слів скласти речення і прочитати заповідь Божу, яка перегукується з вивченою нами притчею. Батька, щоб, матір, довголітній, і, твого, на, твою, землі, був, шануй,. Підсумок уроку. Отже, чого навчає нас Ісус Христос притчею про двох синів?( збір думок учнів). У Святому Письмі в книзі приповідок читаємо: " Слухай сину, мій, настанови батька твого, не відкидай поучування матері твоєї) ( Пр. 1,8). Про це нагадує нам і великий український поет Т. Г. Шевченко, " бо хто матір забуває того Бо карає, чужі люди цураються…". Читайте також:
|
||||||||
|